Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de proiectare


Detaliu pentru invitatia numarul 324549
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Numar invitatie: 324549/20.04.2012
Denumire contract: servicii de proiectare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei nr.177, Galati, Romania, cod postal: 800578, telefon: +40 0236317232, fax: +40 0236317232, persoana de contact: Lazarovici Calina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Sf. Apostol Andrei , Galati, str. Brailei nr. 177
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de proiectare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de servicii de proiectare pe loturi: lot 1- Servicii de proiectare ?Modernizare centrala termica , pompe de recirculare si hidranti exteriori?lot 2-Servicii de proiectare ?Reabilitare fatada si mansardare Corp diagnostic si tratament?lot3-Servicii de proiectare ? Reabilitare ventilatie artificiala bloc alimentar si spalatorie?
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare : lot 1-283.00 ron, lot 2 - 405.00 ron, lot 3-162.00 ronPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adicacel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;2.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ;3.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta);4.Ordin de plata vizat de banca sau fila cec.Cont : RO18TREZ3065006XXX010832, Trezoreria Galati.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriicompletare formular 1Cerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriicompletare formularul BCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatii cu ofertaindependenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire sii aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular 3Cerinta nr. 4DECLARATIEprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire sii aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular 5 Cerinta nr. 1Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriia) pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economicb) pentru persoane fizice romane: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /altele echivalente;c) persoane juridice/fizice staine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalNota: Ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea Certificatului constatator in original / copie legalizata .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani continind valori, perioade de prestare , benefiari2.Prezentarea a cel putin unui contract de servicii de proiectare incheiat in ultimii 3 ani de la data de depunere a ofertelor, pe fiecare lot.3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere4. Ofertantul va mentiona personalul implicat in indeplinirea contractului insotit deCV -rile acestora Cerinta nr. 1Documente care sa ateste indeplinirea standardelor de calitateModalitatea de indeplinirePrezentare certificat ISO 9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer