Achizitie publica - Servicii de pregatire, sortare, dactilografiere, prelucrare de text, tehnoredactare computerizata...
Detaliu pentru invitatia numarul 314653
Municipiul Craiova
Cod de identificare fiscala: 4417214
Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova
Telefon: 0251/415907 0722382962
Fax: 0251/411561
Denumire invitatie: Servicii de pregatire, sortare, dactilografiere, prelucrare de text, tehnoredactare computerizata...
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 72500000-0 - Servicii informatice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: ?Servicii de pregatire, sortare, dactilografiere, prelucrare de text, tehnoredactare computerizata, printare, precum si servicii de expediere a documentelor catre contribuabili: Extrase de cont si Decizii referitoare la obligatii de plata accesorii ?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.09.2011 14:18
Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Craiova-Centrul de Informare al Cetatenilor, str. A.I.Cuza nr.7, cod postal 200585, Craiova-Dolj
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Craiova-str. A.I.Cuza nr.7, Craiova-Sala Nicolae Romanescu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 135, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.priv.sit.pers.;Decl.priv.calit.de particip.;Certif.de particip.la licit.cu oferta indep.;Certif. constat.priv.indepl.oblig.de plata a impozitelor, taxelor;Decl.priv.neincadrarea intr-o sit.de conflict de interese;Acord de asociere, daca e cazul;CUI;Certif.constat.emis de ORC;Ultimul bilant contabil; Inf.gen.cu decl.cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani;Lista princip.servicii prestate în ultimii 3 ani;Exp.similara;Decl.priv.utilajele, instalatiile, echip.tehnice;Inf.referitoare la pers.tehnic de specialitate, în special pentru asig.controlului calitatii;Inf.ref.la studiile, preg.prof.si calif.pers.de conducere, si ale pers.resp.;Decl.ref.la efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor de conducere în ultimii 3 ani;Inf.priv.subcontract., daca e cazul;Cerinte priv.prez.de standarde de asig.a calitatii.
-din SEAP, fiind atasata invitatiei de participare.Garantia de participare=2.500 lei.Valabilitatea garantiei de particip.= 90 zile