Achizitie publica - SERVICII DE PAZA SI CONTROL ACCES
Detaliu pentru invitatia numarul 321989
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321989/15.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE PAZA SI CONTROL ACCES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURACod fiscal: 16517187, Adresa: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti, Telefon: 021 3054974, Fax: 021 3150305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OFERTELE SE VOR DEPUNE IN SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PAZA SI CONTROL ACCES
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de prestari servicii de paza si control acces, pentru sediul central A.P.IA, cu 2 posturi fixe 24h/24h, 7/7 zile si un post mobil 12h/24h, 5/7 zile pentru o perioada de 8 luni cu posibilitate de prelungire de 4 luni in anul 2013, in limita creditelor bugetare aprobate.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 806 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.889 LeiGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 86, alin.(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: ConformArt.2781*)-(1) lit. c din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca ofertantul depune o contestatiesi Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorrespinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 945 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica, - va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul"Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original / copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul asocierii, Documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.2.Document de autorizare a prestarii serviciilor de paza si protectie, emis de autoritatea competenta, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" pe fiecare pagina. Ofertantul trebuie sa aiba Licenta de functionare eliberata de autoritatile competente in conformitate cu art. 20 din Legea 333 / 2003.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Ofertantul va prezenta licenta de functionare emisa de catre Inspectoratul General al Politiei Romane pentru prestarea serviciilor de paza ? copie legalizata sau copie conform cu originalul.Precizari: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractantisi/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstraindeplinirea cerintei.3. Pentru serviciile publice specializate se solicita Hotararea de constituire si Regulamentul de organizare si functionare. Aceste documente vor fi prezentate in copielizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" pe fiecare pagina.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara.Experienta similara se va demonstra prin prezentarea unei liste cuprincipaleleprestari de servicii similare in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor, (model anexat), din care sa rezulte prestarea in ultimii 3 ani a unorcontracte similare avand ca obiect servicii de paza si protectie, 2. Certificate/documente .Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de certificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, 3. Resurse umane. Se solicita informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.NOTA 1: Autoritatea contractanta va solicitaofertantului castigator, la semnarea contractului, sa prezinteurmatoarele documente: ? Atestatele personalului obtinute in conformitate cu Legea nr. 333/2003, privind paza si protectia obiectivelor, atestate care se vor prezenta in copie, stampilata, semnata si cu mentiunea?conform cu originalul? pe fiecare pagina .? Certificat medical pentru fiecareagent desemnat pentru acest obiectiv. Din certificat trebuie sa rezulte ca respectivul agent nu sufera de afectiuni psihice, neurologice si ca nu este o persoanacu vreun handicap fizic.? Declaratie pe propria raspundere (cazier judiciar) a fiecaruiagent in parte, din care sa reiasa ca nu a avut antecedente penale pentru infractiuni savarsite cu intentie, 4. Informatii privind subcontractantii (dupa caz).In cadrul prezentei proceduri de atribuire, candidatii vor avea dreptul, daca considera ca este cazul, de a subcontracta o parte din contractul care face obiectul prezentei proceduri de atribuire. In aceasta situatie se solicita lista cuprinzand subcontractantii, pentru ca autoritatea contractanta sa cunoasca identitatea subcontractantilor cat si partea din contract pe care o au de realizat. Acordul de subcontractare va fi solicitat doar ofertantului declarat castigator, la momentul semnarii contractului de servicii., 5.Informatii privind asociatii (dupa caz).Daca este cazul, se va prezenta lista asociatilor.Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnariicontractului, contractul (conventia) de asociere, care se intocmeste in conformitate cu formularul F16.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii si se poate descarca on-line din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 16:13