Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE A OBIECTIVELOR DIN CADRUL SC URBIS SA BAIA MARE? cod CPV 79713000-5 - 2014


Detaliu pentru invitatia numarul 357216
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: URBIS S.A. Baia Mare
Numar invitatie: 357216/30.01.2014
Denumire contract: SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE A OBIECTIVELOR DIN CADRUL SC URBIS SA BAIA MARE? cod CPV 79713000-5 - 2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialURBIS S.A. Baia MareCod fiscal: RO 10250004, Adresa: STR.8 MARTIE NR.3, Baia Mare, Telefon: +40 262213825, Fax: +40 262213034
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.8 MARTIE NR.3, Baia Mare, Romania, cod postal: 430406, telefon: +40 262213825, fax: +40 262213034, persoana de contact: Dorica Elvira Vancea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC URBIS SA BAIA MARE, Str. 8 Martie, nr.3, jud. Maramures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE A OBIECTIVELOR DIN CADRUL SC URBIS SA BAIA MARE? cod CPV 79713000-5 - 2014
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE A OBIECTIVELOR DIN CADRUL SC URBIS SA BAIA MARE? cod CPV 79713000-5 - 2014Valoarea estimata fara TVA 256.360 leiValoare estimata fara TVA 56.500 euro
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 256, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum de 5000 LEI (ptr. echiv.garant.de particip. constituita intr-o alta moneda se va lua cursul valutar comunicat de BNR la data publicarii Invitatiei de participare.- Perioada de valab 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor- Forma de constit. a garant. de particip : prin virament bancar sau orice instrum. de garant. emis in cond. legii de o societ. bancara ori de asig. in orig.- scris. de garant. bancara ? Formular 4A- in orig.- depunere la casieria unitatii contractante a sumei in numerar pana la data si ora deschiderii ofertelor- OP in contul autorit. Contr.RO80 RNCB 0182 0341 3783 0001BCR Baia Mare, confirm. de catre bancapana la data si ora desch. ofertelor .- Autorit. Contract. are dreptul de a retine garant. de particip, ofertantul pierzand astfel suma constit. atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la art.87din HG 925/2006.Autorit. Contract. aplica prevederile Legii 346/14.07.2004 ofertantii avand posibilitatea de a constitui garantia de particip.in cuantum de 50% din val. stabilita, cu cond.depunerii declaratiei de incadrare in categoria IMM-urilor.Dovada constit. Garant.de particip. se prezinta comisiei de evaluare la inceputul sedintei de deschidere a ofertelor.Ofertele care nu vor fi insotite de dovada constit. garant.de particip. vor fi respinse.garant.de particip se va returna ofertantului conf preved.art.88 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 2 A din sectiunea Formulare si modeleCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 2B din sectiunea Formulare si modeleCerinta nr.3Certificat de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale ?formulare tip eliberare de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la nivelul luniianterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, sau grafic de esalonare sau compensare aprobat de catre organele competente in domeniuModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr.4Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea contractului sunt: Col.(r) Pop Ion-director generalEc. Rus Ionut ? director economicIng.Firte Ioan-director tehnicIng. Onea Florin ? sef serv.tehnicIng.Puiu Daniel ?sef atelier reparatii troleibuzeIng.Crisan Mircea ? sef comp.siguranta circulatieiSing.Vancea Dorica-sef birou achizitiiCj.Robas Natalia ? consilier juridicEc.Muresan Cristina ? birou financiar-contabilIng.Vele Nelu Vasile- sef atelier reparatii autobuzeEc.Sebok Ancuta-birou financiar contabil-Completare Formular 2C din sectiunea Formulare si modeleIn cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, va fi exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 2D din sectiunea Formulare si modeleCerinta nr.6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 2E din sectiunea Formulare si modele Cerinta nr. 1Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, care sa contina date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiIn etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalulCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, anexandu-se documentele cu traducerea autorizata in limba romana.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea a cel putin unui document care dovedeste apartenenta din punct de vedere profesional.Cerinta nr. 3Licenta de functionare si aviz de functionare eliberate de Inspectoratul General al Politiei Romane, pentru firmele de paza si protectie, potrivit art.20 din Legea 333/2003Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe vor prezenta documente emise de organisme acreditate, din care sa rezulte ca operatorul economic este autorizat sa desfasoare activitati de paza si protectie, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Nu se accepta documente care fac dovada ca operatorul este in curs de atestare, autorizare sau obtinere licente de functionare.Cerinta nr.4Autorizatie de functionare a dispeceratului local de monitorizare si interventie eliberat de IGP judetean in a caror raza isi are sediul beneficiarul.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe vor prezenta documente emise de organisme acreditate, din care sa rezulte ca operatorul economic este detine autorizatia de functionare a dispeceratului local de monitorizare, in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalulNu se accepta documente care fac dovada ca operatorul este in curs de atestare, autorizare sau obtinere licente de functionare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generaleCifra de afaceri anuala medie in domeniul care constituie obiectul contractului, minima impusa pentru ultimii 3 ani sa fie : -mai mare sau egala cu 512720 lei, Cerinta nr. 2Bilant contabilPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaPrezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta nr2Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat /ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Cerinta nr. 1Prezentare certificat de implementare a sistemului deasigurare a calitatii ISO 9001/2008 , sau a oricarui standard echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale U.E, valabil la data depunerii ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2014 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2014 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer