Achizitie publica - SERVICII DE PREPARARE HRANA CALDA PENTRU PERSOANELE PRIVATE DE LIBERTATE DIN ARESTUL IPJ OLT
Detaliu pentru invitatia numarul 344231
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344231/25.03.2013
Denumire contract: SERVICII DE PREPARARE HRANA CALDA PENTRU PERSOANELE PRIVATE DE LIBERTATE DIN ARESTUL IPJ OLT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie al Judetului OltCod fiscal: 4286500, Adresa: str. Mihai Eminescu , nr. 19, Slatina, Telefon: 0249 406500 int 2702, Fax: 0249 437310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Primaverii, nr. 15, Slatina, Romania, cod postal: 230116, telefon: +4 0249406500 / 20702, fax: +40 249437310, persoana de contact: RADULESCU SORINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Primaverii, nr. 15, Slatina - sediul SERVICIULUI LOGISTIC
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PREPARARE HRANA CALDA PENTRU PERSOANELE PRIVATE DE LIBERTATE DIN ARESTUL IPJ OLT
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE PREPARARE HRANA CALDA PENTRU PERSOANELE PRIVATE DE LIBERTATE DIN ARESTUL IPJ OLT
II.1.6) CPV: 55321000-6 - Servicii de preparare a mancarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 219, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar.de part.e de: 2.200, 00LEI.Per. de valab.a gar.de part: 60zile de la data limita stab. pt. depunerea ofertelor;Aut.contr.poate solic.extind.per.de valab.a ofertei.In acest caz, per.de valab.a gar.de part.va fi prelungita in mod coresp.Dovada constituirii gar.de part.trebuie sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab.pt.desch.ofertelor(Art86 alin6-HG925/2006.Gar.de part.se const.prin viramentbancar/prin instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.banc.ori de o soc.de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prev.in doc.de atrib.Gar.de part.va fi constit.in forma de: 1.Scris.de gar.bancara in favoarea aut. cont., cf Form.13din sectiunea Formulare;2.a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu cond.confirmarii acestora de banca pana la data desch.ofertelor. Contul aut. contr.(RO12TREZ5065005XXX000239-TREZ.MUN.SLATINA).3. CHITANTA-numerar la casieria IPJ OLT OBS: In cazul unei contestatii respinse de CNSC, gar. de part. se retine in raport cu val.est., in cond. art. 278IND1 din O.U.G.34/2006, retinerea fiind in cuantum de 2190, 00 LEI.Aut.contr.are dr.de a retine gar.de part., in cazul in care: ofertantul isi retrage oferta in per.de valab.a acesteia;ofertantul desemnatcastigator nu constituie gar.de buna executie in per.de valab.a ofertei; ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in per.de valab.a ofertei.pt ofertantii care se incadreaza la Lg346/2004-IMM se vor prezenta documente just.in acest sens(decl. pe proprie rasp.) si se va constitui gar.de part. in cuantum de 50%, respectiv 1100.00lei. In cazul unei asocieri, instrum.de garant.va fi emis in numeleliderului asocierii sau a unui membru al asocierii de op.econom.In cazul in care ofertantul este oasociere, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul gar.de part.se va aplica daca fiecare dintre membrii asocierii este IMM. Data la care se va face echivalenta gar.de part.din lei in euro va fi cu 5 zile inainte de data lim.de depun.a ofertelor, la cursul BNR
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul contabil la 30.06.2012 vizat si inregistrat de organele competente(copie legalizata sau certificata conform cu originalul)sau scrisori de bonitatedin partea bancilor ori a unor societati recunoscute de audit financiar sauorice alte documente care pot sustine aceasta cerinta., Prezentarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Fisa de informatiigenerale in conformitate cu Formularul nr. 3.Nu sunt solicitate niveluri minime pentru cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, precum si o lista a principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catrereprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider , precum si declaratiiindividuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantiilegali ai fiecarui asociat , inclusiv liderul, dupa caz, prezentarea unui contract de prestare a serviciilor privind igienizarea vehiculelor utilizate pentru transportul hranei, autorizatie sanitara pentru prestarea serviciului, demonstrarea resurselor tehnice: prezentarea utilajelor, mijloacelor fixe si dotarile necesare indeplinirii contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau de la sediul autoritatii contractante din Slatina, str. Primaverii nr. 15, jud. Olt-Sediul Serviciului Logistic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 08:23