Achizitie publica - Servicii de paza pentru obiectivul Muzeul Banatului Montan Resita
Detaliu pentru invitatia numarul 335236
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335236/12.09.2012
Denumire contract: Servicii de paza pentru obiectivul Muzeul Banatului Montan Resita
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL BANATULUI MONTAN RESITACod fiscal: 3228420, Adresa: B-DUL REPUBLICII, NR. 10, Resita, Telefon: 0355401219, Fax: 0355401220
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL REPUBLICII, NR. 10, Resita, Romania, cod postal: 320151, telefon: +40 355401219, fax: +40 355401220, persoana de contact: Grecu Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL REPUBLICII, NR. 10, Resita, judet Caras-Severin, Romania, cod postal: 320151, telefon: +40 355401219, fax: +40 355401220,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Muzeu)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza pentru obiectivul Muzeul Banatului Montan Resita
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de paza obiectiv Muzeul Banatului Montan , 1 post in incinta obiectivului 24/24 ore , pe o perioada de 36 de luni
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 209, 664 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4.000 lei , valabila pe durata de valabilitate a ofertei. Pt. ofertanti IMM conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumulprecizat.Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie.Se poate constitui prin: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 4.000 lei si pentru o perioada cel putin egala cu perioada devalabilitatea ofertei , -depunerea la casieria unitatii a unui ordin de plata sau a unei file CEC , cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la datadeschiderii ofertelor. Contul pentru garantia de participare la licitatie este RO08TREZ1815006XXX001205 deschis la TrezoreriaResita . Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 287^17 alin. (1) lit. b) din OUG nr. 34/2006, este de 2096, 63 lei.Retinerea garantiei de participare se va face potrivit dispozitiilor art. 87 alin. (1) din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. eligibilitate F.A privind neincadr. in prevederile art. 180 din OUG 34/2006Decl. privind neincadr. in prev. art. 181 din OUG 34/2006 ? F. B; Decl. privind neincadr. in sit. prev. la art. 691 dinOUG 34/2006, ? F. C; Pers. care detin functii de decizie: Dumitru Teicu, Marinela Ilie, Ion Grecu, Simona Agafita, Constantin Bitea, Dorina Negrila; Cert. de atest. fiscala eliberat de C. Impozite si Taxe Locale care atesta ca nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, original, copie legalizata sau copie cu ment. ?conform cu originalul?. - trebuie sa prezinte situatia oblig. scadente in luna anterioara;C. de atest. fiscala eliberat de ANAF original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. - trebuie sa prezinte situatia oblig.scadente in luna anterioara;Decl. privind calitatea de participant la proceduraPers. jur. straine: Documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit oblig. de plata a impozitelor, taxelor si contrib. catre buget. : traducere legalizata .Certif. de participare la licitatie cu oferta independenta F.D Certif. Const. ORC cu anexa -obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, valabil la data deschiderii ofertelor ? original, copie legalizatasau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?-domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului de pe primul pentru conformitate Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat.Persoane juridice /fizice straine Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional emise de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident traduse in limba romana si legalizate la notariat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani Formular JCapacitatea economico-financiara poate fi sustinuta si de catre alta persoana prin angajament ferm incheiat in forma autentica (conf. Art.186 din OUG 34/2006).1. Cifra medie de afaceri anuala pe ultimii 3 ani (2009, 20010, 2011) sa fie de minim 400.000 lei;2. Prezentarea bilantului contabil pentru ultimii trei ani, vizat si inregistrat la organele competente, pentru fiecare ofertant, asociat in parte ? in copie;3. Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani.Pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organe competente din tara de rezidenta.Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima potrivit urmatoarelor echivalente euro/ron: Conform cursului mediu in anul 2009 = 4, 2373 RonConform cursului mediu in anul 2010 = 4, 2099 RonConform cursului mediu in anul 2011 = 4, 2379 Ron
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara ? demonstrata prin completarea si prezentarea? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani(inclusiv anexele) formular I.2. Ofertantul va trebui sa prezinteminim 1 contract de servicii de paza, valoarea sa fie deminim200.000 lei, finalizat sau in curs de finalizare, insotit de acte aditionale (daca este cazul), recomandari din partea beneficiarului pentru contractele de servicii de paza ?Recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate ca experienta similara care sa certifice buna prestare a serviciilor. Recomandarile trebuie sa contina cel putin: - Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;Experienta similara va fi luata in considerare numai in cazul prezentarii tuturor documentelor solicitate., 1. Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii Formular F.Ofertantul trebuie sa faca dovada, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, ca poate dispune de tipuri de echipamente necesare care sa functioneze la intreaga capacitate si trebuie sa demonstreze ca avand la baza angajamentele cunoscute, acestea vor fi disponibile pentru a fi folosite in cadrul contractului (proprietatea societatii sau contract de inchiriere).Cerinte minme calificare echipamente: tomfadecauciucsisprayiritantlacrimogentelefoanemobilelanterneLicenta de functionare eliberata de M.A.I. - I.G.P.- Directia Politiei de Ordine Publica in termen de valabilitate (copie legalizata)., Informatii privindcapacitatea profesionala1. Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de conducere, de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 2. Prezentarea in oferta a Formularului 11 - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (inclusiv anexele).Cerinte minime personal: ? Se solicita dovada asigurarii cu personal autorizat in conformitate cu specificul serviciilor ce fac obiectul contractului.Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea (se anexeaza CV-urisemnate de titular pentru persoanele mai sus nominalizate. La acestea se vor anexa copii diplome, atestatepentrupersonalul responsabil de indeplinirea contractului., Declaratie pe propria raspundere privind respectarea cerintelor minime de securitate si sanatate a muncii, a masurilor de protectie a mediului si de securitate la incendii pe toata perioada de derulare a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 08:22