Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de proiectare


Detaliu pentru invitatia numarul 335671
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL POARTA ALBA
Numar invitatie: 335671/19.09.2012
Denumire contract: servicii de proiectare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL POARTA ALBACod fiscal: 4301251, Adresa: Str. Coloniilor, Poarta Alba, Telefon: +40 241853777, Fax: +40 241853524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de proiectare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de proiectare conform temelor pentru obiectivele: Modernizare si extindere sector ViziteCurti plimbare - Penitenciarul Poarta Alba si Curti plimbare - Penitenciarul Poarta Alba sectia ext Valu lui Traian
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.200 RON- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
-Forma de constituire a garantiei departicipare : GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA CONSTITUI CONFORM ART. 86 ALINEATUL(1) DIN HG 925/2006 ACTUALIZATA.Trezoreria Constanta RO 97 TREZ2315009XXX015074 CF: 4301251NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (SEAP) si de asemenea se va prezenta la sediul unitatii pana la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelorGarantia de participare se va retine in urmatoarele cazuri: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei-in masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie, se va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimataRetinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie: 5%din valoarea fara TVA a contractului(2, 5% in cazul ofertantilor din categoria I.M.M.);
-modul de constituire a garantiei de buna executie: ORICE FORMA ALEASA DE PRESTATOR CONFORM ARTICOLULUI 90DIN HG 925/2006 MODIFICATA-se solicitanumai operatorului economic care va fi declarat castigator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -director ? DINCA GELU DANUT-director adjunct ec-adm ? APOSTOL CRISTIAN- jurist ? GURGU EMILIAN- viza CFPP ? LlBU MAGDALENA- compartiment achizitii ? ROMAN LUCIAN- sef serviciu logistic ? STOICA ANCA3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor prestari similare de servicii efectuate in ultimii 3 ani. Ofertantul va demonstra experienta similara prin prezentarea a cel mult 3 contracte similare cu o valoare totala de: minim 100.000 lei fara TVANota: oferantul va prezenta copii de pe procesul-verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost prestate pana la data depunerii ofertelor, servicii similare cu cele care fac obiectul contractului, sau cel putin orecomandare. - Firma participanta va trebui sa detina certificatul privind Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent ;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer