Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PROIECTARE la obiectivul de investitii «Consolidarea zonelor supuse alunecarilor de teren str. Donath, f.n.»


Detaliu pentru invitatia numarul 332722
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 332722/31.07.2012
Denumire contract: SERVICII DE PROIECTAREla obiectivul de investitii «Consolidarea zonelor supuse alunecarilor de teren str. Donath, f.n.»
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264596030, fax: +40 264431575, persoana de contact: Viorica Muresan , Gabriela Cora
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Cluj-Napoca, strada Motilor nr.1-3, Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PROIECTAREla obiectivul de investitii «Consolidarea zonelor supuse alunecarilor de teren str. Donath, f.n.»
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE PROIECTARE la obiectivul de investitii«Consolidarea zonelor supuse alunecarilor de teren str. Donath, f.n.»
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare: 1500 lei si va fi irevocabila si valabila 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi irevocabila.Modul de constituire a garantiei pentru part.: instrument de garantare (Formular 11) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care emitentul este o banca/societate bancara/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia - instrumentul de garantare, prezentat in ORIGINAL poate fi exprimat si in euro astfel incat sa echivaleze garantia solicitata in lei la cursul stabilit de BNR pentru data de 10.02.2012, respectiv 1 euro= 4, 3529 lei. - instrumentul de garantare emis in conditiile legii, trebuie sa prevada faptul ca plata se va face neconditionat, in urmatoarea situatii de culpa ale celui care o constituie: a) ofertantul ____ si-a retras oferta in perioada de valabilitate acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ____ nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul ______a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, d) autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006 modificata si va retine suma de 1120 lei). virament bancar (depunerea la autoritatea contractanta a ordinului de plata in lei in contul deschis la BN Trezoreria Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924), ordinul de plata si fila CEC trebuie confirmata de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante, str.Motilor, nr. 7
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.5% din val.ctractului.Se const.astfel: instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.bancara/o soc.de asig.(formular18);prin retineri succesive din sit.de lucr.prez.la plata, intr-un conr deschis la trez., cu respect.art.90, alin.(3)din HG925/2006. Ctractantul va deschi.un cont la dispoz.autorit.ctractante, la Trez..Suma depusa initial va fi cel putin 0.5% din pret. ctractului. Pe parcursul indep.ctractului, autorit.ctractanta alimenteza acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite ctractantului pana la concurenta sumei stab.drept gar.de buna exec.Contul este purtator de dobanda in fav.ctractantului?.Of.categ.IMM se pot aplica prev.legii346/2004.Val.gar.de buna exec.af.DTAC, PT, DE si caiete de sarcini, se elib.in 14 zile de lainche.p.-v.de recep.la term. lucr.exec.in baza proiectului, daca autorit.ctractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul A;2). Cazier fiscal / judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ3). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul BB;4). Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAP5). Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1 C. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primar - RADU MOISIN, presedinte comisie de evaluare -viceprimar ?LASZLO ATTILA, membrii comisiei de evaluare: Victor Radoi, Lucia Lupea, Andreea Andries, Ioan Bogdan Gabriela Iuonut, Simonca Alin, consilieri conform informatiilor din link-ul atasat: http: //www.primariaclujnapoca.ro/consiliul-local/componenta.html, intrucat campul nu permite enumerarea tuturor consilierilor.6).Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );7). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6)-7), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, acesta (tertul sustinetor) are obligatia de a prezenta documentele prevazute la art 69^1, art. 186 alin. 2 art. 190 alin. 2 din OUG nr. 34/2006 modificata si cpmpletata. -Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.- Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatie financiara a ofertantului-Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011.In cazul in care ofertantul nu are depus bilantul la data de 31.12.2011, va putea prezenta documente justificative relevante, indeplinind astfel cerinta, Operatorul economic poate utiliza prevederile legale in privinta, angajamentuluii ferm de sustinere financiara ? din OUG 34/2006 modificata; acesta (tertul sustinetor) are obligatia de a prezenta documentele prevazute la art 69^1, art. 186 alin. 2 art. 190 alin. 2 din OUG nr. 34/2006 modificata si cpmpletata., Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara: Indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract sau prezentarea de contracte distincte, prin care sa se fi prestat servicii similare celor cuprinse in caietul de sarcini cu o valoare de minim 100.000 lei fara TVA.Prestarea serviciilor se confirma prin prezentarea: contractelor de prestari servicii/parti relevante din aceste contracte, cat si cu certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar(recomandari). In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea serviciilor prestate se poate realiza si printr-o declaratie a operatorului economic;, Lista privind efectivele medii anuale pe ultimii 3 ani ale personalului tehnic si de specialitate precum si cadrelor de conducere., Lista cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a serviciilor de proiectare., Informatii privind asocierea - daca este cazul., Informatii privind subcontractantii - daca este cazul, Expert cheie: -persoana posesoare acertificatului de atestare pentru domeniul B 2 conform Hotararii Guvernului nr.925/20.11.1995, pentru aprobarea Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor si Ordin MLPTL nr. 777/26.05.2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice ?Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii?. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2012 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer