Achizitie publica - Servicii de proiectare
Detaliu pentru invitatia numarul 330133
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330133/21.06.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA POMIRLA (CONSILIUL LOCAL POMIRLA)Cod fiscal: 3503678, Adresa: COMUNA POMIRLA , JUDETUL BOTOSANI, Pomarla, Telefon: 0231622802, Fax: 0231622802
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA POMIRLA , JUDETUL BOTOSANI, Pomarla, Romania, cod postal: 717300, telefon: +40 231622802, fax: +40 231622802, persoana de contact: DUMITRU CHELARIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Primariei comunei Pomirla, localitatea Pomirla, judetul Botosani, cod postal 717300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune prestarea serviciilor de proiectare tehnica pentru obiectivul de investitii "Retele de alimentare cu apa, canalizare menajera si statie epurare in centrul civic al localitatii Pomarla, comuna Pomarla, judetul Botosani".
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 208, 830 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4000 lei - perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se va constitui sub una din urmatoarele forme: 1) Ordin de plata in contul RO80TREZ1175006XXX000094 deschis la TREZORERIA DOROHOI, titular Comuna Pomirla, CUI 35036782) Scrisoare de garantie in original emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (Formular 20).Atentie! In cazul in care un ofertant depune Contestatie, iar Consiliul National de Sutionare a Cotestatiilor respinge contestatia ca fiind nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1 % din valoarea estimata a contractului ? conform art. 2781 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
5% din val. contractului fara TVA.Modul de constituire: a). instrument de garantare, emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract-Formularul 21.b) daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. pv. eligibilitatea(nein. in art. 180 din OUG 34/2006); Decl. pv. neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala si certificat taxe si impozite locale privind plata catre bugetul de stat si bugetul loc. (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele;Decl. pv neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006 (persoane de conducere: Chelariu Dumitru - primar, Chiriac Rodica -consilier principal si responsabil procedura, Asoltanei Alina Andreea -referent, Chelariu Corina -secretar); Certificat de participarela licitatie cu oferta independenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in original sau in copie cu mentiunea conform cu originalul eliberat cu maxim 30 zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertei) din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind raportul procedurii, prezentarea (pentru conformitatea documentului) Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie de minim 350.000lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele servicii prestate in ultimii 3 aniOfertantii trebuie sa faca dovada executarii in ultimii 3 ani aa cel putin unui contract de servicii de proiectarealimentare cu apa, canalizare menajera si statie epurare a carui valoare sa fie de minim 200.000 lei sau a maxim trei contracte de servciicontinand obligatoriu proiectare alimentare cu apa, canalizare si statie de epurare, chiar daca au fost proiectate separat, cu o valoare cumulata de minim 200.000 lei.In cazul unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Nota!!! Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Subcontractantii - in cazul in care parti din contract urmeaza sa fie indeplinite de unul sau mai multi subcontractori, ofertantul castigator va prezenta la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiateintre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta. Aceste contracte vor fi in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica.Atentie!!!? Chiar daca ofertantul nu are subcontractori, va prezenta formularul nr. 12 G, precizand faptul ca nu va subcontracta parti din contract., Asociatii - prezentarea acordului de asociere in cazul in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre asociati.Atentie!.!! In cazul in care o oferta comuna, depusa de o asociere de operatori economici, este declarata castigatoare, acordul de asociereincheiat in vederea executarii contractului, va fi autentificat si prezentat beneficiarului inainte de semnarea contractului. ISO 9001 sau echivalentOperatorii economici trebuie sa faca dovada implementarii sistemului de management al calitatii pentru domeniul ce face obiectul prezentuluicontract de achizitie publica.Atentie!!!Nu se accepta ca ofertantii sa fie in curs de certificare.In cazul unei asocieri, fiecare dintre membrii asociatiei va prezenta documentele referitoare la asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Pentru cel mai scazut pret dintre oferte se acorda 65 de puncte
Durata de executie a proiectarii
35
Descriere: exprimata in zile calendaristice.Pentru termenul cel mai scazut pret dintre oferte se acorda 35 de puncte . Atentie! In cazul unei oferte cu o durata de executie a proiectarii mai mica de 7 zile sau mai mare de 30 de zile ? durata de executie maxim acceptata, oferta va fi declarata neconforma!
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 15:14