Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de Paza si Protectie a Sediului ASAS


Detaliu pentru invitatia numarul 328974
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Academia de Stiinte Agricole si Silvice "Gheorghe Ionescu-Sisesti"
Numar invitatie: 328974/08.06.2012
Denumire contract: Servicii de Paza si Protectie a Sediului ASAS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAcademia de Stiinte Agricole si Silvice "Gheorghe Ionescu-Sisesti"Cod fiscal: 8313127, Adresa: B-dul Marasti, nr. 61, sector1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3184479, Fax: 3184478
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de Paza si Protectie a Sediului ASAS
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul se va incheia pe o perioada de 2 (doi) ani de zile in conditiile pastrarii pretului pe toata durata de desfasurare a contractului (pret ferm fara posibilitate de majorare sau de ajustare.Contractul va prevedea: - Doua posturi de paza: unul de 24 ore/zi iar celalat de 16 ore/zi;
- Numar nelimitat de interventii in caz de necesitate;
- Suplimentarea in caz de necesitate a numarului de posturi.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 249, 344 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4990
Garantie de buna executie
12470
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180si 181 din ordonanta. Se solicita Declaratie de eligibilitate si deneincadrare in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, inoriginal sau cipie lizibila cu mentiune , ,conform cu originalul? semnata si stampilata - FORMULAR nr. 1 si FORMULARnr. 2Declaratie de eligibilitate si deneincadrare in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, inoriginal - FORMULAR nr. 1 si FORMULARnr. 2Documente doveditoare: 1.Certificat fiscaleliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu domiciliul / sediul persoana fizica sau juridica? in original sau copie ?conform cu originalul?cu semnatura si stampila, din care sa reiasa ca nu inregistreazadatorii la bugetul de stat.2. Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local, in termende valabilitate? in original sau copie ?conform cu originalul?cu semnatura si stampila, din care sa reiasa ca nu inregistreazadatorii la bugetul local.3.Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului/certificat echivalent pentru persoane juridice straine, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor- in original sau copie ?conform cu originalul?cu semnatura si stampila.- Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute laart. 69^1din OUG34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va atasa in original FORMULAR nr. 3 (Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati/ ofertanti asociati/ subcontractanti) completat- Calitatea de participant la procedura. Se solicita Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original ? FORMULAR nr.4. In cazul in care candidatura este depusa de un consortiu /asociere, fiecare membru al consortiului / asocierii va prezenta declaratia mentionata mai sus. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta, dupa caz. Persoane juridice / fizice romane sunt oligate sa prezinte: 1. Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate alofertantului (dupa caz, consortiu/ asociere) include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.2. Certificat de inregistrare pentru persoane fizice sau juridice? eliberat de Ministerul Justitiei? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent- in copie ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila;ATENTIE !!!In cazul consortiului/ asocierii documentele de mai sus vor fi prezentate de toti membrii consortiului/ asocierii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: . Informatii privind situatia economico ? financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind calificarile si experienta profesionala, Informatii privind capacitatea tehnica, Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Dotarea tehnico - materiala
36
Descriere: este elocvent numarul de autovehicule si/sau autoturisme proprietate din dotarea ofertantului
Experienta servicii similare
24
Descriere: Se vor lua in considerare numai contractele incheiate in ultimii 2 (doi) ani a caror valoare este aproximativ egala cu valoarea estimata a prezentei
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer