Achizitie publica - Servicii de proiectare a documentatiilor tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.) si executia lucrarilor de constructii pentru pentru realizarea obiectivului de investitie ,,Refacere statii hidrometrice judetul Suceava?
Detaliu pentru invitatia numarul 324807
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324807/23.04.2012
Denumire contract: Servicii de proiectarea documentatiilor tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.) si executia lucrarilor de constructii pentru pentru realizareaobiectivului de investitie , ,Refacere statii hidrometrice judetul Suceava?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: 0234 / 541.646, Fax: 0234 / 510.050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectarea documentatiilor tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.) si executia lucrarilor de constructii pentru pentru realizareaobiectivului de investitie , ,Refacere statii hidrometrice judetul Suceava?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de proiectarea documentatiilor tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.) si executia lucrarilor de constructii pentru pentru realizareaobiectivului de investitie , ,Refacere statii hidrometrice judetul Suceava?.
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 743, 334 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare la licitatie este: 14.800, 00 Lei. Valabilitatea garantiei de participare: minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: ? scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate mai-sus solicitate, sau ? ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantii de participare, deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN: RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1.In S.E.A.P. vor fi transmise in format electronic documentele ce fac dovada constituirii garantiei de participare; 2.In cazul instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari acestea vor fi transmise in original la sediul autoritatii contractante insotite de scrisore de inaintare disponibila la sectiunea ? Formulare.In cazul in care un ofertant participant la procedura de atribuire inainteaza o contestatie la C.N.S.C. iar acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine, contestatorului, din garantia de participare, o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 278^1, alin. (1), lit. b) din O.U.G. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.IMPORTANT: Netransmiterea acestor documente in S.E.A.P. sau la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor , va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art. 33, alin. (3), lit. b) din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea (fara TVA) a contractului. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: ? garantia de buna executie se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H.G. nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator. ? daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Avand in vedere calitatea juridica a autoritatii contractante, ofertantul va tine cont de prevederile HG.1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular 3 conform model din Sectiunea - Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular 4 conform model din Sectiunea - Formulare;3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in luna anterioara celei in care se depun oferetele;4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale in luna anterioara celei in care se depun oferetele;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular 5 conform modelului din Sectiunea - Formulare;6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completare formular 2 conform modelului din Sectiunea - Formulare;7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular 7 conform modelului din Sectiunea - Formulare.Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt: Director ? dr. ing. Emil VAMANUDirector Tehnic ? ing. Mihai TALPAUDirector Tehnic ? ing. Irina LUCAVETCHIDirector Economic ? ec. Camelia ARDELEANUSef Serviciu Investitii - ing. Zenaida CRISTEAComp. juridic - c.j. Irina ANDRIES, c.j. Raluca POPAResponsabil achizitii - ing. Maria Diaconescu. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu anexele din caresa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN. (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Persoane juridice /fizice straine: 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(prezentate in limba romana -copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind cifra globala de afaceri realizata in ultimii 3 ani.Cerinta minima: Valoarea medie a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 1.400.000 lei. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a cifrei medii de afaceri. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor., 2.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani ani - 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie si lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, respectiv pentru lucrarile cu care se demonstreaza "Experienta Similara?. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., 2.Declaratie si lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna prestare pentru cele mai importante lucrari, respectiv pentru lucrarile cu care se demonstreaza "Experienta Similara?. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., 3.Demonstrarea experientei similare(lucrari).Se solicita ca in ultimii 5 ani ofertantul sa fi executat lucrari similare cu obiectul contractului (contracte al caror obiect a fost executia de constructii hidrotehnice conform HG nr. 2139/2004, cap.1.4)a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 600.000, 00 RON (fara T.V.A.)., 4.Demonstrarea experientei similare(servicii proiectare).Se solicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fi prestat servicii similare cu obiectul contractului (contracte al caror obiect a fost executia de constructii hidrotehnice conform HG nr. 2139/2004, cap.1.4)a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 30.000, 00 RON (fara T.V.A.)., 5.Declaratiei privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 6.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, 7.Declaratie si lista privind echipamente necesare pentru executarea contractului.Se solicita, ca cerinta minima, asigurarea (in dotare proprie, chirie, concesiune, leasing sau alte forme de punere la dispozitie) cu echipamente tehnice, utilaje pentru constructii, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie si alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, in conformitate cu utilajele prevazute in ?Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor de constructii? din Proiectul Tehnic, parte integranta din documentatia de atribuire., 8. Personal minim necesar pentru executarea contractului.Se solicita urmatorul personal poate fi angajat al ofertantului sau persoana fizica/juridica a carui angajament de participare/contract de colaborare a fost obtinut de catre ofertant: 1.Responsabil tehnic cu executia (R.T.E.), a unei persoane care sa fie atestata tehnico-profesional pentru domeniul: V? Constructii si amenajari, conform prevederilor LEGII nr. 10/1995 (*actualizata*), hidrotehnice; 2.Lucrator desemnat in materie de securitate si sanatate pentru nivelul superior pe durata elaborarii proiectului, conform ORDIN nr.242/23.03.2007.3.Sef de proiect - persoana cu studii superioare de specialitate cu experienta in proiectare., 9.Informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, 10.Informatii privind asocierea ISO 9001 sau al unui document echivalent pentru sistemul de management al calitatii, emis de un organism de certificare acreditat., ISO 14001 sau al unui document echivalent pentru sistemul de management de mediu, emis de un organism de certificare acreditat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 12:00