Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PAZA, PROTECTIE, TRANSPORT VALORI, MONITORIZARE SI INTERVENTII


Detaliu pentru invitatia numarul 321841
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Numar invitatie: 321841/16.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE PAZA, PROTECTIE, TRANSPORT VALORI, MONITORIZARE SI INTERVENTII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHONCod fiscal: 4505367, Adresa: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Bucuresti, Telefon: 0760669955, Fax: 0318057374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011863, telefon: +40 760669955, fax: +40 318057374, persoana de contact: MARIETA SIMION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Bucuresti - SERVICIUL ADMINISTRATIV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PAZA, PROTECTIE, TRANSPORT VALORI, MONITORIZARE SI INTERVENTII
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE PAZA, PROTECTIE, TRANSPORT VALORI CU AUTOTURISME DOTATE CU CUTIE DE VALORI, MONITORIZARE SI INTERVENTII PENTRU OBIECTIVELE AUTORITATII CONTRACTANTE
II.1.6) CPV: 79710000-4 - Servicii de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 155, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 1.036 RON (1% din valoarea estimata a procedurii)- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile- Constituirea garantiei de participare se va face prin: scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante emisa la o banca din Romania sau strainatate; cu prezentare OP privind virarea in contul RO98TREZ7015005XXX000181, Trezorerie sector 1 - confirmarea sumei depuse se va regasi in extrasul de banca, la data deschiderii ofertei; depunere la caseria institutiei.- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzandastfel suma constituita, in conformitate cu art. 87, sectiunea I, capitolul VII din HG 925/2006, si art.278^1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, republicate.
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 5% din valoarea contractului incheiat, fara TVA si se va constitui inainte de derularea contractului.- Constituirea garantiei de buna executie: conf. prevederilor art 90 alin(1) din HG 925/2006; se poate constitui si prin depunere in numerar la casieria Institutului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (datata, semnata si stampilata). Se completeaza Formularul 1. Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator-Certificat de participare la licitatia cu oferta independenta conform OAP 314/2010 - completarea Formularului 2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011. Declaratia va fi datata, semnata si stampilata - Formular 3; Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011. Declaratia va fi datata, semnata si stampilata - Formular 4; Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Paun Diana Loreta; Ghemigian Adina Mariana; Pecsi Saftica; Boc Mariana; Vasile Monica; Ioan Daiana; Breuscan Bianca Elena; Gura Gabriel; Simion Marieta; Cosma Oprica; Nastase Ioan. Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator.-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura (datata, semnata, si stampilata), Formular 5;
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; in cazul persoanelor juridice straine se solicita si traducerea legalizata in limba romana a documentelor emise in alta limba;* Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;* Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Publica Locala care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte documentele in original/ copie legalizata, pt. conformitate). - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, prin care se atesta ca solicitantul si organizatia nu sunt in stare de faliment si in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei.Pentru Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana. Ofertantul trebuie sa aiba la fiecare activitate codurile in vigoare din tara de origine, care sunt aferente cu cele romanesti.Documentele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte documentele in original/ copie legalizata, pt. conformitate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - Formular 6
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Document constatator final si/sau recomandari din partea beneficiarilor privind indeplinirea a cel putin 1(unu) contract in sistemul sanitar, al carui obiect a fost prestarea de servicii de paza, monitorizare sitransport valori a carei valoare sa fie de minim egala cu valoarea estimata a contractului supus achizitiei;, Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personalul de specialitate, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de servicii de paza, monitorizare ? interventie, transport valori;, Se solicita adeverinta de laITM privind numarul mediu de angajati (cel putin 100) in ultimul an pentru Bucuresti;, Copii dupa minim 10 atestate de calificare in meseria de agenti de paza si ordine cod cor 5169.1.1, eliberat in baza certificatelor de absolvire a cursurilor de calificare de agent de paza, ordine, control acces si interventie. Obligatia prezentarii ambelor documente in copie conform cu originalul., Cazier judiciar al persoanelor pentru care se prezinta atestatele valabile la data deschiderii ofertelor, copie conform cu originalul;, Se va prezenta CV-ul responsabilului cu indeplinirea obligatiilor contractului in copie conform cu originalul., Licenta de functionare pentru paza emisa de Ministerul Administratiei si Internelor IGPR in termen de valabilitate pana la cel putin data de 30.04.2013. Documentul se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte documentul in original/ copie legalizata, pt. conformitate), Licenta tehnica emisa de Ministerul Administratiei si Internelor IGPR in termen de valabilitate pana la minim data de 30.04.2013 . Documentul se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte documentul in original/ copie legalizata, pt. conformitate), Dovada de inregistrare cu denumirea societatii la OSIM. Documentul se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte documentul in original/ copie legalizata, pt. conformitate), Autorizatie de detinere de arme neletale eliberata de IGPR in termen de valabiliate la data deschiderii ofertelor;, Autorizatie emisa de IGPR pentru dispecerat de monitorizare si interventie in Municipiul Bucuresti in termen de valabiliate la data deschiderii ofertelor;, Licenta de utilizare a frecventelor eliberata de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea in Comunicatii si Tehnologia Informatiilor, valabila la data deschiderii ofertelor si pe toata durata derularii contractului;, Autorizatie de asignare a frecventelor eliberata de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea in Comunicatii si Tehnologia Informatiilor, valabila la data deschiderii ofertelor si pe toata durata derularii contractului;, Asigurarea riscului profesional ? asigurarede raspundere civila pentru societatile specializate in servicii de paza pentru suma min. 200.000 euro (echivalent in lei la curs BNR la data incheierii acesteia): Se va prezenta polita de asigurare si dovada platii in copie conform cu originalul, valabile la data deschiderii ofertei;, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului care face obiectul achizitiei Certificare conform standardelor de referinta: SR EN ISO 9001:2008 sau altele echivalente, pentru ofertant, in termen de valabilitate la data deschiderii., Certificare conform standardelor de referinta: SR EN ISO 14001:2004 sau altele echivalente, pentru ofertant, in termen de valabilitate la data deschiderii., Certificare conform standardelor de referinta: SR EN ISO 18001:2007 sau altele echivalente, pentru ofertant, in termen de valabilitate la data deschiderii., Certificare conform standardelor de referinta: SR EN ISO 27001:2005 sau altele echivalente, pentru ofertant, in termen de valabilitate la data deschiderii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.03.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer