Achizitie publica - Servicii de preluare si transport deseuri menajere pentru perioada 01.05 - 31.12.2013
Detaliu pentru invitatia numarul 343319
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343319/01.03.2013
Denumire contract: Servicii de preluare si transport deseuri menajere pentru perioada 01.05 - 31.12.2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMERA DEPUTATILORCod fiscal: 4265795, Adresa: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: +40 0214141619, Fax: +40 0214141963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563, telefon: +40 0214141620, fax: +40 0214141955, Rgistratura Camerei Deputatilor, Program: luni-joi 08.00:16.30, Vineri 08.00:14.00.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Camerei Deputatilor din Str. Izvor, nr. 2-4, Sector 5, Bucuresti, Camera 7090
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de preluare si transport deseuri menajere pentru perioada 01.05 - 31.12.2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Servicii de preluare si transport deseuri menajere pentru perioada 01.05 - 31.12.2013" cu posibilitateaprelungirii pana la 30.04.2014.Valoarea estimata intre (lei fara TVA): 116.823, 39 lei si 175.235, 08 lei. Valoarea minima estimata a contractului (116.823, 39 lei fara TVA-pentru o cantitate de 7.770 mc deseuri menajere) reprezinta val. estimata a prezentei proceduri pentru anul 2013 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele). Val. maxima estimata a contr (175.235, 08 lei fara TVA - 7.770 mc + 3.885 mc deseuri menajere) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari pana la 30.04.2014.Optiuni: Achizit isi rez dr de prel a dur ctr cu max 4 luni cond de exist res fin, cf art 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 90512000-9 - Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 823.39 - 175, 235.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant de particip: 2.336, 46 lei cu valab 65 zile de la data lim de dep a ofertelor. Garant de part irev, se poate constitui: prin dep. de numerar la casieria CD (in baza unei solicit scrise), prin vir bancar in contul CD deschis la T.O.M.B: RO76TREZ7005005XXX000154 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original. Garant se anexeaza in exteriorul plicului ce contine oferta. In cazul in care garant se constituie prin vir bancar, OP confirmat de banca se va anexa plicului ce contine oferta. Daca ofertantul se incadreaza in categoria IMM, potrivit Legii nr.346/2004 cu modif si complet ult, beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garant de particip (1.168, 23 lei). In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta ?Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM?. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Daca garant se constituie printr-un instrument de garantare, acesta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art.87 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si posib ca autoritatea contr. sa poata retine suma de 1.168, 23 lei cf.art.278`1, alin.(1) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garant. de particip asa cum a fost mentionata mai sus, atrage dupa sine respingerea ofertei conf. art.33 alin.(3), lit.b) din HG nr.925/2006, cu modif si complet ult. Retinerea garant de particip se va face potriv art.87 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si potrivit art.278`1 din OUG nr.34/2006, cu modific si complet ult.Dovada constit garant de part treb sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stab ptr desch ofert.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de achizitie publica se poate constitui: prin dep. de numerar la casieria CD (in baza unei solicit scrise), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in procent de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA, cu termen de valabilitate 31.12.2013. Autorit contractanta are obligatiade a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Autoritatea contractanta nu se prevaleaza de prevederile art.90 alin.3 din HG 925/2006 republicata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul (Formularul 2) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, completata in conformitate cu modelul (Formularul 3) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69'1, completata in conformitate cu modelul (Formularul 4) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul 5) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69ind.1 din O.U.G. nr.34/2006 sunt: Cristian-Adrian Panciu, Ileana Maria Luncan, George Ionut Dumitrica, Gina Bara, Gaspar Istvan, Alexandra Oprea, Elena Madalina Vilcea, Manole Araiman, Gheorghe Boros, Mioara Cristache, Marius Costache, Renatte Margaritescu, Dragos Conovaru, Mirona Simion, Catalin Toma, .*In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. -Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentale de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original/copie legalizata/copie lizibila conforma cu originalul, trebuie sa contina informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul prezentei achizitii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului ORC in original/copie legalizata.-Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2013 10:06