Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE


Detaliu pentru invitatia numarul 343753
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 343753/13.03.2013
Denumire contract: SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 0267311675, Fax: +40 0267311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 0267311675, fax: +40 0267311675, persoana de contact: MIHAI BURETEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Stadionului nr.1-3, ,Localitate : Sfantu Gheorghe, Jud.CovasnaRomania, cod postal: 520064Serviciul Aprovizionare - Administrativ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE IN INCINTA SI PERIMETRUL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA DR.FOGOLYAN KRISTOF SFANTU GHEORGHE
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 960 - 551, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare laprocedura de cerere de oferta este de2 % din valoarea maxima estimata adica suma de 11037, 60 ron sau echivalent euro curs bnr din data anterioare datei limita de depunere al ofgertelor cu 5 zile, conform art. 43 alin. 2 punctul a)din Ord.34 / 2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica precum siart.278pct.a din acelasi act normativ .Pentru IMM, , acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.Modalitatea de constituire a garantiei de participare- conf.art 86 din HG 925/ 2006In masura in care Consiliul respinge contestatia formulata de unul sau mai multi ofertanti, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare , 4331, 87 ron , conform art.278 , pct.b din in Ord.34 / 2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica.Cont garantie contul RO62TREZ2565006XXX004701, deschis la Trezoreria Sf. Gheorghe.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006.Cerinta obligatorie: Completare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in despozitiilor art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ( Formularul nr. 12 A din Sectiunea II ? Formulare)Persoane juridice/fizice straine-Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii , eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti ( certificate , caziere judiciare , alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor / taxelor / contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in despozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ( Formularul nr. 12 B din Sectiunea II ? Formulare)- Certificat de atestare fiscala impozite sitaxe locale( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele vor fi depusein original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?! Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314//2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. (Formular nr.12D)4. Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Cerinta obligatorie - Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art.69^1 din Oug. Nr.34/2006, (evitarea conflictului de interes)aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. (Formular nr.12C)Documentele emise de organisme ale statului pot fi prezentatein oricare di formele original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?Documentele intocmite/emise de ofertant pentru participarea la procedura de achizitie se vor prezenta in original .Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, Nominalizam persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire).ANDRAS NAGY- RO;BERT , FÜLOP ARPAD, JOO;S STEFAN LEONTIN , DOCI CRISTINA, BECSEK ATTILA , VASVARI ALPAR Certificat constatator, eliberat deOficiul Registrului Comertului , in original saucopie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor ( emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor )din care sa reiasa activitatea operatorului economic..Nota: -Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire , va prezenta in original sau copie legalizataCertificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1Prezentarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani conform model de formular atasat in sectiunea II formulare - Informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1). Declaratie privind lista principalelor servicii de paza prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, 1 contract in copieinsotit de o recomandare. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
- Original2.) Licenta de functionare valabila si aviz de functionare pentru firmele de paza si protectie conform prevederilor art.20 din L.333/2003 actualizata3.) Documente emise de organisme de acreditare - aviz IGP judetean in a caror raza teritoriala isi are sediul societatea.4.) Atestatele personalului de paza eliberatadeIGP judeteanpentru profesia de agent de paza.5.) . Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiLista dotarilor obligatorii pentru o formatiune de protectiesi paza- echipamentde interventie standard- statii de emisie receptie, telefoane mobile- mijloace de transport- asigurarea cu unifoma distincta cu insemnele societatii6). Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii; - precum si copie /copiile dupa contractul/contractele individuale de munca ale personaluluide paza angajata la firma de paza participanta la licitatie prin care ofertantul sa dovedeasca ca dispune de personalul de paza necesar desfasurarii activitatii de paza si protectie.Autoritatea contractanta , in calitate de beneficiar isi rezerva dreptul de a proceda la verificareacontractelor individuale de munca oricand in perioada derularii contractului de servicii sub sanctiune de daune interese in cuantum de 2000 euro /persoana constatata.7) Declaratie pe propria raspundereprin care operatorul economic va face dovadaca detine surseletehnice considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de prestari serviciu8) Polita de asigurare pentru raspundere civila ( copie legalizata)-in termensolicitatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2013 07:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer