Achizitie publica - Servicii de proiectare a lucrarilor pentru obiectivul: ?Modernizare drumuri localitati apartinatoare municipiului Alba Iulia? faza actualizare DALI, elaborare PT+DDE+CS si Documentatie pentru obtinerea Autorizatiei de construire
Detaliu pentru invitatia numarul 340002
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340002/26.11.2012
Denumire contract: Servicii de proiectarealucrarilor pentru obiectivul: ?Modernizare drumuri localitati apartinatoaremunicipiului Alba Iulia? fazaactualizare DALI, elaborare PT+DDE+CS siDocumentatie pentruobtinerea Autorizatieide construire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ALBA IULIACod fiscal: 4562923, Adresa: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Alba Iulia, Telefon: +40 0258811993, Fax: +40 0258811993
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510134, telefon: +40 0258811993, fax: +40 0258811993, persoana de contact: COSMIN BUZGURE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectarealucrarilor pentru obiectivul: ?Modernizare drumuri localitati apartinatoaremunicipiului Alba Iulia? fazaactualizare DALI, elaborare PT+DDE+CS siDocumentatie pentruobtinerea Autorizatieide construire
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea lucrarilor pentru obiectivul: ?Modernizare drumuri localitati apartinatoaremunicipiului Alba Iulia? fazaactualizare DALI, elaborare PT+DDE+CS siDocumentatie pentruobtinerea Autorizatieide construire .- 30 zile pentru elaborarea fazei de proiectare pentruactualizare DALI ;
- 45 zilepentru elaborarea fazelor de proiectare PT+DDE+CS siDocumentatie pentruobtinerea Autorizatieide construire de la aprobarea fazei de proiectareDALI.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 275, 213.91 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.000, 00 leiGarantia pentru participare va fi valabila 90 de zile de la data primirii ofertelor si va fi irevocabila.Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participarepoatefi constituita in urmatoarele forme: - instrument de garantare (FORMULAR 2) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINALpoate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR valabil cu 5 zile inainte de termenul-limita de depunere a ofertelor.- depunerea la autoritatea contractantaa unui ordin de plata in lei in contul deschis la Trezoreria Alba Iulia, CUI 4562923, contRO89TREZ0025006XXX000175.Autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 modificata, in cazul in care Consiliul va respinge contestatia ca fiind nefondata.
Garantie de buna executie
a) garantia de buna executie este de 10 % din valoarea contractului de servicii fara TVA.b) modul de constituire : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu FORMULARUL 3.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 3.Cerinta nr.2 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? FORMULARUL 4.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Cerinta nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 ? completare FORMULARUL 5.2. Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.3. Certificat constatator (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul Local de la sediul ofertantului care sa reflecte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele.In cazul in care ofertantul nu este in masura sa prezinte certificatele fiscale in original la deschiderea ofertelor, la o data ulterioara deschiderii ofertelor, la solicitarea comisiei, ofertantul le va prezenta in original pentru confruntare.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte FORMULARUL 5.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 5 completat pentru punctele a), c) si d) respectiv ca nu se incadreaza in prevederile de la art. 181 lit.a), c^1 si d) OUG 34/2006.Cerinta nr. 4- Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.310/2010 privind punerea in aplicare a Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta ? FORMULARUL 6.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Cerinta nr. 5- Declaratie pe proprie raspundere conform art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificarile si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? FORMULARUL 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte FORMULARUL 7.Persoanele cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt prezentate in Formularul 7 sianexa la acest Formular. Certificat constatator ONRCPersoane juridice/fizice romanePentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta certificatul constatator eliberat de Oficiul Teritorial al Registrului Comertului, care trebuie sa cuprinda, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii (dupa caz), administratorii/ persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz). Din datele cuprinse in certificat trebuie sa rezulte ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati incadrate, conform clasificarii CAEN.Pentru obiectul suspus achizitiei in oricare din formele prevazute de Ordinul 509/2011. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota : Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.*In cazul ofertantilor strainiPersoane juridice /fizice strainePentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in valoare de minim 500.000 lei.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei; Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei. Anul2011:1euro = 4, 2379 lei.Se va completa Formularul nr. 20
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii de proiectare lucraride constructii ce fac obiectul contractului prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa prezinte uncontract similar privind PROIECTAREA DE DRUMURI SI PODURI (reabilitare, modernizare, etc.) incheiat in ultimii 3 ani al carui obiect este de aceeasi natura si complexitate cu serviciile care urmeaza a fi prestate, in valoare de cel putin 200.000 lei.Valoarea impusa poate fidemonstrata prin cumularea valorica a maxim 3 contracte similare.Fiecare valoare a experientei similare solicitata va fi demonstrata prin prezentarea de: Copiidupa informatiile relevante din contractele de servicii similare, dincare sa rezulte obiectulcontractului, valoarea acestora si perioada de executie a acestora.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei/BCE pentru anul respectiv.Formular 9 si 9A., Se vor prezenta informatii privind personalul tehnic de specialitate. Ofertantul va prezenta cel putin urmatoarele informatii referitoare la: personalul tehnic de specialitate sau a carui angajament a fost obtinut de catre ofertant pentru derularea contractului: - proiectant de specialitate , cudiploma de inginer in domeniul constructiilor de drumuri conform prevederiart.9 din Legea 50/1991.Se vor completa urmatoarele formulare: - Formular nr. 11 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii privind subcontractantii.Se va prezenta Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora Formularul 12. Se va atasa Formularul nr. 13 completat, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia.Nota: In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus., Informatii privind asociatii: In cazul ofertei depuse in comun de mai multioperatori economici se va prezenta acordul de asociere incheiat in vederea participarii la procedura sidocumentele pentrupartea lor de implicare.Se va completa: Formularul nr. 14. Sa detina certificat privind implementarea sistemului de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001 emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privindcertificarea, pentru serviciilecare formeaza obiectul prezentei achizitii.Se accepta si alte probe/dovezi, in masura in care aceste probe/doveziconfirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP , de la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 08:11