Achizitie publica - SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE PENTRU SPITALUL CLINIC CF CRAIOVA SI AMBULATORIUL PITESTI
Detaliu pentru invitatia numarul 329978
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329978/20.06.2012
Denumire contract: SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE PENTRU SPITALUL CLINIC CF CRAIOVA SI AMBULATORIUL PITESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC C.F. CRAIOVACod fiscal: 4332169, Adresa: STR.STIRBEI VODA , NR.6, Craiova, Telefon: 0251/532.436, Fax: 0251/533.534
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.STIRBEI VODA , NR.6, Craiova, Romania, cod postal: 200374, telefon: +40 251532436, fax: +40 251533534, persoana de contact: COMPARTIMET ACHIZITII PUBLICE SI COMPARTIMENT JURIDIC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.STIRBEI VODA , NR.6, Craiova, Romania, cod postal: 200374, telefon: +40 251532436, fax: +40 251533534, persoana de contact: COMPARTIMET ACHIZITII PUBLICE SI COMPARTIMENT JURIDIC
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE PENTRU SPITALUL CLINIC CF CRAIOVA SI AMBULATORIUL PITESTI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE PENTRU SPITALUL CLINIC CF CRAIOVA SI AMBULATORIUL PITESTIConform caiet sarcini
II.1.6) CPV: 79710000-4 - Servicii de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 53, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 440 RON (1% din valoarea estimata a procedurii)- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile- Constituirea garantiei de participare se va face prin: scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante emisa la o banca din Romania sau strainatate; cu prezentare OP privind virarea in contul RO42TREZ2915005XXX000128 deschis la Trezoreria Craiova ? confirmarea sumei depuse se va regasi in extrasul de banca, la data deschiderii ofertei; depunere la caseria institutiei.- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conformitate cu art.87, sectiunea I, capitolul VII din HG 925/2006, si art.278^1 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, republicate
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 5% din valoarea contractului incheiat, fara TVA si se va constitui inainte de derulareacontractului.- Constituirea garantiei de buna executie: conf. prevederilor art 90 alin(1) din HG 925/2006; se va constituiprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , virandu-se in contul : RO42TREZ2915005XXX000128 deschis la Trezoreria Craiova.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (datata, semnata si stampilata). Se completeaza Formularul 1. Se solicita completarea declaratiei, separat pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator-Certificat de participare la licitatia cu oferta independenta conform OAP 314/2010 - completarea Formularului 2-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011. Declaratia va fi datata, semnata si stampilata - Formular 3; Se solicita completarea declaratiei separate pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ tert sustinator , -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, inclusiv Legea 279/2011. Declaratia va fi datata, semnata si stampilata - Formular 4; Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Constantinescu Carmen- manager, Gogosoiu Mihaela- Director Financiar- Contabil, Dobre Aurelia- Director Medical, Badea Ion- Sef Serviciul Tehnic-Administrativ, Trusculete Ana Maria- Consilier Juridic, Barbu Camelia- Compartiment Achizitii Publice.Se solicita completarea declaratiei separat pentru fiecare ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator.-original-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura (datata, semnata, si stampilata), Formular 5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; in cazul persoanelorjuridice straine se solicita si traducerea legalizata in limba romana a documentelor emise in alta limba;* Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;* Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Publica Locala care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte documentele in original/ copie legalizata, pt. conformitate). Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, prin care se atesta ca solicitantul si organizatia nu sunt in stare de faliment si in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei.Pentru Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana. Ofertantul trebuie sa aiba la fiecare activitate codurile in vigoare din tara de origine, care sunt aferente cu cele romanesti.Documentele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte documentele in original/ copie legalizata, pt. conformitate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - Formular 6In sensul dovedirii indicatorilor financiari de mai sus ofertantul va depune bilanturile contabile afer.anilor 2008, 2009, 2010, vizate de DGFP de la sediul ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Document constatator final si/sau recomandari din partea beneficiarilor privind indeplinirea a cel putin 3 (trei) contractecare au avut ca obiect: prestarea de servicii de paza;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului care face obiectul achizitieiDeclaratie care contine informatii privind asigurarea cu personalul de specialitate, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de servicii de paza ;Se va prezenta CV-ul responsabilului cu indeplinirea obligatiilor contractului in copie conform cu originalul.Copiiatestate de calificare in meseria de agenti de paza si ordine cod cor 5169.1.1, eliberat in baza certificatelor de absolvire a cursurilor de calificare de agent de paza, ordine, control acces si interventie.Oblig. prezentarii ambelor doc. in copie conf.cu orig, Cazier judiciar al persoanelor pentru care se prezinta atestatele valabile la data deschiderii ofertelor, copie conform cu originalul;Licenta de functionare pentru paza emisa de Ministerul Administratiei si Internelor IGPR valabila pana la data de 30.04.2013. Documentul se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte documentul in original/ copie legalizata, pt. conformitate.Licenta tehnica emisa de Ministerul Administratiei si Internelor IGPR valabila pana la data de 30.04.2013. Documentul se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte documentul in original/copielegalizata, pt.conformitate, Autorizatie de detinere de arme neletale eliberata de IGPR in termen de valabiliate la data deschiderii ofertelor; Certificare conform standardelor de referinta: SR EN ISO 9001:2008 sau altele echivalente, pentru ofertant, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Certificare conform standardelor de referinta: SR EN ISO 14001:2004 saualtele echivalente, pentru ofertant, in termen de valabilitate la data deschiderii.Certificare conform standardelor de referinta: SR EN ISO 18001:2007 sau altele echivalente, pentru ofertant, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 14:19