Achizitie publica - Servicii de proiectare a lucrarilor de constructii pentru obiectivele de investitii noi
Detaliu pentru invitatia numarul 320948
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320948/01.03.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare a lucrarilor de constructii pentru obiectivele de investitii noi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului BrasovCod fiscal: 9870339, Adresa: Str. Iuliu Maniu nr. 6, Brasov, Telefon: 0268/417100, Fax: 0268/411124
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Iuliu Maniu nr. 6, Brasov, Romania, cod postal: 500091, telefon: +40 268417100, fax: +40 268411124, persoana de contact: Claudiu Dalea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului, Brasov, Str. Iuliu Maniu nr.6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare a lucrarilor de constructii pentru obiectivele de investitii noi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta solicita servicii de proiectare a lucrarilor de constructii pentru obiectivele de investitii noi-doua locuinte protejate in municipiul Sacele, jud.Brasov si un Centru de recuperare si reabilitare neuropsihiatrica in orasul Ghimbav, jud.Brasov- intocmirea documentatiei tehnice-faza proiectare si inginerie, elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executie, elaborarea certificatului de performanta energetica a cladirilor, intocmire documentatie de licitatie-caiete de sarcini, elaborare deviz confidential
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 090 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie pentru fiecare lot in parte: LOT I: 1700 LEILOT II: 200 LEIIn cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si este de 90 zile.Forma de constituire a garantiei de participare: in toate formele permise de lege : scrisoare de garantie bancara, numerar la casierie, sau ordin de plata in contul : RO 27 TREZ 1315 006 XXX000 180, Trezoreria Brasov, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data sedintei de deschidere a ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. ? modalitatea de constituire doar daca autoritatea contractanta, pe langa modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, permite si posibilitatea depunerii la casierie a unei sume in numerar ( Ordinul de plata reprezinta virament bancar si prin urmare, indiferent daca autoritatea contractanta prevede sau nu in documentatie aceasta posibilitate, operatorul economic se poate prevala de ea in baza art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006)Restituirea se va face numai prin trezorerie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constituii in maxim 10 zile de la semnarea contractului prin toate posibilitatile permise de articolul de lege, respectiv art. 90 alin. (1)din H.G. nr. 925/2006.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului de servicii fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Completarea pe propria raspundere a Declaratiei privind situatia personala a operatorului economic, - Formularul nr.1.Completarea pe propria raspundere a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta ? Anexa Ord 314/2010Pentru operatorii economici strani: Operatorul economic va prezentao declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sensDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 2Ofertantii vor dovedi ca si-au indeplinit obligatiile privind plata taxelor si impozitelorNu se accepta la licitatie ofertantii ce nu si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, doar daca acestea au fost reesalonate : Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale, in copie conform cu originalul.Prezentarea cazierului fiscal in original, eliberat de DGFP ? sunt acceptate toate formele conform art. 5 alin. (1) din Ordinul ANRMAP 509/ 2011Certificatele sidovada reesalonarii, daca este cazul, trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69 1 din OUG 34/2006: Completarea pe propria raspundere a Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din OUG 34/2006 ? Formularul nr.2Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Din partea autoritatii contractante urmatoarele persoane detin functii de decizie in cadrul procedurii: Toma Gabriela, Dalea Claudiu, Otrocol Cristina, Acsinte Mariana, Durna Gheorghe.Cerinta nr. 4 - Declararea calitatii de participant la procedura. In acest sens operatorii economici vor completa formularul nr 3 ? Declaratia privind calitatea de participant la proceduraDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 5- Acord de asociere : In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un accord de asociere. Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.In cazul ofertei declarate castigatoare , la incheierea contractului deachizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului contractant legalizarea acordului de asociere. Cerinta nr. 1 Dovedirea calitatii de persoane juridice/fizice, abilitate conform normativelor legale sa presteze serviciile solicitate. Pentru indeplinirea acestei cerinte se solicita>Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in xerocopie conform cu originalul, nu mai vechi de 30 de zile, din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de servicii solicitate; ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment sau ca societatea se afla in incapacitate de plata).Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest certificat constatator in original sau copie legalizata.? Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de servicii de proiectarepentru categoria de servicii care face obiectul procedurii de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind situatia economico-financiarapentru lot II: Din rezultatul ultimelor 3 (trei) exercitii financiare (2008, 2009, 2010) declarate sa reiasa o cifra de afaceri = 2 x valoarea estimata a lotului IIPentru lot II : cifra de afaceri minima 22.840 lei inclusiv TVAPentru lot I : cifra de afaceri minima 108.711 lei inclusiv TVACifra de afaceri solicitata este cea globala.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Dovedirea experientei similarese va completa minim un proiect efectuat in ultimii 3 aniCerinta nr. 2 Recomandari/acte constatatoare, se va prezenta minim o recomandare/ un act constatatorCerinta nr. 3: Ofertantul va dovedi ca dispune depersonal de specialitate, cu pregatire superioara : Sef proiect - studii superioare, in domeniul constructii/arhitectura.Proiectantul Coordonator/Arhitect sef trebuie sa faca dovada ca a detinut aceasta functie sau echivalent in cel putin un contract de proiectare? Arhitect- studii superioare cu diploma in Arhitectura, recunoscuta de statul roman si drept de semnatura (inregistrat OAR) Experienta profesionala in proiectare constructii, minim un proiect de cladiri.? Inginer de rezistenta - Studii sup.in domeniul constructiilor, experienta minim un proiect.? Inginer(i) instalatii sanitare si termice; ? Inginer instalatii electrice, inclusiv curenti slabi, atestat ANRECerinta nr 4 - Informatii privind subcontractantii Cerinta nr 1Certificat de atestare a sistemului calitatii SR EN ISO 9001:2008Certificat de atestare a sistemului management de mediuSR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 09:16