Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de perfectionare a personalului


Detaliu pentru invitatia numarul 345272
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: R.N.P. ROMSILVA - ADMINISTRATIA PARCULUI NATURAL PORTILE DE FIER RA
Numar invitatie: 345272/16.04.2013
Denumire contract: Servicii de perfectionare a personalului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.N.P. ROMSILVA - ADMINISTRATIA PARCULUI NATURAL PORTILE DE FIER RACod fiscal: 25641582, Adresa: str. Banatului nr. 92, Orsova, Telefon: 0731.844.342, Fax: 0252.362.596
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Banatului nr. 92, Orsova, Romania, cod postal: 225200, telefon: +40 725442353, fax: +40 252360511, persoana de contact: Dumbrava Amalia Raluca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul R.N.P. ROMSILVA - ADMINISTRATIA PARCULUI NATURAL PORTILE DE FIER R.A.Str. Banatului Nr. 92 Orsova Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si alte activitati forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de perfectionare a personalului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cursuri conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 79633000-0 - Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2300 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei; Dovada garantiei de participare in original, la procedura de achizitie si orice imputernicire a unui reprezentant al ofertantului de a participa la sedinta de deschidere nu vor fi incluse in plicul ce contine ofertele, ci in afara coletului, fiind prezentate separat, simultan cu aceasta. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, vor anexa la documentul ce atesta plata garan?iei de participare si Declara?ia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Modul de constituire a garantiei de participare: - Prin virament bancar in contul RO33BRDE260SV31247492600 R.N.P.Romsilva-Administratia Parcului Natural Portile de Fier R.A., deschis la BRD Orsova sau, - Printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (conform Formularului 17 din Sectiunea III), sau- Prin depunere la casieria institutiei : ? a unui ordin de plata sau a unei file cec confirmate de catre banca sau;? a sumei in numerar.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul B.N.R. din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 7% din valoarea contractului fara TVA.In termen de 5 zile de la incheierea contractului , operatorul constituie garantia de buna executie. Suma respectiva se depune la banca intrun cont special , dobinzile aferente revenind operatorului.In 3 zile de la constituirea garantiei, operatorul este obligat sa depuna la sediulR.N.P.Romsilva-Administratia Parcului Natural Portile de Fier R.A. Str. Banatului nr. 92;Orsova, judetul Mehedinti copie de pe ordinul de plata prin care s-a constituit aceasta garantie.Garantia de buna executie se constituie prin orice modalitate cf art.90 alin. (1)-(3)/HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratia privind eligibilitatea ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, modificata si completatab)?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, modificata si completata ;Certificate ANAF si taxe si impozite locale .Din certificatele solicitate trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, valabile la data depunerii ofertelor;Documentele solicitate se voraccepta in oricare din formele- original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independentaPersoanele cu functii de decizie in cadrul R.N.P.Romsilva-Administratia Parcului Natural Portile de Fier R.A. care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: - Jiplea Marian-director APNPF- Manager proiect Dumbrava Amalia Raluca- Responsabil economic Catalin Girghescu- Responsabil achizitii Cojocinescu Cosmin Florin Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale Se solicita ca media cifrei de afaceri globala minima sa fie de 200.000 lei in ultimii 3 ani.(2010, 2011, 2012) Echivalenta ineuro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre B.N.R.fttp: //www.bnr.ro, respectiv: 2012:1euro=4.4560 lei ;2011:1euro =4, 2379 lei; 2010:1euro=4, 2099 lei;Bilantului contabil pentru 2010, 2011, 2012 sau documente echivalente, (in cazul ca exercitiul financiar nu este incheiat) care certifica respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei medii de afaceri globale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ; (Formularul 7 din sectiunea III ) ? Se solicita documente/certificari din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani s-au prestat servicii similare in valoare de minim 100000 lei in cadrul a minim un contract din ultimii 3 ani incepand cu data limita a depunerii ofertelor. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar.Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anualcomunicat de catre B.N.R.fttp: //www.bnr.ro, respectiv: 2012:1euro=4.4560lei;2011:1euro =4, 2379 lei; 2010:1euro=4, 2099 lei.Declaratie a ofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani , in original.3.Daca este cazul subcontractarii, lista cuprinzand subcontractorii, declaratie in original, insotita si de acordurile de subcontractare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transnationala
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 08:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer