Achizitie publica - Servicii de paza si control acces
Detaliu pentru invitatia numarul 342856
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342856/19.02.2013
Denumire contract: Servicii de paza si control acces
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE PLATI SI INTERVENTIE PENTRU AGRICULTURACod fiscal: 16517187, Adresa: Bd. Carol I nr. 17, Bucuresti, Telefon: 021 3054974, Fax: 021 3150305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza si control acces
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita prestarea de Servicii de paza si control acces, pentru sediul central A.P.I.A, cu 2 posturi fixe 24h/24h, 7/7 zile si un post mobil 12h/24h, 5/7 zile pentru o perioada de 8 luni cu posibilitate de prelungire de 4 luni in anul 2014, in limita creditelor bugetare aprobate.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 175 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.723 lei (sau alte valute, la echivalenta lei/alte valute afisata de BNR la data publicarii invitatiei de participare)valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Se constituie prin oricare din formele si in conditiile prevazute la art. 86 din HG 925/2006. Scrisoarea de garantie se va prezenta conform formularului F09 din sectiunea formulare.Daca scrisoarea este emisa in alta limba, se va prezenta insotita de traducere legalizata. Se poate constitui si prin Virament bancar. Contul in lei in care va fi virata suma este RO29TREZ7005005XXX001097, deschis la Trezoreria Bucuresti, cod fiscal APIA 16517187.Daca ofertantul depune o contestatie si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 862 lei, conform art.2781*) ?(1) lit. a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Indiferent de instrumentul de garantare folosit, acesta se va depune in SEAP scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.Daca garantia se constituie prin Scrisoare de garantie sau prin Polita de asigurare, aceasta va fi depusa si in original la sediul autoritatii contractante, la Registratura, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 5Informatii privind asociatii (dupa caz).- Daca este cazul, se va prezenta lista asociatilor.Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului de servicii, contractul (conventia) de asociere, care seintocmeste in conformitate cu formularul F16.Documentul se va depune semnat cu semnatura electronica, in SEAP, la sectiunea Documente de calificare, Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii (dupa caz)- Daca este cazul, se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii (completare formular D din sectiunea formulare).- Ofertantului declarat castigator i se va solicita, la momentul semnarii contractului de servicii, contractul de subcontractare. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Acordul de subcontractare va fi solicitat doar ofertantului declarat castigator, la momentul semnarii contractului de servicii.Documentul se va depune semnat cu semnatura electronica, in SEAP, la sectiunea Documente de calificare., Cerinta nr. 3Resurse umane. Se solicita informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Prezentare lista cuprinzand personalul specializat disponibil pentruprestarea serviciilor (conf. formular F12) prin care sa faca dovada ca detine in mod obligatoriu personal atestat pentru prestarea serviciilor de paza care a absolvit cursurile decalificare profesionala conform HG nr. 1010/2004 pentru aprobarea normelor metodologice si a documentelor prevazute la art. 69 din Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.- Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.NOTA 1: Autoritatea contractanta va solicitaofertantului castigator, la semnarea contractului, sa prezinteurmatoarele documente: ? Atestatele personalului obtinute in conformitate cu Legea nr. 333/2003, privind paza si protectia obiectivelor, atestate care se vor prezenta in copie, stampilata, semnata si cu mentiunea?conform cu originalul? pe fiecare pagina .? Certificat medical pentru fiecareagent desemnat pentru acest obiectiv. Din certificat trebuie sa rezulte ca respectivul agent nu sufera de afectiuni psihice, neurologice si ca nu este o persoanacu vreun handicap fizic.? Declaratie pe propria raspundere (cazier judiciar) a fiecaruiagent in parte, din care sa reiasa ca nu a avut antecedente penale pentru infractiuni savarsite cu intentie, Cerinta nr. 1Experienta similara. Se va demonstra prin prezentarea unei liste cu principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 ani care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari.Se solicita ca lista sa cuprinda cel putin prestarea unui serviciu similar cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie. Nu se solicita niveluri minime ale valorii contractelor care fac obiectul experientei similare.In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare ofertant/ofertant asociatin parte.- Se va completa si prezenta Formularul F05 din sectiunea Formulare.- Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare., Cerinta nr. 2Certificate/Documente Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.- Documentul va fi semnat si stampilat fizic de catre ofertant, apoi se va depune in SEAP, scanat si semnat cu semnatura electronica, la sectiunea Documente de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.02.2013 10:50