Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de preparare, servire hrana calda si desfacere produse alimentare


Detaliu pentru invitatia numarul 355772
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 355772/15.11.2013
Denumire contract: Servicii de preparare, servire hrana calda si desfacere produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala CNE, Str. Medgidiei nr. 2, cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241802205, fax: +40 241236006, persoana de contact: Serviciul Achizitii, Biroul Contractari, Pavilion 0
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CNE, Str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Serviciul Achizitii, Biroul Contractari, Pavilion 0, telefon: +40 241802205, fax: +40 241236006, persoana de contact: Platon Alexandru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de preparare, servire hrana calda si desfacere produse alimentare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de preparare, servire hrana calda si desfscere produse alimentare
II.1.6) CPV: 55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 196, 246 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 3.000lei si se va constitui in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata. Se va completa FormularulIII.1.1 a). Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, in original; -ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, in copie, - pentru LEI, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect. 1- pentru EUR, contul RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1 *- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original*In cazul in care Garantia de participare se va face in valuta se va folosi cursul de schimb BNR din data publicarii Invitatiei de participare.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept, ofertantul trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.1.- III.1.1.5., dupa cazPentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.a 1Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art.87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC, si aceasta contestatie este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, sumele stabilite in conformitate cu art.2781 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului - se constituie in conformitate cu art. 90 din OUG 925/2006, actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se vautiliza Formularul III.1.1.b .Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in ofertaFormularele III.1.1.a 1- III.1.1.a 5, dupa caz.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe completeaza Formularul III.2.1.a_1 si se depune in original.Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei ofere individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formularul III.2.1.a_2 si se depune in original.Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte, completand declaratia 181 literele a, c1 si d.c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.La Formular se vor anexa: ¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei.¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei .Cerinta nr. 3Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2011Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formularul III.2.1.a_3 si se depune in original.Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formularul III.2.1.a_4 si se depune in originalNota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.c) Acest formular se va completa si de eventualii subcontractanti.Persoanele cu functii de decizie: Ionel Bucur? Director CNE Cernavoda, Marian Serban ? Inlocuitor de drept Director CNE Cernavoda, Madalina Olteanu ? Director Economic CNE Cernavoda, Veronica Petrisoaia- Inlocuitor de drept Director Economic CNE Cernavoda, Horatiu Ionescu- Inginer SefDepartament Achizitii si Control Materiale, Florin Georgescu- Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale, Viorica Lojnita- Sef Serviciu AchizitiiComisia de evaluare: Dorina Gherlan - presedinte cu drept de vot; Marioara Ghelbereu- membruMarian Micloi ? membru; Constanta Nicolae- membru; Alexandru Platon- membru secretar; Paul Rosoga ? membru de rezerva; Veronica Vames- membru de rezerva; Ioan Bucatica - membru de rezerva5) Declaratiepe propria raspundere privind incadrarea/neincadrarea inprevederile art. 52din OUG nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice Se va completa Formularul III.2.1.1.e. Cerinta nr. 1Demonstrarea inregistrarii ca persoana juridicaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fiziceromaneCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertei. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».Persoane juridice/fizicestraineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??, insotite de o traducere autorizata in limba romana.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata.Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.b) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofetantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.Cerinta minima: Lichiditatea generala este de minim 90%.Nota: Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant, sau in cazul unei oferte comune, ?individual?, de catre fiecare membru al asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza., Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri globala in ultimii trei ani a Candidatului / Asociatiei formate ori, dupa caz, de catre Tertul sustinator financiar.. Se accepta ofertanti/ofertanti asociati ori terti sustinatori care au cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani, de minim: 600.000 lei., Sustinerea financiara, dupa caz.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de prestari de servicii similare din ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani a derulat contracte de servicii similare, a caror valoare insumata sa fie de cel putin 600.000 lei, fara TVA.Pentru contractele din lista se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar , din care sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.Nota: Demonstrarea experientei similare se poate face si prin luarea in considerare a serviciilor prestate in baza unor contracte cu caracter multianual, care inceteaza dupa data limita de depunere a ofertei.Pentru acestea ofertantiivor prezenta documente care sa ateste prestarea corespunzatoare a serviciilor, in baza carora sa se poata verifica modul de indeplinire a obligatiilor contractualpana la o anumita data, corelat cu valorile aferente serviciilor prestate. In documentele prezentate trebuie sa fie mentionata valoarea totala a contractului multianual si valoarea serviciilor prestate pentru care se emite documentul.Cerinta va fiindeplinita, dupa cum urmeaza- de catre Ofertant ori de catre tert sustinator tehnic - in cazul unei oferte individuale cu sustinere tert;
- de catre Ofertant- in cazul unei oferte individuale cu sau fara subcontractare;
- de catre un singur Tertsustinator tehnic ? in cazul unei oferte comune cu sustinere Tert , dar fara subcontractare;
- in totalitate de catre unul dintre membrii asociati- in cazul unei oferte comune cu sau fara subcontractant., Pentru pozitiile din lista, se vor prezenta certificate/documente care sa demonstreze modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, respectiv documentul constatator, recomandari de la beneficiari/ clientii privati mentionati in lista, procese verbale de receptie, etc., Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor.Se va completa lista cu numele si prenumele intregului personal propus pentru prestarea serviciilor si se vor atasa CV-uri , din care sa reiasa pregatirea profesionala , calificarea profesionala , autorizarile detinute, atestari, vechime in domeniu, operatori economici la care si-au desfasurat activitatea pana in prezent., Angajament sustinerea tehnica(dupa caz).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin careacesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 111 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei oferte in asociere care beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la la art 190 alin.(2) din OUG 34/2006.In conformitate cu Ordinul ANRMAP nr.509/14.09.2011, in cazul unei oferte comune cu sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unui/unor terte persoane, cerintele solicitate vor fi indeplinite astfel: - cerinta referitoare la Resurse umane si Resurse tehnice solicitate ? va fi indeplinita prin cumul cu membrii asociati.In cazul in care ofertantul/ prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69 indice 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica., Informatii privind subcontractantiiNota: Inainte de semnarea contractuluicu autoritatea contractanta, ofertantulva prezenta toatecontractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele cu subcontractantii trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.(conform art. Art. 96. (1) din HG 925/2006) Certificat ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
10
Descriere: Pretul total al ofertei
Valoarea totala produse alimentarede protectie (lapte + apa minerala + apa plata + produsele de la CCUA)
8
Descriere: Valoarea totala produse alimentarede protectie (lapte + apa minerala + apa plata + produsele de la CCUA)
Dotari suplimentare cantine (echipamente specifice, vesela, tacamuri, fete masa, etc)
2
Descriere: Dotari suplimentare cantine (echipamente specifice, vesela, tacamuri, fete masa, etc)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2013 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer