Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de paza si protectie a bunurilor si persoanelor


Detaliu pentru invitatia numarul 295700
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ARAD
Cod de identificare fiscala: 17090393
Adresa: P-TA SPITALULUI, BL.5, SC. B, AP.12, Arad
Telefon: 0257210055
Fax: 0257210055
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: servicii de paza si protectie a bunurilor si persoanelor
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: servicii de paza si protectie a bunurilor si persoanelor
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.05.2011 11:55
Data limita de depunere a ofertelor: 02.06.2011 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Arad, str. 1 Decembrie 1918, nr.10-12, secretariat
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.06.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Assitenta Sociala si Protectia Copilului Arad, str. 1 Decembrie 1918, nr. 10-12, Compartimentul Achizitie Publica, camera 15
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 84, 700 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratia privind calitatea de participant la procedura;certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din ordonanta 34 / 2006, actualizata;
- certificat fiscal de plata a impozitelor si taxelor locale (Directia Venituri);certificat de atestare fiscala(Directia Generala a Finantelor Publice);cod unic de înregistrare fiscala(Registrul Comertului);certificat constatatoremis de oficiul registrului comertului;ultimul bilant contabil; fisa de ?INFORMATII GENERALE?;Lista principalelor prestari de servicii în ultimii 3 ani;fisa?EXPERIENTA SIMILARA?;dovada licentierii de functionare in conformitate cu art.20 din Legea 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor;
- fisa privind personalul angajat
SEAP sau sediul DGASPC Arad, garantia de participare in valoare de 847 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer