Achizitie publica - Servicii de proiectare si executare a lucrarilor de modernizare la Drum Comunal DC 182,comuna Danicei sat Glodu,judetul Valcea L=3.950 m
Detaliu pentru invitatia numarul 331228
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331228/06.07.2012
Denumire contract: Servicii de proiectaresi executare a lucrarilor de modernizare la Drum ComunalDC 182, comuna Danicei sat Glodu, judetul Valcea L=3.950 m
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DANICEI (PRIMARIA DANICEI)Cod fiscal: 2574190, Adresa: COM VITOMIRESTI, SAT DEJESTI, JUD OLT, Danicei, Telefon: 0249469368, Fax: 0249469368
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM DANICEI, SAT DOBRESTI, JUD VALCEA, Danicei, Romania, cod postal: 247130, telefon: +040 249469368, fax: +040 249469368, persoana de contact: Primaria Danicei, jud Valcea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei Danicei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectaresi executare a lucrarilor de modernizare la Drum ComunalDC 182, comuna Danicei sat Glodu, judetul Valcea L=3.950 m
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea serviciilor de proiectaresi executarea lucrarilor de modrnizare la Drum ComunalDC 182, comuna Danicei sat Glodu, judetul Valcea L=3.950 mExecutarea serviciilor de proiectaresi executarea lucrarilor de modrnizare la Drum ComunalDC 182, comuna Danicei sat Glodu, judetul Valcea L=3.950 m . Valoarea aferenta prezentei proceduri, valoare la care se vor raporta ofertele, este de 3.530.918, 00, iar valoarea maxima estimata (ce cuprinde si eventualele noi lucrari/servicii) este 3.888.184, 00 RON
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 888, 184 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
70.000 lei) in situatia in care ofertantul depune o contestatie care a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, se va retine din garantia de participarein conformitate cu prevederile art 278 ind.1 lit b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareGarantia de participare, va fi valabila 90 de zile la data limita de depunere a ofertelor si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - virament bancar in contul RO12TREZ6715006XXX000144 deschis la Trez.Mun.Ramnicu Valcea- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului si va fi constituita folosind una din urmatoarele modalitati: - retineri succesive din situatiile de lucrari, banii vor fi virati intr-un cont deschis la Trezorerie cf HG nr.1045 din 19/10/2011- scrisoare de garantie bancara Formular nr 21;
- scrisoare emisa de societate de asigurare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomularPersoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectivaSe solicita completarea Formularului nr.22.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completataIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, tertul sustinator va prezenta acest fomular.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, potrivit prevederilor art. 181 lit. c1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Se solicita completarea Formularului nr.33.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010Se solicita completarea Formularului nr.44.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificari si completariOfertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinatorIncadrarea in unal din situatiile prevazute la art 69 din OUG nr. 34/2006 si art 90 si 93 din Legea 161/2006duce la excluderea ofertantului din prezenta proceduraPersoanele cu functie de decizie sunt prezentate in anexa la formularul 5Se solicita completarea Formularului nr. 55.Declaratie privind indeplinirea obligatiilorIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Persoanele juridice romane vor prezenta: a) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
-original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice).-original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.De asemenea, daca este cazul, fiecare subcontractant vaprezenta acest formularCerinta obligatorie ? Se solicita completarea Formularului nr. 6Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa reiasa urmatoarele: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);i. activitatile autorizateDocumentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ???conform cu originalul??, dupa caz, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial va fi cu valabilitate cel putin pana la data depunerii ofertei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractuluiPersoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele sa fie valabile in perioada desfasurarii procedurii. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generaleFormular nr. 7 ? prezentarea situatiei pe cel putin 3 ani anteriori (2008, 2009, 2010).Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei.Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei;Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei;Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document., 2. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani, care sa fie de cel putin7.000.000 lei .In cazul operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cifra de afaceri admisa va fi de 3.500.000 lei. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asig sustin financnu trebuie sa se afle in sit care det excluderea din proc de atrib cf prev art. 180 si 181 lit. a), c1) si d)., din OUG nr. 34/2006, 3.Bilanturile contabile din data de 31.12.2010, 31.12.2009 si 31.12.2008 vizate si inregistrat de organele competente.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Formular nr. 9, 2 Fisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele lucrari executate conform form 9(dar nu mai mult de 5 contracte)In cazul unei asoc, resursele tehnice se vor cumula conform art 190 alin 3 din OUG 34/2006 modif si complet.Ofert treb sa fi final in ult 5 ani min un contract al carui obiect sa fi fost lucrari de constructii drumuri in valoare de 3.400.000 lei fara TVA.Se vor prez in copie inf rel (partile, obiectul, pretul contr) din contr prin care se dovedeste exper simil si pv de receptie la terminarea lucr si o recomandare din partea beneficiarului lucrarii respective.Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depus, 3. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniFisa/fise de informatii privind experienta similara pentru principalele servicii prestate conform formularului nr. 11(dar nu mai mult de 5 contracte) In cazul unei asoc, resursele tehnice se vor cumula conform art 190 alin 3 din OUG 34/2006 modif si complet.Ofert treb sa fi final in ult 3 ani min un contract al carui obiect sa fi fost serv proiect drum valoare de 69.000 lei fara TVA. Se vor prez in copie inf rel (partile, obiectul, pretul contr) din contr prin care se dovedeste exper simil si pv de receptie la terminarea serv si o recomandare din partea beneficiarului serviciilor respective.Val vor fi expr in lei si in euro, la cursul leu/euro mediu al BNR pentru anul resp, astfel 2008: = 3, 6827 lei.2009: = 4, 2373 lei;2010: = 4, 2099 lei;Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabil de catre Banca Nationala a tarii resp in care s-a facut inre, 4.Decl, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului-.mijloace de transport;
-.tehnica de calcul specializata compusa din echipamente hardware si software- echipament topografic (statie topo si nivela);
- licente de software destinate pentru proiectarea drumurilorIn cazul unei asoc, resursele tehnice se vor cumula conform art 190 alin 3 din OUG 34/2006 modif si complet., 5.Decl privind efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere , Personalul ce va fi angajat in contract, Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contr (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indepl contr): 1 inginer sef proiect, 1 inginer proiectantdrumuri, 1 inginer sef de santier specialitatea drumuri, 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor de drumuri si poduri, 1 Responsabil cu asigurarea calitatii.Se vor atasa: CV-urile pers de conducere, precum si pers resp pentru indepl contr de lucr;
-Diplome, autorizatii sau certificate referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale pers resp pentru indeplinirea contr; Autorizatia resp tehn cu exec in dom specific prezentului contract, vizata la zi, Dec privind util, instal, echip tehnice de care disp op.econ pt indepl coresp a contr de lucr.In cazul unei asoc, resursele tehnice se vor cumula conform art 190 alin 3 din OUG 34/2006 modif si complet.Se vor decl toate util si echip nec pt realiz contr de prest serv si exec lucr , prez doc care atesta det a?? dot.proprie, inchir sau punen la disp a utilajelor , instal, echip tehn si lab impl in realiz contr.Cap tehn si/sau profes a op.econ poate fi sustinuta si de o alta persoana indif de natura relatiilor juridice exist intre op.econ. si pers respect.Se vor prez doc justif pentru util ce fac ob sust tehnice. In cazul in care ofert isi dem capac tehn si/sau prof invocind si sust acordata, cf art. 190 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta pers, aceasta are oblig de a dovedi sus de care benef, prin prez unui angaj ferm, al pers respective, incheiat in forma autentica prin care aceasta confirm ca va pune la disp ofert resurs tehn si profes invocate, Informatii privindsubcontractantiiSubcontractantul trebuie sa prezinte datele de recunoastere in conformitate cu art 45 alin (2) dinOUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta Acordul de subcontractare in original din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul(fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), resursele materiale si umane pe care acestale pune la dispozitia ofertantului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propuneri tehnice sau financiare initiale. Se solicita: ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data deschiderii corespunzator activitatii aferente obiectului procedurii ce fac obiectul contractului deprestari servicii si executie lucrari.Se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilitein alte state ale Uniunii EuropeneDocumentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 11:21