Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza pentru Varianta Ocolitoare a Municipiului Sibiu prin patrulare - DRDP Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 347710
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 347710/30.05.2013
Denumire contract: Servicii de paza pentru Varianta Ocolitoare a Municipiului Sibiu prin patrulare - DRDP Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov B-dul. Mihail Kogalniceanu, nr. 13, bl. C2, Sc. I, Et. VI, Brasov, Romania, cod postal: 500090, telefon: +40 268547688, fax: +40 268547695, persoana de contact: Birou Organizare si Derulare Achizitii, in atentia: ing. Diana Toromboli
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Regionala de Drumuri si Poduri Brasov B-dul. Mihail Kogalniceanu, nr. 13, bl. C2, Sc. I, Et. VI, cam. 13, Brasov, Romania, cod postal: 500090.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza pentru Varianta Ocolitoare a Municipiului Sibiu prin patrulare - DRDP Brasov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de paza pentru Varianta Ocolitoare a Municipiului Sibiu prin patrulare - DRDP Brasov
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 254, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5.080, 80 lei, constituita prin virament bancar in contul RO 35 RNCB 0053 0485 9631 0001 LEI BCR Brasov sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin.(1) din OUG34/2006(A), in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC. Pentru participare, se recomanda utilizarea Formularului 23 - Scrisoare de Garantie de participare + Anexa.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Nota: IMM beneficiaza de reducere 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.1.Declaratie privind neincadrarea (ofertantii/canditatii/ofertantii asociati/subcontractantii/tertii sustinatori) in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 ? Formularul nr. 1.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director Regional Ing. Viorel Costea; Director Economic Ec. Mihaela Barbieru; Director Adjunct Investitii Ing. Carmen Olariu; Sef Dep. Juridic Cons.Jur. Maria Veres; Sef Serviciu Pregatire Documentatii Achizitii Ing. Mihaela Vaduva; Sef Birou Organizare si Derulare Achizitii Ing. Diana Toromboli; Sef Serviciu Ad-tiv, Arhiva: Sp. Rel. Pub. Daniel Veres.- Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 2;3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 3. Declaratia se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(A) - Formularul nr. 4 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006(A) se va prezenta si pentru tertul sustinator (daca este cazul);5. Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
- Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acestea vor fi prezentate in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata.ART. 69^1 din OUG 34/2006 - Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici.Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani (2010, 2011, 2012). Ofertantul va prezenta: a. Formularul nr. 5 - Declaratia privind cifra de afaceri globala din ultimii trei ani si anexa acestuia;b. Documente care sa sustina indeplinirea cerintei decalificare, de exemplu: bilanturile contabile sau extrase de bilant din ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) inreg la organele competente, in conf cu prev in vigoare, rapoarte de audit sau orice alte documente echivalente.Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prinprezentarea altor doc care sa reflecte o imagine fidela a sit economice si financiare, pe care AC le considera edificatoare.Ofertantul va prezenta Formular nr.6 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire?Formular de identificare financiara?, Continuare cerinta 1: Bilanturile contabile inregistrate la organele competente trebuie prezentate astfel: pentru pers. fizice/juridice romane in copie; pentru pers. fizice/juridice straine in copie, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pt transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transf. Euro in Lei, publicat pe site-ulwww.bnr.ro. Pentru alte monede decat Euro, se transf mai intai in Euro, si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro. Pentru conversia monedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentru anul respectiv, transf intai in Euro si apoi in LEI., Informatii sustinere capacitate economica si financiara: Art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(1) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica (a se vedea Formularul nr. 8, Capitolul 3 - ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate., Continuare "Informatii sustinere capacitate economica si financiara": Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1a)Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 3 ani cel putin 1 (unu) contract de prestariserviciisimilare cu cele supuse prezentei proceduri, respectiv servicii de pazala obiective de interes national.Ofertantul va prezenta: Formularul nr. 9 si anexa Formularului nr.9 ?Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani? din Capitolul 3, Formulare, al Documentatiei de Atribuire.Atentie: Anexa la acest formular va include si contractelesimilare aflate in derulare.b) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: Pentru indeplinirea criteriului de calificare de la cerinta 1, ofertantul trebuie sa prezinte: - copii dupa partile relevante ale contractului (lor) respectiv (e) (partile semnatare, durata contractului, valoarea, garantii si semnaturi), semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Pentru contractele prevazute la alineatul anterior, se vaPrezenta : Formularul nr. 10 ?Fisa privind experientaprestatorului ? din Capitolul ?Formulare?, alDocumentatiei de Atribuire semnat si stampilat de catre reprezentantul legal al Beneficiarului. Acest formular se poate prezenta si in alta forma decat cea solicitata cu conditia ca respectivul/respectivele formular/formulare sa contina toate elementele/informatiile cerute de catre Autoritatea Contractanta in continutul Formularului nr. 10 si sa fie semnat/e si stampilat/e de catre Beneficiar ;
- RecomandaresauDocument constatator emis de beneficiar, in conformitate cu prevederile art. 97¹ din cadrul H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (inclusiv HG nr. 834/2009).- Licenta de functionareeliberata de Inspectoratul General alpolitiei Romane, conform prevederilor Legii 333/2003, in copie conform cu originalul avand valabilitatela data deschiderii ofertelor;In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Licenta de functionare in copie conforma cu originalul, autoritatea contractantava solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Licenta de functionare in original/copie legalizata.Nota : Lipsa licentei de functionare sau prezentareaacesteia intr-o forma neconforma cu cerintele achizitorului va duce la descalificareaofertantului., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare (sau are drept de folosinta), echipamente minime necesare pentru derularea contractului, conform cerintelor din caietul de sarcini si anume: - autoturism de patrulare inscriptionat, semnalizat si echipat corespunzator in proprietate/in chirie a societatii de paza ofertante;Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirmaindeplinirea cerintelor de calificare: - Informatii privind echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestare a servicilor.Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 12 ?Declaratie privind echipamentele minime? din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire (Se va corela cu cerintele caietului de sarcini).Ofertantii vor prezenta copie dupa contractele de inchiriere a autoturismuluicare nu sunt in proprietatea prestatorului si /sau dupa angajamentele privind punerea la dispozitie a echipamentelor tehnice solicitate, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru autoturism se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale talonului, licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General de Politie conform prevederilor Legii 333/2003, toate valabile la data deschiderii ofertelor., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniOfertantul va prezenta-Declaratie care contine informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani, ofertantul va prezenta Formularul nr.14 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.Nota: Aceasta declaratie nu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 4Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor din cadrul caietului de sarcini.Personal minim solicit: -doi agenti de securitate pe schimb.a) Ofertantul va prezenta Formularul nr. 15 ?Lista personaluluiresponsabil pentruindeplinirea contractuluisi personalul de interventie? si Anexa la Formularul nr. 15 din Capitolul 3 ?Formulare?, al Documentatiei de atribuire (lista se va corela cu cerintele din caietul de sarcini)b) Certificate/documente edificatoare careprobeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: 1.Formularul nr. 16 ?Curriculum vitae? pentru personalul propus, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.2.Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae.3.Declaratie pe proprie raspundere prin care se atesta ca indeplineste criterilepentru responsabilii propusi pentru indeplinirea contractului, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr. 17 se va prezenta semnat in original de catre responsabilii contractului propusi in oferta., Cerinta nr. 5Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de persoanele de specialitate necesare pentru indeplinirea contractului, conform cerintelor din cadrul caietului de sarcini.Personal minim solicitat: -o persoana cu functie de raspundere responsabila pentru indeplinirea contractului, atestata profesional, potrivit legii 333/2003.a)Ofertantul va prezenta Formularul nr. 15 ?Lista personalului responsabil pentruindeplinirea contractuluisi personalul de interventie? si Anexa la Formularul nr. 15 din Capitolul 3 ?Formulare?, al Documentatiei de atribuire (lista se va corela cu cerintele din caietul de sarcini )b)Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: 1.Formularul nr. 16 ?Curriculum vitae? pentru persoana propusa a fi responsabila cu indeplinirea contractului, completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.2.Copii lizibile conforme cu originalul dupa diplomeleobtinute /atestatelor/autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae.3.Formularul nr. 17 ?Declaratie de disponibilitate? pentru personalul responsabil al contractului completat in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire. Formularul nr. 17 se va prezenta semnat in original de catre responsabilii contractului., Cerinta nr. 6Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.Ofertantul va prezenta: Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirmaindeplinirea cerintelor de calificare: Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 18 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora? si Anexa la formular 18 completata, semnata si stampilata in conformitate cu cerintele modelului prezentat in Capitolul 3 "Formulare" al Documentatiei de atribuire, in cazul subcontractarii unei parti din contract.Subcontractorul/rii va/vor prezenta Formularul nr. 1 din Capitolul 3 ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire prin care se atesta faptul ca acesta nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau desupervizare si/sau nu are actionari ori asociati persoane caresunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusive sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69¹ lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Nota 1: In conditiile in care oferantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 18 ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? mentionandu-se in anexa aferenta acestuia ?Nu este cazul?.Nota 2: Cerintele privind situatia personala aofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, capacitatea tehnica, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractori., Cerinta nr. 7INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 19 ?Informatii privind asocierea? din Capitolul 3 "Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.2. Formularul nr. 20 ?Acordul de Asociere? din Capitolul 3?Formulare? al Documentatiei de Atribuire semnat de catrereprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unicacesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 19 siFormularul nr. 20 mentionandu-se ?Nu este cazul?.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declaratacastigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Cerinta nr.1Certificat ISO 9001 sau echivalent .Ofertantul va prezenta: Certificate emise de organisme independente care atestarespectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, in domeniul de activitate supus prezentei proceduri, respectiv pentru prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentei proceduri si in termen de valabilitate mentionat de emitent, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si pe site-ul autoritatii contractante, www.drdpbv.ro, la rubrica Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer