Achizitie publica - Servicii de proiectare + Elaborare PT si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectiv "Refacere si modernizare DC 31A in comuna Stulpicani"
Detaliu pentru invitatia numarul 327828
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327828/24.05.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare + Elaborare PT si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectiv "Refacere si modernizare DC 31A in comuna Stulpicani"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA STULPICANI (Primaria Comunei Stulpicani)Cod fiscal: 4326728, Adresa: COMUNA STULPICANI, JUDETUL SUCEAVA, Stulpicani, Telefon: 0230574760, Fax: 0230574760
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in SEAP , www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare + Elaborare PT si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectiv "Refacere si modernizare DC 31A in comuna Stulpicani"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de elaborare Proiect Tehnic conform HG 28/2008 si asigurare asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrariloraferente obiectivului investitional "Refacerea si modernizarea drumului comunal DC 31A sat Slatioara, comuna Stulpicani, judetul Suceava"
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 712.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - 2.500 Lei se va constitui cu valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor sub forma de Scrisoare de garantie emisa de o institutie financiara (Banca/Societate de asigurari) sau prin virament in cont deschis la Trezoreria Oras Gura Humorului IBAN RO89TREZ5945006XXX000040 sau prin depunere numerar la casieria autoritatii contractante. In cazul in care se demonstreaza calitatea de IMM conform Legii 346/2004 ofertantul beneficiaza de reducere cu 50%.Garantia de participare se restituie in termen de 3 zile de la finalizarea procedurii in baza cererii de restituire depusa la sediul autoritatii contractante. Garantia de participare se retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se afla in situatiile: a) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) ofertantul fiind declarat castigator refuza semnarea contractului in perioada de valabilitate a ofertei c) ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului de servicii d) ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278 /1 din OUG 34/2006 - in acest caz se va retine o suma calculata conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera a) din OUG 34/2006 Ofertantii ce constituie garantia de participare cu Scrisoare de garantie, vor prezenta acest document in original pana la data limita de depunere a ofertelor , la sediul autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA. se va constitui in una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituie in 14 zile de la finalizarea contractului de sertvicii in baza PV de receptie finala a serviciilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3.Certificat de cazier fiscal al ofertantului (operator economic/grup de operatori economici)4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 217.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 20Nota: prin obligatii exigibile de platase va intelegeobligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelorPersoanele fata de care se va raporta ofertantul cu privire la Art. 691 din OUG 34/2006 sunt: Primar ? Ostanschi Vasile, Viceprimar ? HorgotVasile, Contabil ? Morosan Natalia Liliana, Responsabil achizitie ? Coca Cornel Ilie, Secretar comuna ? Mihalea Liviu, Diacovschi Dorina ? consilier, Morosan Gheorghe ? consilier superior Urbanism. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ? Servicii de proiectare.Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)Documentul se va prezenta la solicitarea comisiei in original sau copie legalizata in situatia in care initial a fost prezentat sub forma copie cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatia financiara a ofertantului - Bilantul contabil sau alte documente relevante ce prezinta situatia financiara din ultimii 3 ani sau perioada de cand ofertantul este infiintat daca aceasta este sub 3 ani., Declaratie privind cifra medie de afaceri , in domeniul de activitate specific procedurii de achizitie, pentru ultimii 3 ani sau pentru perioada de activitate de cand sunt infiintati daca aceasta este mai mica de 3 aniCerinta obligatorie ? Cifra Medie de Afaceri globala, pentru ultimii 3 ani de activitate sau perioada de activitate de cand sunt infiintatidaca aceasta este mai mica de 3 ani ? Minim 63.750 Euro echivalent 279.371 Lei la curs aferent proiectului 1 Euro = 4, 3823 Lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii de proiectare drumurisi care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;Cerinta minima - Servicii similare Proiectare si asistenta tehnica pentru- lucrarii de investitii in infrastructura rutiera construire / modernizare drumuri comunale (cu BA sau BcR) , servicii la acelasi nivel de coplexitate cu cele ce urmeaza a fi atribuite respectiv: servicii prestate in ultimii 3 ani aferente unui contractin valoare de cel putin 31.500 Euro echivalent 138.042 Lei valori fara TVA la curs aferent proiectului 1 Euro = 4, 3823 Lei., 2.Declaratie privind efectivele de personal, personalul de executie si personalul tehnic de specialitate cu responsabilitati majore, angajat in derularea contractului (propriu si/sau cooptat)Personal de specialitate solicitat: ? ingineri specializare CFDP cu experienta generala de minim 4 ani.-Inginer specializare topografie/cadastru ? atestati ANCPIcategoria D-Inginer specializare geologie ? experienta generala minim 4 ani.Nota: Ofertantul poate noiminaliza o persoana pe mai multe posturi cu respectarea cerintelor privind specializarea si Atestarile profesionale solicitate. In cazul cooptarii de specialisti se va mentiona modul de colaborare (subcontractant, contract de prestari servicii, tert sustinator), 3.declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Resursele tehnice declarate trebuie sa asigure prestarea serviciilor la nivelul cerintelor impuse de legislatia in vigoare HG 28/2008 si nivelul de caltate solicitat, astfel ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau are acces la cel putin urmatoarele resurse tehnice: calculatoare - PC, Imprimanta, ploter A0, Copiator color A3, Statie totala, autoturismlicente pentru proiectare - Autocad/Autodesksau echivalenteLicenta proiectare Drumuri (Advanced Road Design sau echivalente)Licenta ? topografie-cadastru (Mapsys/Toposys sau echivalent), 4.Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii.In functie de sprijinul acordat ? material sau profesional se va prezenta pentru subcontractant -personalul de specialitate si/sau resursele tehnice angajate de acesta, Autorizari/Atestari solicitate pentru categoriile de servicii pe care le vor presta in cadrul contractului de servicii - daca este cazul, insotit de documente ce dovedesc capacitatea profesionala si/sau tehnica ? acestea fiind luate in calcul pentru demonstrarea cerintelor de calificare. Certificarea standardului de calitate ISO 9001 in domeniul de activitate specific procedurii - Servicii de proiectare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
86
Descriere: a)Oferta admisibila ce prezinta cel mai mic pret va primi 86 puncte; b)Alte oferte admisibile decat cea de la punctul a) vor primi un punctaj calculat astfel: Punctaj oferta n = (Pret oferta mentionata la punctul a) / Pret oferta n) x 86 puncte; c) Oferta ce prezinta un pret peste valoare estimata vor fi respinse ca inacceptabile in temeiul Art. 36 alin. 1 litera e) din HG 925/2006
Termen de executie si predare Proiect tehnic (PTh +DTAC+Detalii de executie + Planse + Caiete de sarcini + Documentatii pentru obtinere Avize)
14
Descriere: a)Oferta admisibila ce prezinta un termen de executie si predare a Proiectului tehnic de maxim 20 zile (interval 1-20 zile inclusiv)va primi 14 puncte; b)Alta oferta admisibila decat cea de la punctul a) cu un termen de executie cuprins in intervalul cuprins intre 21 si 90 zile inclusiv, va primi un punctaj calculat astfel: Punctaj oferta n = 14 puncte - [ Termen oferta n) ? 20 zile] x o, 2 puncte; c)Oferta ce prezinta un termen de executie si predaremai mare de 90 zile va fi respinsa ca fiind neconforma in temeiul Art. 36 alin. 2 litera b).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descracre din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 10:37