Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE LA FOSTA U.M. NR. 01929 DIN RESITA?


Detaliu pentru invitatia numarul 182219
Autoritate contractanta
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras-Severin
Cod de identificare fiscala: 16739523
Adresa: Pta. 1 Decembrie 1918, Nr. 7, Et. 3, Resita
Telefon: 0255/228862
Fax: 0255/228863
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: ?SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE LA FOSTA U.M. NR. 01929 DIN RESITA?
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestari servicii paza pentru obiectivul ?SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE LA FOSTA U.M. NR. 01929 DIN RESITA?
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 05.11.2008 13:10
Data limita de depunere a ofertelor: 17.11.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras?SeverinResita, Piata 1 Decembrie 1918, nr. 7, et. III, secretariat.
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.11.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Caras?SeverinResita, Piata 1 Decembrie 1918, nr. 7, et. III, sala de sedinte.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Certificate constatatoare de plata în conformitate cu Codul fiscal (bugetul de stat si cele locale)3.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/20064.Certificatulde înregistrare - CUI5.Certificat constatator emis de O.R.C.6.Fisa de informatii generale7.Bilantul contabil din anul precedent, vizat si înregistrat de organele competente8. Nivelul cifrei de afaceri medie solicitata ca cerinta minima, pe ultimii 3 ani9. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani10.Experienta similara11.Informatii privind personalul ce va fi angajat în proiect12.CV personal ce trebuie angajat în contract13.Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 900114.Certificarea sistemului de management de mediu conform ISO 1400115.Certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale conform OHSAS 18001
DADPP C?S, Resita, Piata 1 Decembrie 1918, nr. 7, et. III, camera 6, cu o înstiintare în prealabil prin fax la nr.: 0255/228863.Costul pentru obtinerea documentatiei de atribuire: 50 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer