Achizitie publica - Servicii de paza si protectie la obiectivele Serviciului Public Judetean de Administrare a Domeniului Public si Privat Galati
Detaliu pentru invitatia numarul 346135
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346135/30.04.2013
Denumire contract: Servicii de paza si protectie la obiectivele Serviciului Public Judetean de Administrare a Domeniului Public si Privat Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public Judetean de Administrare a Domeniului Public si Privat GalatiCod fiscal: 12174981, Adresa: str. Traian nr. 454A, Galati, Telefon: +40 0236317827, Fax: +40 0236317827
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Traian nr. 454A, Galati, Romania, cod postal: 800179, telefon: +40 0236317827, fax: +40 0236317827, persoana de contact: str. Traian nr. 454A
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza si protectie la obiectivele Serviciului Public Judetean de Administrare a Domeniului Public si Privat Galati
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de paza 12 ore pe zi la obiectivele SPJADPP Gaiati (sediul administrativ, amenajarea piscicola Zatun, amenajarea Vladesti, punctui Tg. Bujor, punctul Tecuci si patrulare la cerere de la 1 la 3 ore pe zi in Padurea Garboavele)conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 940 - 148, 417.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata a contractului, adica 2.185, 80 lei Perioada de valab. a garantiei pentru particip. este egala cu perioada de valab. a ofertei. Garantia pentru participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, caz in care se va utiliza modelul indicat in Sectiunea Formulare (FormularA), in original, sau b) prin OP in contui autoritatii contractante identificat prin cod IBAN RO 89 TREZ 3065 006X XXOO 0242 deschis la Trez Galati, sau c) prin depunerea in numerar a acesteia la casieria SPJADPP Galati, str. Traian nr. 454A, judetul Galati, tel.0236/317827, numai in zilele lucratoare si doar intre orele 08:00 - 16:00. * in cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata (vizat de organele bancare) in contui indicat in prezenta documentatie, ofertantui are obligatia sa depuna dovada consituirii ei in SEAP pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. *in cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara, ofertantui are obligatia depunerii acestuia atat in SEAP cat si in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa ca fiind inaccept.AC are dreptul de a retine garantia pentru participare, in urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteiab) oferta sa fiind stabilita castig., nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr.c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabil. a ofertei.d)in cazul in care ofert. depune contest privind procedura de atribuire, OUG 34/2006, in masura in care CNSC respinge contest, AC va retine contestatorului din garantia de particip conf art.278^17 lit.a
Garantie de buna executie
5 % din pretul contractului fara TVA, in conformitate cu prevederile H.G. nr 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie: se restituie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006;Formularul 1 - Eligibilitatea.-declaratie pe propia raspundere ca nu se afla in una dintre situatiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta 34/ 2006; Formularul 2-declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006, Formularul 3; (personal cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, denjlarea si finalizarea procedurii de atribuire; Sandu Vali Viorel, Agache Catalin, Bordei Rodica.Dajbog Marica, Panait Vali, Valean Sorin, Gaiu Aura)-declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 4;
-certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta ;
-certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetui de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta;
-certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 Formular 5-Declaratie privind dotarile tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a obligatiilor conform caietului de sarcini Formularul 6-experienta similara Formular 7recomandari din partea altor beneficiari privind calitatea serviciilor prestate Formularul 8-declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani Formularul 9 -certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aiba Inscris in certificat codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice, valabil la data deschiderii ofertelor;Certificatul constatator va fi emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor-Pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident (original si copie legalizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind situatia economico-financiara2.cifra medie de afacpri in ultimii 3 ani 3.bilantul contabilPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica1.Licenta de functionare2. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat oi al cadrelor deconducere3.0fertantul trebuie sa dispuna de punct de lucru in municipiul Galati.4.Autorizatii de formare profesionala 5.Dotarea tehnica 1.standard ISO 9001 :2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 13:24