Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza si protectie a bunurilor imobile si mobile si a persoanelor si de monitorizare a sistemului de alarma la sediul C.J.P. Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 322884
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CASA JUDETEANA DE PENSII IASI
Numar invitatie: 322884/27.03.2012
Denumire contract: Servicii de paza si protectie a bunurilor imobile si mobile si a persoanelor si de monitorizare a sistemului de alarma la sediul C.J.P. Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA JUDETEANA DE PENSII IASICod fiscal: 13590868, Adresa: STR. ANASTASIE PANU NR. 17-19 BL. GHICA VODA, Iasi, Telefon: 0232218540, Fax: 0232410092
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ANASTASIE PANU NR. 17-19 BL. GHICA VODA, Iasi, Romania, cod postal: 70021, telefon: +40 232218540, fax: +40 232410092, persoana de contact: OANA CUCHIRITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ANASTASIE PANU NR. 17-19 BL. GHICA VODA, Iasi, Romania, cod postal: 70021
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza si protectie a bunurilor imobile si mobile si a persoanelor si de monitorizare a sistemului de alarma la sediul C.J.P. Iasi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de paza si protectie a bunurilor imobile si mobile si a persoanelor si de monitorizare a sistemului de alarma la sediul C.J.P. Iasi
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare, exprimat in lei, este de ---700, 00------ leiModul de constituire a garantiei de participare: 1. scrisoare de garantie bancara, cu perioada de valabilitate de cel putin 90 zile de la data deschiderii ofertelor. Se va prezenta in original si va fi emisa de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari din Romania sau de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari din strainatate cu filiala in Romania, in favoarea autoritatii contractante ? se va prezenta formularul nr. 92. ordin de plata, cu viza de confirmare a bancii emitente, in contul autoritatii contractante (cod fiscal 13590868) RO84TREZ40622360350XXXXX deschis la Trezoreria Iasi.In conformitate cu prevederile art. 278^1, alin. (1) din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului 1%din cuantumul garantiei de participare.Potrivit art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50% din garantia de participare (formularul nr. 14)Documentul de constituire a garantiei de participare va fi atasat in exteriorul coletului continand oferta si se depune la sediul autoritatii contractante. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data deschiderii ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006 (se va completa si prezenta formularul -----nr. 3-- din Sectiunea Formulare)- Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? se va completa si prezenta formularul ----nr. 4---- din Sectiunea Formulare- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? se va completa si prezenta formularul ----nr. 16---- din Sectiunea FormularePersoanele cu functie de decizie in cadrul acestei proceduri: Adriana GRECU, Mihai CEUCA, Carmen ? Florentina AZOITEI, Mihaela NICA, Mirela-Narcisa ABRAMOVICI, Florian SAVA, Oana CUCHIRITA- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010? se va completa si prezenta formularul ---nr. 1---- din Sectiunea Formulare- Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente la bugetul local in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata sau copie "conform cu originalul". ? cerinta obligatorie. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte documentul in original sau copie legalizata (in cazul in care, la data deschiderii ofertelor, documentul a fost prezentat in copie "conform cu originalul");
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata sau copie "conform cu originalul". ? cerinta obligatorie. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte documentul in original sau copie legalizata (in cazul in care, la data deschiderii ofertelor, documentul a fost prezentat in copie "conform cu originalul");Pentrupersoane juridicestraine: Cerinta obligatorie: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. - Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, cu celmult 60 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului care trebuie sa corespunda obiectului procedurii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg. 85/2006, privind procedura insolvabilitatii sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata.- Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru desfasurarea activitatii de paza si protectie, conform prevederilor Legii nr. 333 / 2003, cu modificarile si completarile ulterioare, si a Normelor Metodologice din 25 iunie 2004 privind eliberarea, reinnoirea, suspendarea si anularea licentelor de functionare pentru societatile specializate in sisteme de alarmare impotriva efractiei, avizarea conducatorilor si a personalului tehnic al acestora. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.- Conducatorul societatii specializate de paza si protectie sa aiba avizul Inspectoratului de Politie Judetean, in a carui raza teritoriala isi are sediul persoana juridica in cauza. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie cuprinzand echipamentele detinute, Declaratie privind personalul angajat, Dispecerat propriu de monitorizare si interventii la sisteme de alarma. In conformitate cu prevederile art. 26, pct. 4 din H.G. nr. 1010/2004 pentru aprobarea normelor metodologice si a documentelor prevazute la art. 69 din Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, actualizata, coroborat cu art. 36 din Legea nr. 333/2003, societatile specializate de paza si protectie, precum si cele din domeniul sistemelor de alarmare impotriva efractiei pot infiinta dispecerate de zona care sa monitorizeze si sa transmita alarmele de la sistemele electronice conectate la echipajele de interventie. Organizarea dispeceratelor de zona se realizeaza prin monitorizarea sistemelor de alarmare impotriva efractiei ale obiectivelor din localitatea unde functioneaza centrul si zonele limitrofe, asigurandu-se o interventie la eveniment in timp util. Astfel, monitorizarea sistemelor de alarmare instalate la obiectivele de pe raza unui judet se poate realiza numai, Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii, Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 (trei) ani, Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 11:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer