Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PAZA SI CONTROL ACCES


Detaliu pentru invitatia numarul 286070
Autoritate contractanta
AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Cod de identificare fiscala: 16517187
Adresa: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti
Telefon: 021 3054974
Fax: 021 3150305
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: SERVICII DE PAZA SI CONTROL ACCES
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de paza si control acces
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 29.03.2011 15:03
Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura - Bd Carol I, nr. 17, sector 2, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura - Bd Carol I, nr. 17, sector 2, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 97, 020 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea; 2.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale; 3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala; 4.Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006; 5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; 6.Certificat constatator; 7.Certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului; 8.Documentul de autorizare a prestarii serviciilor de paza si protectie emis de autoritatea competenta; 9.Bilant contabil la 31.12.2009; 10. Completare Formular F04-Informatii generale din sectiunea formulare; 11.Experienta similara.Se solicita prezentarea unui contract de prestare de servicii de paza si control acces; 12.Document constatator privind modul de îndeplinire a obligatiilor contractuale
Documentatia de atribuire se afla postata in SEAP.Cuantumul garantiei de participare: 2.174, 71 lei (respectiv 519 euro, 1 euro=4, 1902 la data de 09.03.2011.)
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer