Achizitie publica - Servicii de prevenire si combaterea lunecusului si inzapezirii pe drumurile judetene din adminitsrarea Consiliului Judetean Salaj
Detaliu pentru invitatia numarul 321639
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321639/09.03.2012
Denumire contract: Servicii de prevenire si combaterea lunecusului si inzapezirii pe drumurile judetene din adminitsrarea Consiliului Judetean Salaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean SalajCod fiscal: 4494764, Adresa: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Telefon: 0260614120, Fax: 0260661097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Romania, cod postal: 450058, telefon: +04 0260614120, fax: +04 0260661097, persoana de contact: Maria Vultur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Salaj, P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Zalau, Romania, cod postal: 450058,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de prevenire si combaterea lunecusului si inzapezirii pe drumurile judetene din adminitsrarea Consiliului Judetean Salaj
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de prevenire si combaterea lunecusului si inzapezirii pe drumurile judetene din adminitsrarea Consiliului Judetean Salaj
II.1.6) CPV: 90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 871 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum2000lei. Formular 11. Valab. 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Constituire: prin virament bancar in contul nr.RO22TREZ5615006XXX000188 deschis la Trez. Zalau, cu confirmarea acestuia si cu mentionarea obiectului contractului ?sau? instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de valab egala cu per. de valab a ofertei. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garant. participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contr. fara TVA. Constituire: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc. de asigurari?se va prezenta in original in maxim 10 zile de la semnarea contr. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl. acestuia cu privire la culpa persoanei garantate ?sau? Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschiderea unui cont la dispozitia AC la unitatea Trez.Statului din cadrul org. fiscal competent, suma initiala -cel putin 0, 5% din pretul contr. si de a prezenta in maxim 10 zile de la semnarea contr. extrasul de cont cu suma depusa. AC alimenteza acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita dreptgarantie de buna executie in DA.)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea(Se va completa formular 12A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinteacest formular.)Cerinta nr. 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Se va completa formular12B. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Cerinta nr. 3 - Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat(Cerintaobligatorie: Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata aimpozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata aimpozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat -Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generalaa Finantelor Publice. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privindindeplinirea obligatiilor de plata. Din certificatele depuse trebuie sa reiasa obligatiile sunt exigibile conform prevederilor Legii571/2003.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintelesolicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cumodificarile si completarile ulterioare.Certificatele solicitate pot fi prezentate in copie lizibila, cu mentiunea "in conformitate cu originalul" cusemnatura si stampila operatorului economic.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant(Ofertantul va completa formularul 12 CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta(Se va completa Formularul 13)Cerinta nr. 6 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari sicompletari (Se va completa Formularul 14 In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai susmentionat.Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Presedinte ? Tiberiu Marc, Vicepresedinte ? CsokaTiberiu, Vicepresedinte Ionescu Cristian, Secretarul judetului ? Vlaicu Cosmin Radu, Administrator public ? Ciunt Ionel in cadrul AutoritatiiContractante ? Judetul Salaj) Cerinta nr. 1 - Persoane juridice/fizice (Se va prezenta certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate alofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane straine ? se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile din tara ina care ofertantul este stabilit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind cifra de afaceri medie globala. Se va prezenta cifra de afacerimedie globala pe ultimii 3 ani. Cifra de afaceri medieglobala pe ultimii 3 anitrebuie sa fie de minim 200.000 lei.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2008 :1 Euro = 3, 6827 lei 2009 :1 Euro = 4, 2373 lei 2010 :1 Euro = 4, 2099 lei In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta privind cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Cerinta nr. 2 - Bilant contabil/extras de bilant-raport de audit-raport al cenzorilor Se va prezenta bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor, etc inregistrat la administratia financiara insotit de contul de profit si pierdere la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010 ? in copie ?conform cu originalul? in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate. Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va prezenta o lista cu personalul responsabil cu indeplinirea contractului de servicii si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personaluluiresponsabil. . In cazul unei asocieri se va prezenta osingura lista comuna.Personalminim obligatoriu.Pentru cele 3 baze de actionare se vor prezenta dispeceri care vor asigurapermanenta de 24 de ore pe zi distinct pentru fiecare baza de actionare precum si personalul necesar manipularii utilajelor si prestarii activitatilor conform caietului de sarcini., Cerinta nr. 2 - Declaratie privind echipamentele tehnice Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate sau inchiriate utilajele pentru deszapezit prezentate in - , ,Lista dotari minime cu utilaje pentru dezapezit din caietul de sarcini?, respectiv : Macara peste 30 tone buc 1. Remorcher buc 1. Autogreder buc 3.Buldoexcavator buc 2.Autofreza buc 1 .UNIMOG sau RSP cu lama buc 6 . Incarcator buc 4.Baze de actionare buc 3., Cerinta 3 - Informatii privind subcontractantii / asociatii Ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii ? cu precizarea exacta a partilor din contract care urmeaza a fi indeplinite de acestia si exprimarea valorica a acestor parti. Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica cu specificarea concreta a lucrarilor care se vor executa de catre acestia, in exprimare fizica si valorica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.In cazul unei asocieri la care participa mai multi operatori economici se va semna o declaratie prin care in cazul in care oferta este declarata castigator., Cerinta 4 - Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani Se va prezenta lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, Cerinta 5 - Lista cu experienta similara Se va prezenta minim un contract de servicii de aceeasi natura si complexitate.Cerinta poate fi indeplinita si prin prezentarea a minim 1-maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 108.000 lei fara TVA.Se va avea in vedere cursul mediu BNR aferent anului incheierii contractului/contractelor prezentate in vedere demonstrarii experientei similare. Cerinta nr. 1 - Asigurarea calitatiiSe va prezenta certificatul ISO 9001:2008, in domeniul obiectului licitat sau orice alte documente care sa confirme implementareasi mentinerea unui sistem de programul si planul calitatii .Se va prezenta programul si planul calitatii pentru obiectul licitat. ., Cerina 2 -Informatii privind masurile de protectie a mediului.Se va prezenta certificatului ISO 14001:2005 sau echivalent pentru domeniul licitatSe va prezenta copie lizibila cu mentiunea "in conformitate cu originalul?. Se vor respecta masurile de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de servicii. Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens de catre toti asociatii.In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru liderul asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 08:08