Achizitie publica - Servicii de proiectare pentru ?Proiect privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010, comuna Perisani, judetul Valcea?
Detaliu pentru invitatia numarul 334904
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334904/04.09.2012
Denumire contract: Servicii de proiectarepentru ?Proiect privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010, comuna Perisani, judetul Valcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Perisani (Consiliul Local Perisani)Cod fiscal: 2541703, Adresa: localitatea Perisani , judetul Valcea, Perisani, Telefon: 0250757069, Fax: 0250757202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Perisani , judetul Valcea, Perisani, Romania, cod postal: 247480, telefon: +40 250757069, fax: +40 250757202, persoana de contact: Ion Sandu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: localitatea Perisani , judetul Valcea, Perisani, Romania, cod postal: 247480, telefon: +40 250757069, fax: +40 250757202, persoana de contact: Ion Sandu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectarepentru ?Proiect privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010, comuna Perisani, judetul Valcea?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborarea serviciilor de proiectare (Proiect tehnic, documentatie obtinere avize, acorduri si autorizatii ?inclusiv cele de functionare-, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificare tehnica a proiectarii de catre experti care nu au participat la intocmire proiect) pentru ?Proiect privind lucrari de refacere si modernizare a infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010, comuna Perisani, judetul Valcea?
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 215, 522 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 3.000 lei(pentru a benef. de red. cu 50% a garantiei se va prezenta decl. pe propria raspundere ca societatea se incadreazain IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor)Modul de constit. a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmat. var.): Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari(Formularul nr. 2); scrisoarea de garantie bancara se va depune in original si este de preferatsa fie emisa de catre o banca din Romania; sau- O.P. (vizat de banca) in contul RO68TREZ6762145020401XXX, Trezoreria Gura Lotrului.In masura in care Consiliul respinge contestatia, aut. Contract. va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278^1, alin. 1, lit. (b) din OUG nr. 34/2006 suma de 2155, 22 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie la alegere: - prin scris. de gar. banc. cu per. de valab. pana la expirarea perioadei de garantie/Instrument de garant. emis in conditiile legii de o societate de asigurari, - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administratia acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante- Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie < de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplininirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil conform prevederilor legale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular D)2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular E)3.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular C)4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare (formular ECI). In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Sandu Ion - primar, Enache Florinel - viceprimar, Antonescu Nicolae Sorin - secretar, Dumitru Mariana- contabil, Buican Elena ? Consilier juridic, Ilie Cecilia ? Inspector taxe si impozite, Consilieri locali : Vacaru Ion, Buican Constantin, Mirea Nicolae, Militaru Florin, Stefan Nicolae, Nicu Ion Mihai, Frunzescu Bogdan, Feteanu Ioan, Mohanu Ion, Antonescu C Nicolae.In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului, are obligatia de a depune aceasta declaratie( fiecare membru al asociatiei cat si fiecare subcontractant).5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul B)6. Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele de la pct. 6 si 7 se pot depune in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. In cazul in care sunt depuse in copie simpla, acestea se vor solicita in original ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii. Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pentru persoane fizice / juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens ( traducere autorizata in limba romana) III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - forma scurta : - Certificat constatator emis de O.R.C. cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)Autoritatea contractanta va solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata. ( acolo unde este cazul )Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.2. Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? valabile la data depunerii ofertei, - Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.3. Ofertantul trebuie sa prezinte Certificat de Atestare, in conformitate cu prevederile Legii Apelor nr.107/1996 cu modificarile si completarile ulterioare, ale H.G. nr.1635/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Mediului si Padurilor cu modificarile si completarile ulterioare si ale Ordinului Ministrului Mediului si Dezvoltarii Durabile nr. 1671/2007 cu modif. ulterioare pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea activitatii de atestare a institutiilor publice sau private specializate in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si autorizatiei de gospodarire a apelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declaratie privind cifra medie de afaceri realizata in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.- Cerinta minima: Valoarea medie a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani, trebuie sa fie cel putin egala cu: 430 000 leiIMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a cifrei medii de afaceri.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRCurs mediu BNR 31.12.2009 - 1 EURO=4, 2373 leiCurs mediu BNR 31.12.2010 - 1 EURO=4, 2099 leiCurs mediu BNR 31.12.2011 - 1 EURO=4, 2379 leiIn situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009., 2. Bilant contabil la , 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 vizat de DGFP vizate si inregistrate la organele competente. In situatia in care exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2011 pana la data depunerii ofertelor se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri, 3. Potrivit art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1) art.186 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si art. 181 lit. a), c1)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica.Principalele servicii executate in ultimii 3 aniCursul leu/euro aferent fiecarui an comunicat de BNR: ? 2009 = 4, 2373 RON? 2010 = 4, 2099 RON? 2011 = 4, 2379 RON, Experienta similara demonstrata prin prezentarea 1 contract avand ca obiect prestarea de servicii de proiectare de natura si complexitate similara procedurii derulate in valoarea totala de minim 215 522 lei fara TVA;1. Prezentarea fisei de experienta pentru contractele similare prin care sa se confirme executarea serviciilor in valoarea minima solicitata.2. Contractele in baza carora a fost intocmita fisa cu experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul - se va limita doar la copii de pe partile relevante din contract (parti, durata, valoare, garantie, semnaturi)3. Procesul-verbal de receptie aferent contractului pentru contractele prezentate ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul.4.Recomandarea din partea beneficiarului pentru contractele prezentate ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul., Declaratie privind echipamentele tehnice, soft-uri de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, cel putin: 1 autovehicul1 statie totala ( se va prezenta Certificatul de etalonare, in termen de valabilitate)1 imprimanta color A31 calculator1 licenta pentru program devize1 licenta pentru Program Tip CAD proiectare drumuri1 licenta pentru Microsof Office( sau echivalent)Prezentarea declaratiei insotite de un tabel privind echipamentele tehnice, instalatiile.Dovada detinerii in proprietate /inchirierea/angajament sau alte forme de punere la dispozitie., Cerinta 3Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatiiIn temeiul art. 187 si art. 188, din OUG nr. 34/2006, pentru calificare se solicita ofertantului sa aiba urmatorul personal de conducere si respectiv responsabil pentru calitatea, proiectarea si executia lucrarilor.Prezentarea declaratiei referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Conditii pentru specialistii responsabili de indeplinirea contractului: ? 3 ingineri CFDP- experienta profesionala in constructii drumuri si poduri de cel putin 3 ani, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar? 1 inginer Hidrotehnica- experienta profesionala de cel putin 3 ani, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar? 1 Verificator de proiect, care sa nu fi participat la elaborarea proiectului-experientaprofesionala de cel putin 3 ani, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar, Continuare Cerinta 31) Pentru personalul cheie nominalizat se vor prezenta: -CV;
- declaratie disponibilitate- copie diplome, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale (atestarile eliberate conform Ord. 777 / 2003, cu modif si complet ulteriore, si legitimatiile corespunzatoare.)- pentru verificatorul de proiect se vor prezenta: declaratie de disponibilitate si legitimatia de verificator vizata la zi.- copii contracte de munca vizate ITM, valabile la data depunerii ofertei, daca este cazul.2) Operatorul economic va prezenta extrase din Registrul general de evidenta a salariatilor in format electronic (REVISAL)? pagina: lista salariati ? contracte (informatii privind contractile active) - original.3) Ofertantul va prezenta contractele de colaborare (copie conform cu originalul) cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului sau prezentarea de angajamente (original), ,Informatii privind subcontractantii si asociereaResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens la depunerea ofertei.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care exista subcontractanti, acestia nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69^1, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care oferta este declarata castigatoare, la semnarea contractului vor fi prezentate acordul/acordurile de subcontractare (intr-un exemplar original), acestea devenind anexe ale contractului: - perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza (procent, valoare, activ./ activi Standardele de asigurare a calitatiiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000 (2008) sau echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri.Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa., Standardele de protectia mediuluiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001 :2005, sau echivalent.Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.In cazul asocierii sau subcontractarii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 12:01