Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de paza si securitate la sediul Administratiei Sociale Comunitare Oradea, str. Primariei, nr.42 si la sediul Centrului Social-Adapost de Noapte, str. Gutemberg, nr.8, Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 322928
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA SOCIALA COMUNITARA ORADEA
Numar invitatie: 322928/28.03.2012
Denumire contract: Servicii de paza si securitate la sediul Administratiei Sociale Comunitare Oradea, str. Primariei, nr.42 si la sediul Centrului Social-Adapost de Noapte, str. Gutemberg, nr.8, Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA SOCIALA COMUNITARA ORADEACod fiscal: 14371033, Adresa: PRIMARIEI NR.42, Oradea, Telefon: 0259.44.16.77, Fax: 0259.44.16.78
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIEI NR.42, Oradea, Romania, cod postal: 410209, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: CLAUDIA CIARNAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Piata Unirii nr. 1, sala mica a Primariei Municipiului Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de paza si securitate la sediul Administratiei Sociale Comunitare Oradea, str. Primariei, nr.42 si la sediul Centrului Social-Adapost de Noapte, str. Gutemberg, nr.8, Oradea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de paza si securitate la sediul Administratiei Sociale Comunitare Oradea, str. Primariei, nr.42 si la sediul Centrului Social-Adapost de Noapte, str. Gutemberg, nr.8, Oradea
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 935.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in cuantum de 1600 LEI si va fi constituita cf. art.86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, in urmatoarele forme: a)numerar la casieria Administratiei Sociale Comunitare Oradeab)ordin de plata in contul RO83TREZ0765006XXX000157 deschis la Trezoreria Oradea, Administratia Sociala Comunitara Oradea, Cod fiscal 14371033;c) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.d) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada solicitata. Acesta trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Scrisorile de garantie vor fi eliberate de o banca din Romania, sau dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului fara TVA, respectiv de 5%, in cazul ofertantilor care beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind infiintarea intreprinderilor mici si mijlocii.Garantia de buna executie se poate constitui cf.art.90 din H.G. nr. 925/2006.: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau cf. HG 1045/2011 prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, sau prin orice alt mijloc de garantare prevazut de legislatia in vigoare, in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.Restituirea garantiei de buna executie se va face dupa cum urmeaza: - in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: -Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 180, Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 181, Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 69?1, prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180 , 181 siart 69?1 din OUG 34/2006.- Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii exigibile la data de 25 a lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertei.Forma de prezentare: original sau copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul". Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Certificatul trebuie sa fie eliberat cu maxim 30 zile anterior datei de deschidere a ofertelor, In conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din acesta trebuie sa rezulte: - ca obiectul de activitate al ofertantului autorizeaza prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei publice;
- ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.Forma de prezentare: original sau copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, valabila la data deschiderii ofertelor.Forma de prezentare: se va prezenta in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".In situatia in care din documentele solicitate mai susreiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de servicii.In cazul persoanelor juridice straine: se solicita ca cerinta obligatorie, prezentarea unor documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul /ofertantul este rezident.Se vor respecta prevederile punctului ?Limba de redactare a ofertei?De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii impuse in prezenta fisa de date a achizitiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Din fisa de informatii generale va rezulta si sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si contul pentru restituirea garantiilor de participare la procedura, cifra de afaceri globala medie anualape ultimii trei ani.Cerinta: cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 160.000 lei.Nota: IMM-urile beneficiaza de o reducere cu 50% pentru cifra de afaceri.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Cerinta obligatorie: Pentru a fi declarat calificat, ofertantul trebuie sa fi realizat in ultimii 3 ani contractedeservicii similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii, servicii a caror valoare fara TVA sa fie cel putin egala cu suma de 80.000 lei.2.ofertantul sa faca dovada ca are capacitatea de a asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate, concomitent la cele doua obiective (post permanent 24 de ore/zi) si ca va asigura personal competent, calificat, cu experienta in asigurarea pazei obiectivelor, sigurantei bunurilor si valorilor si protectia persoanelor, coordonati de un sef de obiectiv.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer