Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza si protectie


Detaliu pentru invitatia numarul 318709
Autoritate contractanta
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Cod de identificare fiscala: 3126853
Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati
Telefon: 0236317232
Fax: 0236317232
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de paza si protectie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Acord cadru servicii de paza si protectie
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 16.12.2011 14:39
Data limita de depunere a ofertelor: 11.01.2012 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" Galati, str. Brailei nr. 177, Secretariat sau birou Achizitii, program 7:00 - 15:00 - pers. contact ing. Tatu Gema
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.01.2012 09:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sf. Apostol Andrei" Galati, str. Brailei nr. 177, birou Achizitii
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 14
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 338, 632 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. priv. neînc. în sit. prev. la art. 180 si 181 din OUG 34/2006; Certif. atestare fisc. priv. plata impoz. si taxelor locale; Certif. atestare fiscala privind îndepl. oblig. de plata la bugetul gen. consolidat - pt luna in care este desch. ofertei; Decl. pe proprie rasp. priv. neinc. in sit. prev. de art. 69^1 din OUG 34/2006; Certif. de partic. cu of. indep.; Certif. de inreg.; Certif. constatator emis de ORC; Autoriz. de funct./alte echivalente; Licenta elib.de IGPR; AvizIPJ; Inf. gen.; Licenta elib. de IGPR; Aviz de funct. pt dispeceratul propriu; Decl. pe proprie raspundere priv. dotarile specifice; Decl. pe propria rasp. priv. nr mediu de angajati in ultimele 12 luni; Dovada detinerii autoriz. de port arma; Certif ISO 9001 sau echivalent; Decl. pe proprie rasp. de indep. a cond. de SSM; Decl.pe proprie rasp. de indepl. a prot. mediului.
SEAPGarantia de participare in cuantum de 6500 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer