Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza si control acces


Detaliu pentru invitatia numarul 342856
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURA
Numar invitatie: 342856/19.02.2013
Denumire contract: Servicii de paza si control acces
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURACod fiscal: 16517187, Adresa: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti, Telefon: 021 3054974, Fax: 021 3150305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza si control acces
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita prestarea de Servicii de paza si control acces, pentru sediul central A.P.I.A, cu 2 posturi fixe 24h/24h, 7/7 zile si un post mobil 12h/24h, 5/7 zile pentru o perioada de 8 luni cu posibilitate de prelungire de 4 luni in anul 2014, in limita creditelor bugetare aprobate.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 175 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.723 lei (sau alte valute, la echivalenta lei/alte valute afisata de BNR la data publicarii invitatiei de participare)valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se constituie prin oricare din formele si in conditiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006. Scrisoarea de garantie se va prezenta conform formularului F09 din sectiunea formulare.Daca scrisoarea este emisa in alta limba, se va prezenta insotita de traducere legalizata. Se poate constitui si prin Virament bancar. Contul in lei in care va fi virata suma este RO29TREZ7005005XXX001097, deschis la Trezoreria Bucuresti, cod fiscal APIA 16517187.Daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 862 lei, conform art.2781*) ?(1) lit. a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Indiferent de instrumentul de garantare folosit, acesta se va depune in SEAP scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.Daca garantia se constituie prin Scrisoare de garantie sau prin Polita de asigurare, aceasta va fi depusa si in original la sediul autoritatii contractante, la Registratura, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa si prezenta Formularul F02 - Declaratie de eligibilitate, din Sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte si de catre fiecare tert sustinator in parte.2. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.3. Certificat fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat in parte.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Formularul F03, din sectiunea Formulare, se va completa si prezenta, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertanr asociat in parte. Daca exista tert sustinator acesta va depune Formular nr. F031 din sectiunea Formulare.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa si prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu modelul prevazut in Formularul F06 din Sectiunea III Formulare . Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta Formularul F07 in conformitate cu modelul prevazut in Sectiunea Formulare. Formularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator). Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Gheorghe Dorel Benu, Melinda Kerekes, Alexandru Stancu, Cristina Gavrila, Dumitra Mihaila, Elena Deaconu, Roxana Pandaru, Adrian Hiru, Oana Enciu, Adrian Mandru, Doru Beca.Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte.7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formular F12. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat, tert sustinator si de fiecare subcontractant in parte.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)Nota: Pentru persoanele juridice straine: a.Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de resedintab.Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.c.Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Toate documentele de calificare solicitate mai sus vor fi semnate si stampilate fizic de catre ofertant, apoi se vor depune in SEAP, scanate si semnate cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Certificatul constatator: -din cuprinsul acestuia trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitati similare cu cele solicitate in cadrul acestei proceduri de achizitie publica, - va fi prezentat in original/ copie legalizata sau copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Nota: Pentru persoanele juridice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociat in parte. Documentul se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul?, la sectiunea Documente de calificare.2. Document de autorizare a prestarii serviciilor de paza si protectie, emis de autoritatea competenta, copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? pe fiecare pagina.Ofertantul trebuie sa aiba licenta de functionare eliberata de autoritatile competente in conformitate cu art. 20 din Legea 333/2003.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii Ofertantul va prezenta licenta de functionare emisa de catre Inspectoratul General al Politiei Romane pentru prestarea serviciilor de paza ? copie legalizata sau copie conform cu originalul. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/ sustinatori. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. - Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.3.Pentru serviciile publice specializate se solicita Hotararea de constituire si Regulamentul de organizare si functionare. Aceste documente vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?? pe fiecare pagina.Documentele se vor depune in SEAP, scanate si semnate cu semnatura electronica de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul?, la sectiunea Documente de calificare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii generaleSe va completa Formularul F.04 din sectiunea Formulare.Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri. Se va prezenta cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii trei ani. Nu se solicita niveluri minime ale cifrei de afaceri.- In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.- Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 5Informatii privind asociatii (dupa caz).- Daca este cazul, se va prezenta lista asociatilor.Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului de servicii, contractul (conventia) de asociere, care seintocmeste in conformitate cu formularul F16.Documentul se va depune semnat cu semnatura electronica, in SEAP, la sectiunea Documente de calificare, Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii (dupa caz)- Daca este cazul, se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii (completare formular D din sectiunea formulare).- Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului de servicii, contractul de subcontractare. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Acordul de subcontractare va fi solicitat doar ofertantului declarat castigator, la momentul semnarii contractului de servicii.Documentul se va depune semnat cu semnatura electronica, in SEAP, la sectiunea Documente de calificare., Cerinta nr. 3Resurse umane. Se solicita informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Prezentare lista cuprinzand personalul specializat disponibil pentruprestarea serviciilor (conf. formular F12) prin care sa faca dovada ca detine in mod obligatoriu personal atestat pentru prestarea serviciilor de paza care a absolvit cursurile decalificare profesionala conform HG nr. 1010/2004 pentru aprobarea normelor metodologice si a documentelor prevazute la art. 69 din Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.- Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.NOTA 1: Autoritatea contractanta va solicitaofertantului castigator, la semnarea contractului, sa prezinteurmatoarele documente: ? Atestatele personalului obtinute in conformitate cu Legea nr. 333/2003, privind paza si protectia obiectivelor, atestate care se vor prezenta in copie, stampilata, semnata si cu mentiunea?conform cu originalul? pe fiecare pagina .? Certificat medical pentru fiecareagent desemnat pentru acest obiectiv. Din certificat trebuie sa rezulte ca respectivul agent nu sufera de afectiuni psihice, neurologice si ca nu este o persoanacu vreun handicap fizic.? Declaratie pe propria raspundere (cazier judiciar) a fiecaruiagent in parte, din care sa reiasa ca nu a avut antecedente penale pentru infractiuni savarsite cu intentie, Cerinta nr. 1Experienta similara. Se va demonstra prin prezentarea unei liste cu principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 ani care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari.Se solicita ca lista sa cuprinda cel putin prestarea unui serviciu similar cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie. Nu se solicita niveluri minime ale valorii contractelor care fac obiectul experientei similare.In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.- Se va completa si prezenta Formularul F05 din sectiunea Formulare.- Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare., Cerinta nr. 2Certificate/Documente Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.- Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.02.2013 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer