Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare -Amenajare spatiu tehnic la Sediul Politiei municipiului Deva


Detaliu pentru invitatia numarul 259252
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI HUNEDOARA
Cod de identificare fiscala: 4374342
Adresa: STRADA MIHAI EMINESCU NUMARUL 128-130, Deva
Telefon: 0254.21.28.52
Fax: 0254.22.79.54
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de proiectare -Amenajare spatiu tehnic la Sediul Politiei municipiului Deva
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de proiectare (fazele PT+DL+DDE) a lucrarilor aferente obiectivului de investitii « Amenajare spatiu tehnic la Sediul Politiei municipiului Deva, str. Saturn, nr. 7»
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 02.07.2010 11:06
Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul de Politie Judetean Hunedoara -Serviciul Logistic, str. Mihai Eminescunr.130, mun. Deva, jud. Hunedoara, tel. 0254-20.67.22-int. 20.239, fax 0254-21.28.52
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2010 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul de Politie Judetean Hunedoara -Serviciul Logistic, str. Mihai Eminescunr.130, mun. Deva, jud. Hunedoara.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 36, 427 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;Certificate constatatoare din care sa rezulteîndeplinirea obligatiilor de plata ale impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului (bugetul de stat si bugetul local); Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei, Oficiul National al Registrului Comertului în anul 2010; Bilantul contabil aferent primului semestru al anului 2009; Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani (2007-2009); Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de proiectare în ultimii 3 ani; Minim trei recomandari, din partea altor beneficiar/clienti, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Declaratie subcontractanti.
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer