Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare- fazele - PT, DE, asistenta tehnica si executie lucrari aferente proiectului: ?Modernizarea infrastructurii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Buturugeni, judetul Giurgiu?


Detaliu pentru invitatia numarul 336584
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Buturugeni (Consiliul Local Buturugeni)
Numar invitatie: 336584/03.10.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare- fazele - PT, DE, asistenta tehnica si executie lucrari aferente proiectului: ?Modernizarea infrastructurii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Buturugeni, judetul Giurgiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Buturugeni (Consiliul Local Buturugeni)Cod fiscal: 5519603, Adresa: Com. Buturugeni, Jud. Giurgiu, Buturugeni, Telefon: 0246277110, Fax: 0246277110
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Buturugeni, Jud. Giurgiu, Buturugeni, Romania, cod postal: 087035, telefon: +40 246277110, fax: +04 246277110, persoana de contact: Preda Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Buturugeni, Comuna Buturugeni, judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare- fazele - PT, DE, asistenta tehnica si executie lucrari aferente proiectului: ?Modernizarea infrastructurii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Buturugeni, judetul Giurgiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor realiza servicii de proiectare si de asistenta tehnica si se vor executa lucrari, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale, pentru obiectivul de investitii ?Modernizarea infrastructurii de acces la exploatatiile agricole de pe teritoriul comunei Buturugeni, judetul Giurgiu?.Pentru faza I ? Intocmire proiect tehnic si asistenta tehnicaa)Servicii de proiectare1.Servicii de proiectare pentru obiectivele ?modernizarea a trei drumuri de exploatatie DE1, DE5, DE9 astfel incat sa se creeze o ruta alternariva la DJ 412A si DJ 412B.Se vor intocmi documentatii tehnice (PT, DE), cu respectarea intocmai a continutului ? cadru al proiectului tehnic prevazut in Ordinul Ministerului Lucrarilor Publice nr.863/2008, pentru aprobarea "Instructiunilor de aplicare a unor prevederi din Hotararea Guvernului nr. 28/2008?.b) Servicii de asistenta tehnica pe durata implementarii proiectuluiPentru faza a II-a ? Executie lucrari1.Se vor executa lucrari, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini si anexele sale, pentru obiectivele - modernizarea a trei drumuri de exploatatie DE1, DE5, DE9 astfel incat sa se creeze o ruta alternariva la DJ 412A si DJ 412B.Nota: Nu se accepta oferte partiale ale proiectului.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 785, 459 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de particip.- 75.709lei.a)Mod. de constit. acceptate: 1.Scris.de garantie bancara, in original, in fav. Autoritatii contractante, pt. val. de 75.709 RON si un termen de valab. de min. 120 zile de la data limita de depunere aofertelor (Form. 19 ). 2. ordin de plata in contul RO66TREZ3232145020401XXX deschis la Trez. Mihailesti, benef. Comuna Buturugeni, confirmat de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor, cursuleuro BCE utilizat va fi 4, 3733 lei din data de 28.03.2012.3. orice alta modalitate, conf. legislatiei in vigoare.b) Garan?ia de participare nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.c)Ofertantii IMM beneficiaza de dispozitiile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004. Se va atasa Formularul 20completat. d) In cazul asocierii, este necesar ca toti asociatii sa faca dovada ca reprez.IMM.e) Garantia de particip. se va constit. numai in lei.f) Garantia de participare se va restitui conf. art. 88 al HG nr. 925/2006. g) Ofertele depuse neinsotite de dovada constituirii gar. de particip. vor fi respinse conf. art. 33 alin (3)lit b) din HG nr. 925/2006.NOTA: Pt.pers.juridice straine- garan?ia bancara, se va prezenta in original si traducerea autoriz. in lb rom. Conf. art. 87 alin.1 din HG nr. 925/2006 si HG 76/2010, ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va retine potrivit art. 2781 din OUG 34/2006 o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
a) 5% din valoarea contractului de lucrari (excl. TVA). Modalitati de constituire: 1.prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact. partiale, intr-un cont deschis de ofertantul castigatorla o unitate a Trezoreriei Statului conf. Art. 90 alin.3 din HG.925/2006 modificat prin HG.1045/2011.2. printr-un instrum.de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o soc. de asigurari in cond. art. 90 din H.G. 925/2006.b) ACva restitui gar. de buna executie conf. art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.NOTA: IMM beneficiazade reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A.1) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazutede art. 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire- B.1.a) Se va atasa: Formularul 1 ? Declaratie privind eligibilitatea completat.B.1.b) Se va atasa de catre fiecare operator economic participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice, valabil la data deschiderii ofertelor.B.1.c) Se va atasa cazierul judiciar al reprezentantilor legali (administratori) ai fiecarui operator economic participant la procedura, ? independent, lider al unei asocieri, membru al unei asocieri.Cerinta nr.2 A.2) Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.NOTA: 1. Certificatele de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in procedura.Modalitatea de indeplinireB.2.a) Se va atasa: Formularul nr. 2 ? Declara?ia privind neincadrarea in situa?iile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006. B.2.b.I) Persoanelejuridiceromane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederilelegale in vigoare in Romania.Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.B.2.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa certificat/document eliberat de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operatoreconomicsi-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Din respectivele certificatede atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa obligatiile exigibile la ultimul termen de plata prevazut in legislatia tarii unde respectiva persoana juridica isi are sediul principal.Documentele se vor atasa in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr.3.A.3) Operatoriieconomici vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire.B.3)Se va atasa de catre toti operatoriieconomici participanti la procedura: Formularul nr.3? CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA completat.Cerinta nr.A.4) Operatoriieconomici trebuie sa certifice ca nu se incadreaza in prevederile art. 691 din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese).Nota: Persoanele care detin functie de decizie in cadrul Autoritatii Contractante in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt : Preda Dumitru ? primar, membrii comisiei de evaluare - Stan Dumitru(secretar), Cristica Alexandru (contabil), Consilieri locali: Alecu Constantin, Anghel Gheorghe, Badea Constantin, Badea Dumitru, Ene Floarea, Florea Marin, Iancu Paul Costel, Mihai Marian, Niculae Dumitru, Onete Stefan, Parvu Stefan, Preda Ioan, Stoica Ilie.Modalitatea de indeplinire.B.4) Se va completa Formularul nr.4? DECLARATIE PRIVITOARE LA PREVEDERILE ART. 691 DIN OUG 34/2006.Cerinta nr.5.A.5) Operatoriieconomici trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire.B.5) Se va atasa Formularul nr.5 (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat. Cerinta nr. 1.Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Prezentarea certifi. constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de la data limita de depunere a ofertelor ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC si trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie. Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1.Inform privind situatia economico-financiara: nivel minim solicitat pt cifra de afaceri: 6.800.000 lei sau echivalentul sumei in EURO la cursul BCE valabil pentru data de 28.03.2012(1 euro = 4, 3733lei);se solicita cifra de afaceri globala medie anuala pt ultimii 3 ani. Nota: Cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii 3 se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri expr in lei la cursul euro mediu anual publicat de BCE (www.ecb.int) pt anul respectiv.Pt operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din ultimii 3 ani, cifra de afaceri se va lua in considerare in mod corespunzator.Pers. jur straine vor atasa, in copie insotita de trad certificata in lb. rom, doc relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.se vor prezenta copii certif pt confor cu origin ale bilantului contabil intregistrat la org compotente pe ultimii 3 ani sau prezentarea altor doc edificatoare, In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facan dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prezazute la Legea nr.346/2004) cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci reducerea de 50% se va aplica cerintei legate de cifra de afaceri, numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1.Inf. privind capacitatea tehnicaExp. similara: se solicita ca in ultimii 5 ani pt executie, respectiv 3 anipt proiectare, sa se fi executat cel putin un contract pt executie si cel putin un contr pt proiectare, sau un contract similar care sa cuprinda atat servicii de proiectare, cat si executie, astfel: Servicii de proiectare pt construire/ modernizare drumuript minim 60.000 lei, fara TVA sau echiv.in EURO la cursul BCE val.la 28.03.2012, respectiv 1 euro = 4, 3733 lei., Lucrari de construire/modernizare drumuri pentru minim 3.400.000 lei, fara TVA. sau echiv.in EURO la cursul BCE val.la 28.03.2012, respectiv 1 euro = 4, 3733 lei.Se vor prezentaparti relevante dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autorit contractanta ori de catre clientul beneficiar privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei si mentioneaza daca au fost efectuate in conform cu normele prof din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, insotit de PV de receptie la terminarea lucrarilor/si sau PV de receptie partiala a lucrarilor si/sau PVde receptie finala care sa faca dovada executarii lucrarilor prezentate si certific/doc emise sau contrasemnate, de o autoritate contratanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei si mentioneaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionaledin domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Certificatele/documentele emise sau contrasemnate trebuie sa precizeze celputin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: - neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;
- cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;
- receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.Nota: Pentru calculul valorii experientei similare, va fi luata in considerare valoarea specificata in certificatele/documentele emise sau contrasemnate prezentate, fara TVA., Nu vor fi luate in considerare valorile declarate, daca acestea nu pot fi regasite in certificatele/documentele prezentate ca dovada.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta contractul respectiv insotit de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii in care au fost inchieate contractele respective/s-a facut receptia lucrarilor respective., Cerinta nr. 2.Informatii privind dotarile specifice. Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in original.A.2) Operatorul economicva dovedi ca are in proprietate/ dispune de echipamentele, utilajele mentionatein Formularul 9 si Formularul nr. 10- pentru faza I ? Intocmire PT;
- Calculator desktop sau laptop cu sistem de operare cu licenta.- Soft specializat pentru proiectare asistata de calculator, inclusiv licenta.- Soft specializat pentru calculul devizelor, cu licenta.- Statii totale si GPS.- Soft editare si prelucrare texte, cu licenta.- Imprimanta color (pentru formate A3).-Plotter (pentru formate A0 color).- Mijloc de transport., - pentru faza II ? executie lucrari;
-Statie producere mixturi asfaltice cu raport de inspectie valabil;
-Repartizator, finisor mixtura asfaltica cu raport de inspectie valabil (2 buc);
-Cilindru compactor asfalt cu raport de inspectie valabil (1 buc);
-Cilindru compactor terasamente cu raport de inspectie valabil (2 buc);
-Incarcator frontal cu raport de inspectie valabil (1 buc);
-Autobasculante (5 buc);
-Autobetoniere (2 buc);
-Laborator de gradul II;
-Autogudronator cu raport de inspectie valabil (2 buc);
-Autogreder cu raport de inspectie valabil (2 buc).NOTA: Pentru statia producere mixturi asfalticese va atasa copie dupa raportul de inspec?ie tehnica, fisa tehnica cu certificate de conformitate.Pt. autovehicule ? se vor atasa ITP valabil, CI si RCA. Valabilitate autorizatiilor/avizelor/rapoartelor se va raporta la data limita de dep a ofertelor., Cerinta nr. 3.Informatii privind resursele umane .Operatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal: Pentru servicii deproiectare ?i asisten?a tehnica- 1 manager de proiect ? cu diploma de studii universitare de lunga durata in inginerie, cu experienta si pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate.Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?manager de proiect? in cel putin o investitie similara ca natura si complexitate.1 Inginer proiectant de specialitate structuri de rezistenta, cu studii universitare de lunga durata in inginerie structuri, cu experienta in proiectare si pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate.- 1 Inginer proiectant drumuri, cu studii universitare de lunga durata in inginerie, cu experienta in proiectare si pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate., NOTA: Pentru demonstrarea ?experientei in proiectare si pregatirea profesionala relevanta?, persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut pozitia respectiva in cel putin o investitie similara ca natura si complexitate.Pentru execu?ie lucrari: - sef santier inginerCFDP- cu experienta adecvata in cel putin un proiect similar si de calificare profesionala dovedita in domeniul constructiilor de drumuri- inginer/subinginer CFDP cu experienta in domeniul constructiilor de drumuri-Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructiilor de drumuri.- CQ pentru categoria constructii rutiere, drumuri .- manager al sistemelor de management de mediu- manager al sistemelor de management de calitate- responsabil SSM, Cerinta nr. 4.Informatii privind subcontractantii/asociatii. In conditiile in care ofertantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul nr. 18, mentionandu-se in anexa aferenta acestuia?Nu este cazul?.Nota: Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, capacitatea tehnica, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractori. Cerintele privind capacitatea profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului.In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere, in conformitate cu Form. nr. 19, insotit de imputernicirea desemnarii liderului de asociere ? Formularul nr. 20.Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legali Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiAsigurarea calitatii lucrarilor prin demonstrarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008. Pentru persoanele juridice straine : Se pot prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, pentru aceleasi categorii de lucrari.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat., Cerinta nr. 2Standarde protectie a mediuluiAsigurarea protectiei mediului prin demonstrarea implementarii sistemului de management de mediu in conformitate cu standardul ISO 14001:2005.Pentru persoanele juridice straine : Se pot prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, pentru aceleasi categorii de lucrari.In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat. Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardelesolicitate nu se accepta prezentarea de documentedin care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul.Punctajul (95 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total (proiectare si executie)? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ? respectiv 95de puncte, b)b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pretul ofertei n = (Pret oferta minim/Pret oferta n) x 95.Nota: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
Durata de executie (Proiectare + executie) -P2
5
Descriere: Pentru cea mai mica durata de exec se acorda punctajul max alocat fact de evaluare respectiv; b. Pentru celelalte durate de exec punctajul se acorda proportional astfel: P2(n) = [TE min/TE(n)] x5 puncte, unde P2(n) este punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?durata de executie?, TE(min) cea mai mica durata de executie. Se va exprima in luni. Ofertele cu o durata mai mare de 14 luni nu vor fi punctate, ofertele cu o durata mai mica de 5 luni nu vor fi punctate suplimentar. Punctajul total = P1+P2
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer