Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de pompieri


Detaliu pentru invitatia numarul 319811
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SA
Numar invitatie: 319811/01.02.2012
Denumire contract: Servicii de pompieri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC ROVINARI SACod fiscal: RO16302439, Adresa: STR. ENERGETICIANULUI NR.25, Rovinari, Telefon: 0253372739, Fax: 0253371590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Energeticianului, Nr. 25, ROVINARI, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556-6305, fax: +40 0253371922, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Energeticianului, Nr. 25, ROVINARI, Romania, cod postal: 215400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de pompieri
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de "Servicii de pompieri" cu respectarea cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 75251100-1 - Servicii de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 7.000 lei si cu valabilitate de minim 90 zile de la data depunerii ofertelor se va depune in contul RO10 RNCB 0149 0421 0250 0001. Garantia de participare poate fi constituita prin oricare din modurile prezentate in art. 86 din HG 925/2006 in vigoare. In situatia constituirii garantiei prin instrument de garantare ofertantul are obligatia de a solicita bancii sau societatii de asigurari emitente, inserarea in mod expres pe linga situatiile prevazute la art. 87 din H.G. 925/2006 si situatia prevazuta la art. 278¹ din OUG 34/2006. (model in Sectiunea Formulare).Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin. 3, pct. b, din HG 925 / 2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Retinerea garantiei de participare in conditiile prevazute la art.2781 este valabila pentru toate modalitatile de constituire a acesteia.Garantia de participare se restituie, participantilor la procedura, conform H.G. nr. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Garantiea de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului, fara TVA, si se va constitui prinvirament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire si care devine anexa la contract, valabila pe perioada prestarii serviciului.Garantia de buna executie se va restitui conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea ? documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Completare si semnare Formular nr. 12A.Declaratia de eligibilitate trebuie sa fie valabila cel putin 90 de zile de la data deschiderii ofertelor.2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Completare si semnare Formular nr. 12 B.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 691din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante sunt: -Director General ?Dr. ing. Trotea Tiberu-Director Termocentrala ? ing. Pisc Ion-Director Economic ? ec. Scurtu Maria-Director EM Rovinari ? ing. Davitoiu Gheorghe-Director Dezvoltare Investitii ? ing. Tudorescu Vasile-Director Comercial ? ing. Rebedea Ion-DirectorManagement Resurse Umane ? Cons. Jr. Olaru Sorin4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Completare si semnare Formular anexat- conform Ordinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.20105. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Se vor prezenta urmatoarele documente edificatoare: a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plataimpozitele si taxele la bugetulgeneral consolidat.b) Certificat(e) de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local.Certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,conform cu originalul ?? Forma de inregistrare(valabil pentrupersoane juridiceromane): Se va prezenta : Certificatul constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata « conform cu originalul », semnata si stampilata.Evaluarea cerintei : Se va verifica daca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, in caz contrar cerinta de calificare nu este indeplinita.Nota: inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte, pentru conformitate, in original sau copie legalizata, Certificatul constatator emis de ONRC(daca initial nu a fost prezentat astfel).(valabil pentrupersoane fiziceromane): Se va prezenta : Autorizatie de functionare / altele echivalenteEvaluarea cerintei : Se va verifica daca persoana fizica este autorizata sa presteze serviciulcare face obiectul contractului.(valabil pentrupersoane juridice /fizice straine): Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Evaluarea cerintei : Se va verifica daca persoana juridica este autorizata sa presteze serviciul care face obiectul contractului.Autorizatii necesare pentru prestarea serviciului: Aviz de infiintare emis de Inspectoratul pentru Situatii de urgenta pe raza de actiune in care se afla sediul social al Serviciului de urgenta voluntar sau privat- copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,conform cu originalul??
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii privind situatia economico-financiara.Se va verifica daca prin documentele prezentate ofertantul a indeplinit cerintele solicitate., 2. Informatii privind cifra de afaceri in ultimi 3 ani.Cifra globala de afaceri in ultimi 3 ani trebuie sa fie de minim 700.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind experienta, eficienta, eficacitatea operatorului economic. Se solicita o lista a prestarilor de servicii (Formular B3) in ultimii 3 (trei) ani, care sa cuprinda minim un contract similar de valoare minima 350.000, 00 lei, sau cel mult a 3 (trei) contracte de servicii de natura similara a caror valoare cumulata sa fieminim 350.000, 00 lei; lista va fi insotita de recomandari/certificate/documente constatatoare., 2. Informatii privind personalul desemnat pentru prestarea serviciului - Formular 12 IOfertantul trebuie sa prezinte dovada ca, pentru prestarea serviciului, are disponibil, minim, urmatorul personal tehnic de specialitate cu nivel de calificare atestat, din care: - Conducator formatie ? 1 x 8 ore/zix 5 zile/saptamana- Servanti -2 x 8 ore x 3 schimburi/zi x 7 zile/saptamana;
- Soferi :1 x 8 ore/zix 5 zile/saptamana-1 x 8 ore x 3 schimburi/zix 7 zile/saptamanaSunt valabile notele (1) ? (3) de la III.2.3), cerinta 1., 3. Informatii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiile.Ofertantul trebuie sa prezinte , daca este cazul, Formularul nr. 12 G si anexa acestuia, completat corespunzatorsi Acordul/acordurile de subcontractare.., 5. Informatii privind asocierea in vederea prestarii serviciului.Ofertantul trebuie sa prezinte, daca este cazul, documentele solicitate in forma ceruta si completate corespunzator. Certificarea implementarii Sistemului de management al mediului conform standardului SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Electronic, de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2012 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer