Achizitie publica - ?Servicii de preparare produse culinare?
Detaliu pentru invitatia numarul 356928
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356928/14.01.2014
Denumire contract: ?Servicii de preparare produse culinare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266315120, Fax: +40 266371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: LEHEL-ANTAL ABRAHAM
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: LEHEL-ANTAL ABRAHAM
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de preparare produse culinare?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Servicii de preparare produse culinare?Lot 1 ?Servicii de preparare produse culinare pentru cantina de ajutor social?Pentru anul 2014 s-a preconizat un numar de 68400 portii.Lot 2 ?Servicii de preparare produse culinare pentru cresa de copii?In cadrul cresei zilnic se asigura alimente pentru o medie de 50 copii, pe parcursul intregului an, preconizat 12000 de portii/an, in cele 3 grupe.Lot 1Valoarea estimata initiala a achizitiei: 386.460 lei ( 5700 portii X 5, 65 lei X 12 luni).Suplimentari 20% conf. art. 122 lit.j: 77.292 leiValoare totala Lot1:463.752 lei (386.460 lei + 77.292 lei)Lot 2Valoarea estimata initiala a achizitiei: 76.080 lei (12000 de portii/an x 6, 34)Suplimentari 20% conf. art. 122 lit.j: 15.216 leiValoare totala Lot2:91.296 lei (76.080 lei + 15.216 lei)Valoare totala Lot1 + lot2Valoareaestimata initiala totala (lot1 + lot2): 462.540 leiSuplimentari 20% conf. art. 122 lit.j (lot1 + lot2): 92.508 leiValoare totala (Lot1 + lot2) cu suplimentari: 555.048 leiNu sunt cheltuieli diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 55321000-6 - Servicii de preparare a mancarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 462, 540 - 555, 048 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul lot nr.1 -5.700 lei/lot, lot nr.2 ? 1.500 lei/lotdepusa in valuta, echivalenta in lei -curs BNR din data anterioaradatei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertei- orice oferta cu perioada de valabilitatea garantiei de participare mai mica se respingeSe constituie: -prin virament bancar (la contul RO44TREZ3515006XXX002142)sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atribuire.Prin exceptie: a) ordin de plata, confirmata de catre bancab) depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu, pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin. (4) din HG nr. 925/2006.AC are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, cand : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul unei contestatii in fata CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine confart. 278 1lit.a) din OUG nr. 34/2006, : lot nr.1- 3.864, 6 lei/lot, lot nr.2? 760, 8 lei/lot
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent ( anexa nr.65)Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propriaraspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b.) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratiec) In cazul tertiului sustinator se va depune Declaratia pentru neincadrarea in prevdederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?icompletarile ulterioare, daca este cazul.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (anexa nr.66)Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b)In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratiec) In cazul tertiului sustinator se va depune Declaratia pentru neincadrarea in prevdederile art. 181 lit a), lit. c1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, daca este cazul.4. Certificat de atestare fiscala, dupa cum urmeaza: Pentru persoane juridice/fizice romane-certificat fiscal eliberat de Serviciul impozite si taxe locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie lizibila conforma cu originalul-certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original sau copie lizibila conforma cu originalulPentru persoane juridice straine: - operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele autoritatilor publice locale si nationale conform legii tarii de resedinta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila conforma cu originalul si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Nota: a). Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.b). Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.c) Certificatele de atestare fiscala sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;d) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentNota: a) Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine prevazute trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei.Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.b) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.c) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratied) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese)Persoanele cu functii de decizie: Primar - Raduly Ro;bert KalmanViceprimar - Szoke DomokosViceprimar- Antal AttilaDirector executiv ? Meckl TündeConsilier juridic - Eross TündeConsilier juridic - Salamon LillaReferent ? Molnar MariaReferent ? Mihalyfalvi JolanSef serviciu ? Kover KatalinReferent ? Antal TerezSef serviciu -Trimbitas MariaConsilieri localiBokor MartonChindea TraianFüleki Zoltan-LadislauFülop-Arpad ZoltanKirmajer EnikoLazar AnnaMagyari ZoltanMark Csucsi Ro;bertMathe TündeOrban ZsoltSomay PeterSoo;s Szabo; KlaraToke ErvinTepelus MariusVeress DavidVitos AttilaXantus AttilaNota: In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie 1. Certificat constatator, dupa cum urmeaza: Persoane juridice/fizice romane1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane juridice /fizice strainedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, (traducere legalizata);Nota: 1. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate in limba romana a documentelor.3.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasata pe primul loc de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau pe copie legalizata.2. Document de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru activitatile din unitatile de vanzare cu amanuntul emisa de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor sau echivalent3. Act constatator privind conformitatea cu normele de igiena si sanatate publica emisa de Ministerul Sanatatii Directia de Sanatate Publica sau echivalent
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarearespectarii cerintelor mentionateModalitatea de indeplinire :
declaratie privind lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani care vor contine valori, perioada si locul, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari;Se considera contract similar: - contract de servicii: servicii de preparat mancaruri. Lista va cuprinde doar servicii similare: - cel putin un contract similar pentru o valoare este de min.
lot nr.1- 200.000, 00 lei/lot
lot nr.2? 50.000, 00 lei/lotSe va prezenta: Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;anexa nr.12notaa) Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita stabilita de depunere a ofertelor;b). In cazul derularii acestor contracte in asociere, partea din valoarea/lucrarile contractului ce a revenit ofertantului trebuie sa fie de cel putin nivelurile minime de mai susc). Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010; 2011; 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro. Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.roAnul 2009 1 ? = 4, 2373 RONAnul 2010 1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011 1 ? = 4, 2379 RONAnul 2012 1 ? = 4, 4560 RON, Declaratie privind utilajele si echipamentele inclusiv dotarile, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiPentru autovehiculul susmentionat se va atasa: - copie dupa Autorizatia sanitara emisa de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, valabila la datadepunerii ofertei- copie dupa Autorizatia sanitara de functionare, valabila la data depunerii ofertei
Se solicita un autoutilitar sau alt tip de autovehicul cu dotarile necesare pentru a putea transporta alimente, in dotare sau cu contract de inchiriere;
Nota: se va lua in considerare prescriptiile Ordinului nr. 976 din 16 decembrie 1998 pentru aprobarea Normelor de igiena privind productia, prelucrarea, depozitarea, pastrarea, transportul si desfacerea alimentelor si a Hotararii Guvernului nr. 924 din 11 august 2005 privind aprobarea Regulilor generale pentru igiena produselor alimentare.
Nota: a) Ofertantul trebuie sa prezinta actul doveditor al intrarii in proprietate al utilajelor (contractul de vanzare cumparare, punere la dispozitie, factura fiscala, etc.)b) Se accepta orice document prin care dovedeste ca dispune de respectivele utilaje., Informatii referitoare la personal
1 Anexa nr.14 declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, 2 informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, 3 informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului;, 4 informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului care a absolvit curs culinar (min.1) ? din partea operatorului economic care asigura prepararea produselorCV ? ul trebuie sa contina informatii referitoare la urmatoarele: 1. data participarii acestuia la indeplinirea obligatiilor asumate prin acel contract la care face apel si care demonstreaza indeplinirea criteriului.2. numele Angajatorului si Beneficiarului3. functiile detinute, precum si perioadele aferente indicate4. dovada ca persoanele responsabile cu indeplinirea contractului au lucrat in cadrul proiectului nominalizat., Lista cu subcontractantii si specializarea acestoraNota: Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor
In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Se solicita acte care atesta indeplinirea urmatoarelor criterii dupa cum urmeaza:
Pentru indeplinireaconditiilor de participare la procedura se va depune :
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Actele trebuie sa fie in conformitate cu cerintele specificate pentru ofertant la capitolul respectiv.
La incheierea contractului de achizitie publica ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
In cazul asocierii operatorilor economici pentru depunerea ofertei comune, fiecare partener va trebui sa prezinte in mod obligatoriu documentele solicitate privind Situatia personala a ofertantului(pct. V.1.), Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(pct. V.2.)., Model de acord de asociere completat, in original sau copie lizibilia - in cazul asociatiilor (consortiilor).Nota: Se va prezenta:
-denumirea societatilor asociate;
- nominalizarea liderului asociatiei si imputernicirea acestuia de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor;
-partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, - imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.
In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, pentru situatia economica si financiara (pct. V.3.) si pentru capacitatea tehnica (V.4.) se ia in considerare valoarea insumata a capacitatilor partenerilor care formeaza asocierea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.02.2014 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.02.2014 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2014 12:31