Achizitie publica - Servicii de paza si protectie la Sediul Trezoreriilor din Judetul Sibiu
Detaliu pentru invitatia numarul 196717
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SIBIU
Cod de identificare fiscala: 4406258
Adresa: Calea Dumbravii 28-32, Sibiu
Telefon: 0269218176
Fax: 0269218315
Denumire invitatie: Servicii de paza si protectie la Sediul Trezoreriilor din Judetul Sibiu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de paza si protectie la Sediul Trezoreriilor din Judetul Sibiu
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 02.03.2009 11:15
Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala a Finantelor Publice Sibiu, str. Caleea Dumbravii, nr.28-32, cam.205(registratura)
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.03.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Directia Generala a Finantelor Publice Sibiu, str. Caleea Dumbravii, nr.28-32, cam.208.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 98, 918 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Decl.priv. eligib.2.Decl.priv.neancadr. in art.181/OUG34/2006.3.Certif.pt.atest.platii imp.si tax.la buget.4.Pt.pers.st. doc.care sa doved. indepl.oblig. de plata.5.Certif. constat.6.Certif de inreg. fisc.7.Pt.pers.st.doc.care sa dov.apart. d.p.d.v. prof.8.Inf. gen.-CA pe ult.3ani.9.Inf. priv cap.tehnica10.Lista cu ech.tehn., mij. transp, alte dot.11.Decl.efect.med.pers.-ult.3 ani.CV-pers.resp.de contract.12.Lic.de functionare.13.Certif. ISO 9001/2000sau echiv.13.Polita de asig.14.Doc care atesta ca soc. ofert. este aviz.pt. paza inarmata15.Inf.priv.subcontract.16.Decl.priv.calit.de particip.la proced.17.Recom.- min.una calif.F.Bine.
La sediul Directia Generala a Finantelor Publice Sibiu, str. Caleea Dumbravii, nr.28-32, cam.202.Costul documentatiei de atribuire 10 lei.