Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de prelungire valabilitate licente si suport tehnic pentru solutia integrata de protectie impotriva atacurilor informatice si a virusilor


Detaliu pentru invitatia numarul 340174
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CASA NATIONALA DE PENSII PUBLICE
Numar invitatie: 340174/28.11.2012
Denumire contract: Servicii de prelungire valabilitate licente si suport tehnic pentru solutia integrata de protectie impotriva atacurilor informatice si a virusilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA NATIONALA DE PENSII PUBLICECod fiscal: 13574005, Adresa: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Telefon: 021/3169281, , Fax: 0741184616
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793, telefon: +40 213169281, fax: +40 213169281, persoana de contact: VASILE TANASE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Casa Nationala de Pensii Publice Bucuresti, str Latina, nr. 8, sector 2.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de prelungire valabilitate licente si suport tehnic pentru solutia integrata de protectie impotriva atacurilor informatice si a virusilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de prelungire valabilitate licente si suport tehnicpentru solutia integrata de protectie impotriva atacurilor informatice si a virusilor. Serviciile se vor presta atat pentruCNPP cat si pentru unitatile subordonate (42 CJP ?uri + CPMB). Serviciile constau in: 1. Servicii de prelungire valabilitate licente si suport tehnicpentru Solutie antivirus pentru statii de lucru2. Servicii de prelungire valabilitate licente si suport tehnicpentru Solutie antivirus pentru servere de fisiere pe platforma Windows3. Servicii de prelungire valabilitate licente si suport tehnicpentru Solutie antivirus ?i antispam pentru servere de e-mail.
II.1.6) CPV: 48760000-3 - Pachete software de protectie antivirus (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 5000 RON se va constitui in conformitate cu prevederile art 86 alin (1)din HG 925/2006. Perioada de valabilitatea garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Pentru OP sau fila CEC: contul ACRO10TREZ7005005XXX000178 deschis la A.T.C.P.M.B., pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de banca emitenta.Optional Scrisoare de garantie bancara ?Formularul nr. 1, in original.. Pentru o garantie de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Garantia de participare este irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. - Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din HG 925/2006, corelat cu art.2781, alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Suma care poate fi retinuta prestatorului din garantia de participare, in conditiile art.2781, alin.(1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, este de 2500lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului de servicii, fara TVA. Garantia de de buna executie va fi constituita in conformitate cu art.90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie (model Formularul 4 din Capitolul Formulare) va fi valabila pe toata perioada de derulare a contractului si se va constitui si depune in original de catre Prestator la sediul Achizitorului, in conditiile stabilite in contract. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform art.92, alin.2) din HG 925/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 - Completare Formular 5, Capitolul Formulare (original)b. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - Completare Formular 6 din Capitolul Formulare (original)Nota: Oferta va fi considerata inadmisibila daca: a fost depusa de un ofertant care a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; in ultimii 2 (doi) ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabileofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; a fost condamnat, in ultimii 3(trei) ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comitereaunei greseli in materie profesionala; prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii cerintelor de calificare si selectie.c. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat - Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (asigurari sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate, taxe si impozite locale, etc.) emise de autoritati competente, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic. (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)Nota: (1) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181 din OUG 34/2006, atunci operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta: fie odeclaratie pe propria raspundere; fie o declaratie autentica (art. 58 din Legea nr. 36/1995) data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.; fie orice documente edificatoare pentrudemonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu conditiile solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie.(2) Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;(3) Ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari, vor fi exclusi din procedura pentru incheierea contractului. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata, de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.d. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular 7 din Capitolul Formulare (original)e. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Completare Formular 8 din Capitolul Formulare (original).Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica, dupa cum urmeaza: 1. Constanta Hustiu - Sef Serviciul Juridic si Contencios 2. Ivona Dumitriu - Director Directia Economica Si Executie Bugetara3. Vasile Tanase - Serviciul Achizitii Publice si Urmarire Derulare Contracte 4. Dorian Craciunel - Sef Serviciul Achizitii Publice si Urmarire Derulare Contracte 5. Savin Mitranescu - consilier, Serviciul Achizitii Publice si Urmarire Derulare Contracte 6. Marian Budulac - consilier, Serviciul Achizitii Publice si Urmarire Derulare Contracte 7. Ileana Ciutan - presedinte CNPP 8. Tomita Murgoci- secretar general CNPPNota: Documentul de mai sus va fi depusde reprezentantul/reprezentantiiofertantului sau ai asocierii/ subcontractanti/terti sustinatori. a. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? )Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita pentru conformitate, prezentarea documentului inoriginal/copie legalizata.b. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul) - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punctde vedere profesional (traducere autorizata in original)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani incheiati trebuie sa fie minim de 250000 lei fara TVA.Operatorul economic care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza de prevederile Legii 346/2004: reducerea cu50% a valorii solicitate pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri, pe baza declaratiei din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Se va completa Formular 8 : Informatii generale.Pentru situatiile financiare intocmite in alta moneda, la conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCEpentru anul respectivDocumentul va fi prezentat in original de ofertant/ofertant asociat., Optional: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economico-financiara invocand sustinerea din partea altei persoane, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, al persoanei respective prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul depunerii unei oferte comune care beneficiaza desustinerea situatiei economice si financiare, cerinta privind cifra de afaceri se considera indeplinita numai in conditiile in care cuantumul acesteia este acoperit de un singur sustinator.Va fi prezentat: Angajamentul ferm al tetului sustinator ? Formularul 9. Documentul va fi prezentat in original de tertul sustinator al ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Exp similara - Decl privind lista princip prest de serv in ultimii 3 ani Cerinta minima: Prestarea in ultimii 3 ani a maxim 2 contracte cu obiect similar care sa cumuleze un numar de cel putin 3000 utilizatori, care sa seregaseasca in anexa integrata la Formularul 9.Contract cu obiect similar ? contract/e al carui/caror ob il reprezinta serv de mentenanta duse la bun sfarsit (in sensul art. 13 din Ord.nr.509/2011 al ANRMAP) pentru solutii integrate de prot impotriva atacurilor inf si a virusilor pentru categ de produse existente la nivelul CNPP si unitatilor subordonate conform caietului de sarcini.Compl Form 9 + Anexa integrata din Capitolul Formulare (original).Nota: (1)Daca este cazul, datele solicit vor fi confirm, la cererea comisiei de evaluare, prin prez partilor din contractul similar respectiv privind durata sau alte inf relevante.(copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?).(2)Ultimii 3 ani se calculeaza prin raportare la data limita de dep a ofert, Recomandari din partea altor AchizitoriPtr un contract similar care indeplineste cerinta minima de la pct.III.2.3), lit.a), se solicita cel putin o recomandare/document constatator din partea achizitorului contractului respectiv (original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, traducere autorizata, unde este cazul).Comisia isi rezerva dreptul de a verifica la institutiile Achizitoare, inf oferite de operatorul economic.Nota: In cazul in care beneficiarul serviciilor este client privat si din motive obiective nu se poate obtine o confirmare din partea acestuia, documentul suport pentru sustinerea experientei similare il poate constitui si declaratia pe proprie raspundere a ofertantului.Declaratiile, formularele intocmite de ofertanti se vor prezenta in original, Inf priv asociatii (in cazul unei oferte depuse de un grup de op ec) 1) Prez Acord de asociere cu urm prev minime ? Compl model in Form 12 (orig sau trad autoriz, unde este cazul): asociatii sunt resp solidar si nelimitat de ex contr;
- nominalizarea lider asociatiei;
- comunic se vor face cu liderul asoc;
- platile se vor face numai catre liderul asoc;
- nominaliz pers care semneaza in numele si din partea liderului, precum si imputernic de a semna contr in numele asoc. 2) Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la pct.III.2.1 din Fisa de date (original sau trad legaliz, unde este cazul).A C va solicita legaliz asoc in caz in care of comuna este decl castigatoare. Atunci cand un grup de op ec depune of comuna, capacit ec-financ, tehnica si prof se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011. Acordul de asociere trebuie sa fie semnat de catre toti asociatii., Inf privind tertii In cazul in care, in conf cu prev art. 186 si 190 din OUG 34/2006, cu modif si compl ulterioare, daca Prestatorul isi demonstreaza sit ec si fin ori capacit tehnica si/sau prof prin prez unui angajament de sustinere din partea unui tert, AC va lua in considerare aceasta sustinere pentru verif indeplinirii cerintelor min impuse in cadrul doc de atrib conform Ord ANRMAP nr. 509/2011. (original/traducere autorizata). Ptr a fi luata in consid sustin acordata, angaj ferm trebuie sa reprez un instrument juridic care sa asig dreptul AC de a solicita, in mod legitim, indepl anumitor oblig de catre pers sustinatoare. Angaj de sustinere se va prez si intocmi in conf cu prev art.186 si 190 din OUG 34/2006, cu modific si compl ult si art.111 din HG nr. 925/2006, cu modific si compl ult. Pers care sustine sit ec si fin ori cap tehnica si/sau prof trebuie sa prez Decl priv neincadrarea in disp art. 180, art.181 a), c), d) si art. 691 din OUG 34/2006., Inf privind subcontractantii Se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul). - Form 11 + Anexa la Form 11 din Cap Form (original) - Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din OUG 34/2006 In cazul in care op ec nu are subcontractanti, va prezenta o declaratie in acest sens sau va mentiona acest lucru in Form 11. Ptr partea de contract pe care urmeaza sa o indeplineasca subcontractantul, AC va lua in considerare resursele materiale si umane ale acestuia, cu conditia prezentarii de documente relevante in acest sens, de catre subcontractant., ?Declaratie privind responsabilul de contract. Ofertantul va nominaliza in cadrul propunerii tehnice persoana responsabila pentru urmarirea indeplinirii obligatiilor contractuale. Certificat ISO 9001:2008.Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008 (sau echivalent) al operatorului economic, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este postata in SEAP si pe siteul www.cnpas..org
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.11.2012 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer