Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare - PT, DE si intocmirea documentatiei in vederea obtinerii avizelor, acordurilor si autorizatiilor pentru proiectul " Refacerea si modernizarea DC 99A din comuna Candesti, judetul Dambovita"


Detaliu pentru invitatia numarul 332174
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CANDESTI (PRIMARIA CANDESTI)
Numar invitatie: 332174/20.07.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare - PT, DE si intocmirea documentatiei in vederea obtinerii avizelor, acordurilor si autorizatiilor pentru proiectul " Refacerea si modernizarea DC 99A din comuna Candesti, judetul Dambovita"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CANDESTI (PRIMARIA CANDESTI)Cod fiscal: 4402663, Adresa: CANDESTI, Candesti, Telefon: +40 245/240123, Fax: +40 245/240123
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CANDESTI, Candesti, Romania, cod postal: 137080, telefon: +40 245240123, fax: +40 245240123, persoana de contact: BRAGUTA PETRUTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA CANDESTI, Candesti, Romania, cod postal: 137080, telefon: +40 245240123, fax: +40 245240123
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare - PT, DE si intocmirea documentatiei in vederea obtinerii avizelor, acordurilor si autorizatiilor pentru proiectul " Refacerea si modernizarea DC 99A din comuna Candesti, judetul Dambovita"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, intocmirea documentatiei in vederea obtinerii avizelor, acordurilor si autorizatiilor pentru proiectul "Refacerea si modernizarea DC 99 A din comuna Candesti, judetul Dambovita", in cadrul Programului PNDR, masura 322d, "Investitii privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010".
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 347 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.800, 00 lei.Perioada de valabil a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabila ofertei, respectiv minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In situatia in care rezultatul procedurii de achizitie publica este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din garantia de particip mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 1.933, 47lei, calculata conform art. 278 indice 1, alin. (1), lit. a) din OUG nr. 34/2006.I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Ofertantii declarati IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Declprivincadrareaintreprinderii in categoria IMM ? formularul F13, in conformitate cu Ordinul nr. 27/26.01.2006, pentru modif si compl Legii nr. 346/2004. Modul de constit a garantiei pentru particip: - scrisoare de garantie bancara in favoarea AC (se prezinta in original);
- un instrument de garantare emis in condit legii de o societ de asig(se prezinta in original)- virament bancar in contul autoritatii contractante RO93TREZ2715006XXX006026, deschis la Trezoreria Targoviste;In cazul in care ofertantul alege ca instr de garant polita de asigurare, se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instr de garant trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza decl ac. cu priv. la culpa persoanei garantate.Garantia de particip se va returna in conf cu prev art.88 din HG 925/2006. In orice situatie, dovada constit garantiei de participare trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru per de valabil solicit, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in procent de 5% din valoare contract, fara TVA, in 10 zile de la semnarea acestuia de catre ambele parti.Modul de constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original- Prin retineri succesive din sumele datorate facturilor partiale. In acest caz, contractantul are obligatia sa deschida la unitatea Trezoreria Statului un cont de disponibil la dispozitia Autoritatii Contractante, conform HG 1045/19.10.2011. Suma initiala depusa de contractant in cont va fi de 0, 5%din pretul contractului, inclusive TVA. Deschiderea contului si depunerea de catre contractant se va face imediat dupa semnarea contractului. Achizitorul va dispune unitatii Trezoreriei statului sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si destinatia lui. Restituirea garantiei de buna executie se face conform art. 92 alin. 3 din HG 925/2006 modificata si completata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, formular F1; Tertul sustinator va completa formular F19. Prezentarea oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreazafaptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006: cazier judiciar al societatii, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Declaratie pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul), formular F2;Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentarea formular F3. Nota: In cazul in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular F4; Nota: In czul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere- F4.Declaratiaprivindneincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular F5.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar- Popa GeorgetaContabil ? Pavelescu GabrielPresedinte ? Braguta Petruta Fevronia(Consilier Achizitii Publice ? Primaria Candesti)Membrii ? Paraschiva Gabriela (Secretar ? Primaria Candesti)- Dina Adrian (Consilier ? Primaria Candesti)- Comanescu Veronica (Referent ? Primaria Candesti)- Ursulescu Cosmin Georgian (Consilier Achizitii Publice - Consiliul Judetean Dambovita)Consilieri Locali: - Cristea Marius- Comanescu Marius Catalin- Constantinescu Irina- Panait Toma- Manea Victor- Ciobanu Gheorghe- Tolea Aurel Florin- Stan Otilia- Safta Ludovic- Voica ConstantinCertificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelor. Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelor. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulteca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie.Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere professional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data depunerii ofertei.Ofertantii straini participanti la procedura trebuie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare codului CAEN 7112 ? activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea sau echivalentul acestuia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globale pe ultimii trei ani care trebuie sa fie cel putin egala cu 386.694, 00 lei. Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) vizate si inregistrate.Conversia cifrei de afaceri globala se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: - 2009 - 1 euro = 4, 2373 lei- 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei- 2011 - 1 euro = 4, 2379 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor metode decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inreg.si va specifica ratele utilizate in oferta depusa., Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici ? daca este cazul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari.Pentru indeplinirea cerintei de experienta similara, ofertantii trebuie sa demonstreze experienta in domeniu prin prezentarea unuia sau mai multor contractede serviciiexecutate/duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limta de depunere a ofertei, al carui obiect este similar cu obiectul contractului, cu o valoare totala cel putin egala cu 193.347, 00 lei fara TVA.Nota: Documentele emise in alte limbi se vor prezenta insotie de traducere in limba romana autorizata/legalizata. Daca din documentele anexateFormularului nr. 7 rezulta ca ofertantul nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit defectuos obligatiile contractuale, acesta va fi exclus din procedura de atribuire in conformitte cu art. 181 lit. c1 din OUG 34/2006., Cerinta 2Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si informatii privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului, Cerinta 2.1: Declaratie privind personalul ce va fi angajat in contractOfertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a contractului. Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele persoane: - 1 manager de proiect - diploma recunoscuta in domeniu;
- 1 inginer CFDP (experienta generala minim 2 ani)- diploma recunoscuta in domeniu;
- 1 topograf (experienta generala minim 2 ani)- diploma recunoscuta in domeniuSe vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.Ofertantul va prezentain copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestatea profesionala) + C.V. -uri;, Cerinta3: Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin urmatoarele echipamente: - statie totala;
-plotter A0;
- nivela electronica;
-autoturism;
-licenta soft devize;
-licenta soft proiectare drumPentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/echipamentelor in cauza, respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile pentru functionarea acestora, operatorul economic va trebui sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa contracte de proprietate, contracte de inchiriere, contract de concesiune, leasing, colaborare, etc. Dovada disponibilitatii utilajelor, echipamentelor , etc. se face si prin angajament de punere la dispozitie., Cerinta 4: Informatii privind subcontractantii: Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor, Cerinta 5: Informatii privind asocierea: In caz de asociere se va prezentaAcord de asociere. Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta, daca este cazul, acordul de asociere in forma legalizata., Cerinta 6: Angajament privind sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului/grupului de operatori economici ? daca este cazul. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)Nu se accepta ofertantii in curs de certificare., Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru totiasociatii.)Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiaraPentru cel mai mic pret al ofertei se va acorda punctajul maxim de 60 de puncte;Pentru alt pret al ofertei, punctajul se va acorda dupa urmatoarea formula: Pf= (Pf cel mai mic/Pf n ) x 60
Durata de realizare a proiectului
40
Descriere: Componenta tehnica a. Pentru cel mai scazut timp ofertat se acorda punctaj maxim ? 40 puncte; b. Pentru un alt timp decat cel prevazut la litera a) se acorda punctaj astfel: Ttimp ofertat= (timp oferta minim/timp oferta operator economic)x40 Pentru duratele de timp ofertate se va atasa ca mod de dovedire Graficul Grantt. Durata de realizare a proiectului va fi exprimata in luni/zile calendaristice (dupa caz). Durata de realizare minim acceptata este de 14 zile calendaristice, orice durata de realizare mai mica decat acest termen va fi punctata cu 0 puncte. Durata de realizare maxim acceptata este de 3 luni calendaristice, orice durata de realizare mai mare decat acest termen va conduce la declararea ofertei ca neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer