Achizitie publica - Servicii de preluare si transport deseuri menajere pentru perioada 01.05-31.12. 2014
Detaliu pentru invitatia numarul 356946
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356946/16.01.2014
Denumire contract: Servicii de preluare si transport deseuri menajere pentru perioada 01.05-31.12. 2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMERA DEPUTATILORCod fiscal: 4265795, Adresa: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: +40 0214141619, Fax: +40 0214141963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563, telefon: +40 0214141620, fax: +40 0214141955, Registratura Camerei Deputatilor-intrarea B4S1 (program luni-joi 8.00-16.30, Vineri 8.00-14.00, In atentia MIRONA SIMION-Directia Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Camera Deputatilor - STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de preluare si transport deseuri menajere pentru perioada 01.05-31.12. 2014
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Servicii de preluare si transport deseuri menajere pentru perioada 01.05.-31.12.2014 cu posibilitateaprelungirii pana la 30.04.2015. Valoarea estimata intre (lei fara TVA): 122.580, 65 lei si 183.870, 97 lei. Valoarea minima estimata a contractului (122.580, 65 lei fara TVA-pentru o cantitate de 8.000 mc deseuri menajere) reprezinta val. estimata a prezentei proceduri pentru perioada mai-dec 2014 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele). Val. maxima estimata a contr (183.870, 97 lei fara TVA ? 8.000 mc + 4.000 mc deseuri menajere) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari pana la 30.04.2015.Optiuni: Achizit isi rez dr de prel a dur ctr cu max 4 luni cond de exist res fin, cf art 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 90512000-9 - Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 580.65 - 183, 870.97 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de part: 2.451 lei. Per de valab a gar de part: 90 zile de la data lim de depunere a ofert.Gar de part irevocabila, se poate constitui: prin dep de numerar la Casieria CD, in baza unei solic scrise, transmisa anterior la fax nr. 021.414.19.55, prin viram bancar in contul CD deschis la T.O.M.B.: RO76TREZ7005005XXX000154 sau printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc banc ori de o soc de asig, care se prez in original. Daca gar se constituie prin virament bancar, acesta confirmat de banca se va anexa plicului ce contine oferta.Daca ofertantul se incadreaza in categ IMM, potrivit Legii nr.346/2004 cu modif si complet ult, beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul gar de particip.In acest caz, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta ?Decl pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM?. Echiv pt o gar de particip depusa in alta valuta se va face la cursul de schimb leu/alta valuta al BNR din data ant datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Daca gar de particip se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, acesta trebuie sa contina, prevederile art. 87 din H.G. nr.925/2006, cu modif si complet ult. Nerespectarea oblig de a prezenta gar de particip asa cum a fost solicitata mai sus, atrage dupa sine respingerea of conf. art.33 alin.(3), lit.b) din HG nr.925/2006. Retinerea gar de part se va face potrivit art.87 din HG nr.925/2006. Dovada constit.garant.de part.trebuie sa fie prez.cel tarziu la data si ora stab. pt. desch.ofert.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de achizitie publica se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantum de _____ lei (un procent de 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA).Garantia de buna executie va fi valabila pe toata perioada de derulare a contractului plus 14 zile. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna exec in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. Autoritatea contractanta nu se prevaleaza de prevederile art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul (Formularul 2) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, completata in conformitate cu modelul (Formularul 3) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69'1, completata in conformitate cu modelul (Formularul 4) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul 5) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ind 1 din O.U.G. nr.34/2006 sunt: Cristian-Adrian Panciu, Ileana Maria Luncan, George Ionut Dumitrica, Gina Bara, Gaspar Istvan, Alexandra Oprea, Elena Madalina Vilcea, Manole Araiman, Gheorghe Boros, Mioara Cristache, Marius Costache, Renatte Margaritescu, Dragos Conovaru, Mirona Simion, Catalin Toma, .*In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. -Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include serviciile care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului ORC in original/copie legalizata.-Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.02.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2014 10:12