Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de prevenire/stingere a incendiilor si servicii din domeniul situatiilor de urgenta.


Detaliu pentru invitatia numarul 345906
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comitetul Olimpic si Sportiv Roman
Numar invitatie: 345906/25.04.2013
Denumire contract: Servicii de prevenire/stingere a incendiilor si servicii din domeniul situatiilor de urgenta.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComitetul Olimpic si Sportiv RomanCod fiscal: 13746143, Adresa: Calea Victoriei, nr. 155, bl.D1, Tronson 5, etaj 3, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213101198, Fax: +40 0213150490
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bd. Marasti nr.20A, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010073, telefon: +40 0213101198, fax: +40 0213150490, persoana de contact: Mioara MICU.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bd. Marasti nr.20A, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010073.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de prevenire/stingere a incendiilor si servicii din domeniul situatiilor de urgenta.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de prevenire/stingere a incendiilor si servicii din domeniul situatiilor de urgenta, conform specificatiilor din Documentatia de atribuire - Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 75251110-4 - Servicii de prevenire a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 143, 121.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 900 lei, pentru Lotul I de servicii si 1.200 lei, pentru Lotul II de servicii. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art.86, alin.1 din Hotararea nr.925 din 2006. Valabilitate garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data depunerii ofertei), cu posibilitatea prelungirii la solicitarea autoritatii contractante. Autoritatea contractanta va retine 1% din valoarea estimata a contractului (624, 76 lei, pentru Lotul I de servicii806, 45 lei, pentru Lotul II de servicii) in conditiile art.278, indice 1, alin.1 din O.U.G. nr.34 din 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Scrisoarea de garantie bancara sau instrumentul de plata, in original, se ataseaza Scrisorii de inaintare - Formularul 7 din Sectiunea - Formulare, in exteriorul plicului ce contine oferta si documentele care insotesc oferta. Daca ofertantul este incadrat in categoria I.M.M.-urilor, acesta va prezenta, atasat instrumentului de plata a garantiei de participare, ?Declaratia pe propria raspundere?, intocmita conform art.7 din Legea nr.346 din 2004, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 10 din Sectiunea - Formulare. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro, se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie - 5 % din valoarea contractelor, pe loturi de servicii, fara T.V.A. Modalitatea de constituire: conform art.90 din HG nr.925 din 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea conform art.180 din OUG nr.34 din 2006 (Formularul 1 din sectiunea-Formulare). 2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34 din 2006 (Formularul 2 din sectiunea-Formulare). Pentru demonstrarea neincadrarii in situatiile art.181 din OUG nr.34 din 2006, se vor prezenta urmatoarele documente: a)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul local (original sau copie certificata conform cu originalul), din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente pentru luna anterioara celei in care se depune oferta, si b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat, consolidat (original sau copie certificata conform cu originalul), din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente pentru luna anterioara celei in care se depune oferta. 3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (Formularul 9 din sectiunea-Formulare); 4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1, din OUG nr.34 din 2006 (Formularul 2 indice 1 din sectiunea-Formulare). Formularul va fi prezentat si de catre asociati, sustinatori, subcontractanti, daca este cazul. Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: a.Ioan Dobrescu - secretar general; b.Arthur Hoffmann - secretar general adjunct; c.Mioara Micu - directorachizitii publice; d.Carmen Trocan - director juridic; e.Georghita Voicu - director economic, f.Ion Pojoranu - director Complex Olimpic Sydney 2000 Izvorani; g.Constantin Diaconu - director tehnic; h.Simona Ghita - director economic adjunct, i.Radu Alexandru Niculescu - director j.Laurentiu Panioglu -consilier juridic, k.Ovidiu Cornel Bic -expert economic; l.Carmen Victoria Stancu - sef serviciu. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate: servicii de prevenire/stingere a incendiilor sau servicii din domeniul situatiilor de urgenta (original sau copie conforma cu originalul).2. Avizul ?IGSU? privind constituirea serviciului privat pentru situatii de urgenta, cu respectarea criteriilor de performanta si incadrare prevazute in Ordinul MAI nr.158 din 2007 si art.21 din Ordinul nr.158 din 2007 ( copie conforma cu originalul);3. Autorizatie emisa de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila (C.N.S.I.P.C.), privind activitatea de verificare si incarcare a stingatoarelor (copie conforma cu originalul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2012 (copie lizibila certificata conform cu originalul)., Fisa de informatii generale ( Formularul 3 )din care sa reiasa o cifra medie de afaceri globale, pe ultimii 3 ani de cel putin 120.000 lei. In cazul in care valorile sunt exprimate in Euro, se va utiliza cursul leu-euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv si anume: anul 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 lei; anul 2011 - 1 Euro = 4, 2379 lei; anul 2012 - 1 Euro = 4, 4560 lei. Nota: Pot participa ca ofertanti societati sau asocieri de societati cuprinse in categoria I.M.M.-urilor (Intreprinderi Mici si Mijlocii), conform legislatiei in vigoare. Acestea beneficiaza de facilitatile prevazute in art.16 pct.2 din Legea nr.346 din 2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a demonstra incadrarea in categoria I.M.M.-urilor ofertantii sunt obligati sa prezinte o declaratie pe propria raspundere conform art.7 din Legea nr.346 din 2004, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 10 din sectiunea-Formulare). Facilitatile legale se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna, in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (Formularul 4 din sectiunea-Formulare), cu indeplinirea a cel putin unui contract similar de prestari servicii (se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau client beneficiar, care sa dovedeasca prestarea de servicii), cu o valoare de minimum 60.000, 00 lei fara T.V.A. insotit de document/documente care sa demonstreze indeplinirea corespunzatoare a acestuia. Raportarea numarului de ani la nivelul carora se va face dovada experientei similare este valabila de la data depunerii ofertelor.In cazul in care valorile sunt exprimate in Euro, se va utiliza cursul leu-euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv si anume: anul 2010 ? 1 Euro = 4, 2099 lei; anul 2011 - 1 Euro = 4.2379 lei; anul 2012 - 1 Euro = 4, 4560 lei., Atestat profesional pentru exercitarea profesiei de pompier-salvator, emis de catre autoritatea competenta, pentru cei 3 (trei) pompieri-salvatori, conform Documentatiei de atribuire - Caietul de sarcini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau prin solicitare scrisa pe adresa autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer