Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza si protectie la Sediul Trezoreriilor din Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 284114
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SIBIU
Cod de identificare fiscala: 4406258
Adresa: Calea Dumbravii 28-32, Sibiu
Telefon: 0269218176
Fax: 0269218315
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de paza si protectie la Sediul Trezoreriilor din Sibiu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de paza si protectie la Sediul Trezoreriilor din Judetul Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.03.2011 16:34
Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului Sibiu, Str. Cl. Dumbravii, Nr.17, cam.108 (Registratura).
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La Sediul Autoritatii Contractante- Directia Generala a Finantelor Publice a Judetului Sibiu, Str. Cl. Dumbravii, Nr. 17, Sibiu, Cam. 111.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 94, 081 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Decl.priv. elig. conf.art.180.2.Decl.priv.sit.pers.neancadr.conf. art.181.3.Decl. priv. neincad. in art. 69^1.4.Certif. de particip.la lic.cu oferta independenta5.Certif. priv. plata impozite si taxe locale si catre buget general consolidat6.Pt. pers. straine trad. legalizate.7.Certif. constat8.Certif.inreg. fisc.9. Decl. priv incadr. IMM (daca este cazul)10.Decl. priv. calit. la proced.11.Fisa inform generale.C.A. minim 185.000 lei echiv a 44153 euro.12.Lista princ. prest. serv.13.Lista cu echip. tehnice, mijl. transp.alte dotari.14.Decl. ref. la efectiv. mediu anual al pers.+CV..15.Decl. propria rasp.- studii, preg.prof, cazier judiciar, certif.permis de port arma.16. Decl ref.la cond.de munca si prot.a muncii17.Lic. de funct.(copie leg.)18.ISO 9001/2008 sau echivalent.19.Polita rasp. civila.20.Dov. paza inarm.(letale si neletale).21.Exper.similara.Recomandare. Minim 1 contract 94000 lei fara TVA(22434, 36 euro).22.Inf. priv.subcontract.
din S.E.A.P.Garantia de participare este de 1800 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer