Achizitie publica - SERVICII DE PAZA SI TRANSPORT VALORI
Detaliu pentru invitatia numarul 322837
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322837/27.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE PAZA SI TRANSPORT VALORI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCasa Judeteana de Pensii BRASOVCod fiscal: 13592877, Adresa: Str.13 Decembrie nr.43A, Brasov, Telefon: 0268-418055, 0268-478779, Fax: 0268-472216
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.13 Decembrie nr.43A, , Brasov, Romania, cod postal: 500019, telefon: +40 268478779, fax: +40 268472216, persoana de contact: str.13 Decembrie, nr.43A
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (autoritate publica teritoriala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PAZA SI TRANSPORT VALORI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru asigurarea pazei si ordinii publice in incinta institutiei se constituie doua posturi temporare astfel: un agent public pe schimb de luni pana joi intre orele 8-16, iar vineri 8-12 si un post de luni pana duminica 24 de ore. Serviciul de transport valori are ca obiect transportul in contul Casei Judetene de Pensii Brasov a unor colete sigilate, de diferite greutati si marimi care contin bani.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 1704 lei, valabila pe o perioada de 90 de zile de la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) ordin de plata in contul autoritatii contractante RO40TREZ1315005XXX004555 deschis la Trezoreria Brasov. Aceasta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al AC(pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea nr. procedurii pentru care se constituie); b) plata in numerar la casieria AC, conform prevederilor legale; c)scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari In conformitate cu art.278 ind.1 din OUG nr.34/2006, se va retine garant de participare in cuantum de 1% din valoarea estim a contr , adica 852 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original; 2. Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? inoriginal; 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu modelul din Sectiunea Formulare- in original. Nota: Informatii despre persoanele cu functii de decizie: Bugnar Camelia- Director Executiv; Barbu Stanica -Director Executiv Adjunct; Lungu Gabriela- Comp. Achizitii Publice.Atentie: Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va trage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. 4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala aFinantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care sedepune oferta, in copie certificata "conform cu originalul" 5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata "conform cuoriginalul". Atentie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetelecomponente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. 6. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, intocmita conform modelului din sectiunea Formulare, in original. Observatie ? ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct. In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referiredoar la puntele a, c^1 si d) si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, emis, cu celmult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la existenta unei sentinte ajudecatorului sindic de intrare in faliment in baza LG nr. 85/2006. Nota : In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc a optat pentru depunerea certificatului in copie, acesta va transmite la cererea autoritatii contractante, certificatul in original sau copie legalizata. Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.(documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2010, vizat siinregistrat de organele competente ., B) declaratie privind cifra medie de afaceri Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 170.400 lei, respectiv 39.172, 41 euro. In vederea indeplinirii cerintei se va lua inconsiderare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala aRomaniei / Banca Centrala Europeana pentru anii respectivi.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, b) Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, c) declaratie pe proprie raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloace de transport, mijloace de comunicatie necesare si alte mijloace de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de servicii., d) declaratie pe proprie raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala, calificarea si data angajarii personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii., e) Declaratie pe proprie raspundere prin care se precizeaza faptul ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii in vigoare la nivel national si care trebuie respectate pe parcursul indeplinirii contractului, f) lista a principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, in valoare egala sau mai mare decat 85200 lei, respectiv 19.586 euro Se va prezenta, in copie, certificate care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 15:51