Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PREPARARE SI FURNIZARE MESE CALDE PENTRU CANTINA DE AJUTOR SOCIAL


Detaliu pentru invitatia numarul 345456
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI REGHIN
Numar invitatie: 345456/18.04.2013
Denumire contract: SERVICII DE PREPARARE SI FURNIZARE MESE CALDE PENTRU CANTINA DE AJUTOR SOCIAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI REGHINCod fiscal: 3675258, Adresa: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Reghin, Telefon: +40 0265511112, Fax: +40 0265512542
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Reghin, Romania, cod postal: 545300, telefon: +40 0265511112, fax: +40 0265512542, persoana de contact: CAMELIA HARSAN-DIACONU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Mun.Reghin str.Petru Maior nr.41 Sala de sedinte etaj I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritatea Publica Locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PREPARARE SI FURNIZARE MESE CALDE PENTRU CANTINA DE AJUTOR SOCIAL
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul este de servicii de preparare si furnizare a mesei cale pentru cantina sociala
II.1.6) CPV: 55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 122 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1.300 lei. Per. de valab. a gar. de particip. este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Formele de constit. pot fi prin: - prin virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig.- Formular nr.13 sau - prin depunerea unui OP cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de particip: RO68 TREZ 4775 006X XX00 0106, deschis la Trezoreria Reghin) sau - depunerea sumei in numerar la caseria aut. contract. Garantia de particip. se returneaza de autorit. contr. dupa semnarea contr. de servicii si constit. garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator. Autorit. contract. are dreptul de a retine garantia de particip., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat. situatii: 1. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; 2. oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab. a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; 3. oferta sa fiind stab. castigatoare, refuza sa semneze contractul de achiz. publ. in per. de valab. a ofertei. In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul procedurii, autorit. contract. va retine contestatorului din gar. de particip., conform art. 278?1, (1), lit a, din OUG 34/2006, suma de 701, 22 lei. IMM-urile benef. de reducere de 50% la gar. de particip. si gar. de buna executie. Dovada constit. garantiei va fi la vedere, in afara plicului continand oferta. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit. gar. de particip., in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse la deschidere. In cazul unei asocieri fiecare membru al asoc. treb. sa se incadreze in categoria IMM-urilor pentru a benef. de prev.legii nr.346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din pretul contractului fara TVA. Constituirea garantiei de buna executie se accepta (conform art. 86(4) din OUG nr.34/2006) prin: un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit. contract. Suma initiala depusa de catre contractant in acest cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autorit. contract. va restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a serviciilor care fac obiectul contractului si/ sau de l aplata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind eligibilitateaCertificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa formular 12A. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 vor fi solicitate si si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa formular 12B.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prev art.181 lit a), c1) si d) din OUG 34/2006 vor fi solicitate sivor trebui prezentate de de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe completeaza Formularul 12 CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe completeaza Formularul 6Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe completeaza Formularul APersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: Maria Precup- PrimarGliga Daniel Gabriel- ViceprimarBota Mirela Minodora- SecretarMaris Angela- Sef Serviciu Buget ContabilitateIng. Harsan-Diaconu Camelia- Arhitect SefComisia de evaluare: Harsan Diaconu Camelia, Raileanu Carmen, Pilca Natalia Ramona, Moldovan Verdes Adriana, Lazar Claudia.Consilieri locali: ASZALOS GAVRIL, BINDILA CLAUDIU GABRIEL, BODO; JO;ZSEF ZOLTAN, BRANEA GHEORGHE LUCIAN, COCEAN MARIA, DANCIU GAVRIL, DEMETER MARIA, GLIGA DANIEL GABRIEL, HOREA GHEORGHE, KALABÉR LASZLO;, MARIAN OVIDIU MIHAI, MARK ENDRE DEZSO, NAGY ANDRAS, PADUREAN MIHAI, POP ADRIANA, TODORAN AURELIAN, TONGEA LAUREAN VIOREL, SOCOL IOAN, ZSIGMOND ZSOLT.Formularul se va completa si pentru tert. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiIn original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalul.Cerinta nr. 2.Autorizatia eliberata de Directia Sanitar Veterinara Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiIn original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autorizatia trebuie sa fie valabila la data deschiderii ofertelor.Cerinta nr.3.Acreditare potrivit art.38 din Legea nr. 292/2011 privind acreditarea furnizorilor de servicii sociale. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta in original spre vizionare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale: media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani., Se va prezenta o declaratie cu dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele etc., pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
400
Descriere: Componenta financiara
Dotari specifice utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele, etc
100
Descriere: Componenta tehnica si/sau profesionala
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 09:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer