Achizitie publica - SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE
Detaliu pentru invitatia numarul 343753
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343753/13.03.2013
Denumire contract: SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 0267311675, Fax: +40 0267311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 0267311675, fax: +40 0267311675, persoana de contact: MIHAI BURETEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Stadionului nr.1-3, ,Localitate : Sfantu Gheorghe, Jud.CovasnaRomania, cod postal: 520064Serviciul Aprovizionare - Administrativ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE IN INCINTA SI PERIMETRUL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 960 - 551, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare laprocedura de cerere de oferta este de2 % din valoarea maxima estimata adica suma de 11037, 60 ron sau echivalent euro curs bnr din data anterioare datei limita de depunere al ofgertelor cu 5 zile, conform art. 43 alin. 2 punctul a)din Ord.34 / 2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica precum siart.278pct.a din acelasi act normativ .Pentru IMM, , acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.Modalitatea de constituire a garantiei de participare- conf.art 86 din HG 925/ 2006In masura in care Consiliul respinge contestatia formulata de unul sau mai multi ofertanti, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare , 4331, 87 ron , conform art.278 , pct.b din in Ord.34 / 2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica.Cont garantie contul RO62TREZ2565006XXX004701, deschis la Trezoreria Sf. Gheorghe.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1). Declaratie privind lista principalelor servicii de paza prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, 1 contract in copieinsotit de o recomandare. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
- Original2.) Licenta de functionare valabila si aviz de functionare pentru firmele de paza si protectie conform prevederilor art.20 din L.333/2003 actualizata3.) Documente emise de organisme de acreditare - aviz IGP judetean in a caror raza teritoriala isi are sediul societatea.4.) Atestatele personalului de paza eliberatadeIGP judeteanpentru profesia de agent de paza.5.) . Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiLista dotarilor obligatorii pentru o formatiune de protectiesi paza- echipamentde interventie standard- statii de emisie receptie, telefoane mobile- mijloace de transport- asigurarea cu unifoma distincta cu insemnele societatii6). Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii; - precum si copie /copiile dupa contractul/contractele individuale de munca ale personaluluide paza angajata la firma de paza participanta la licitatie prin care ofertantul sa dovedeasca ca dispune de personalul de paza necesar desfasurarii activitatii de paza si protectie.Autoritatea contractanta , in calitate de beneficiar isi rezerva dreptul de a proceda la verificareacontractelor individuale de munca oricand in perioada derularii contractului de servicii sub sanctiune de daune interese in cuantum de 2000 euro /persoana constatata.7) Declaratie pe propria raspundereprin care operatorul economic va face dovadaca detine surseletehnice considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de prestari serviciu8) Polita de asigurare pentru raspundere civila ( copie legalizata)-in termensolicitatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2013 07:31