Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PROIECTARE A LUCRARILOR DE EXTINDERE SI MODERNIZARE SEDIU OCOL SILVIC BABENI


Detaliu pentru invitatia numarul 356171
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 356171/29.11.2013
Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE A LUCRARILOR DE EXTINDERE SI MODERNIZARE SEDIU OCOL SILVIC BABENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CAROL I, NR. 37, RM. VALCEA, Romania, cod postal: 240591, telefon: +4 0250735840, fax: +4 0250739266, persoana de contact: Ing. Grigorita Gheorghe, Ing. Chera Sergiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CAROL I, NR. 37, RM. VALCEA, Romania, cod postal: 240591, telefon: +4 0250735840, fax: +4 0250739266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE A LUCRARILOR DE EXTINDERE SI MODERNIZARE SEDIU OCOL SILVIC BABENI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: [1].Conform caietului de sarcini, temei de proiectare si celorlalte precizari ale documentatiei de atribuire.[2].Valoarea estimata totala a achizitiei este de 22460 lei fara tva.[3].Pentru detalii privind durata exacta contractului se va consulta modelul de contract si caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 22, 460 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
[1].Cuantumul garantiei de participare (2% din valoarea contractului) este de 449 lei, valabila cel putin 90 zile (de la data limita de depunere a ofertelor) si se va constitui conform Art.86 din HG 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nu se admit modalitatile de constituire prevazute lala Art. 86 alin. (5) lit. a). Daca se opteza pentru plata garantiei in alta valuta, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul BNR la data publicarii anuntului /invitatiei in SEAP.[2].Dovada constituirii garantiei va fi prezentata autoritatii contactante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Viramentul bancar se va efectua incontul Directiei Silvice Valcea RO81 RZBR 0000 0600 0107 1076 - RAIFFEISEN BANKRm.Valcea.[3].Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla, printre altele, in situatiile prevazute la Art. 87 din H.G.925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare.[4].Restituirea garantiei de participare se va face la solicitarea ofertantului, in conformitate cu prevederile legale.
Garantie de buna executie
[1].Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara tva a contractului si se va constitui in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.[2].Garantia de buna executie va fi constituita cf. Art. 90 din H.G. nr. 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-o modalitate de comun acord al partilor. A se vedea si capitolul relativ la garantia de buna executie din cadrul modelului de contract atasat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti sau ofertanti asociati nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute de Art. 46 din O.U.G. nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Se vor depune documentele: - Informatii generale (conform formular anexat).- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (conform formular anexat).- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (conform formular anexat).Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la Art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (incadrarea in situatiile prevazute la Art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contratului de achizitie publica).Se vor depune documentele: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform formular anexat).Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti sau ofertanti asociati nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG 34/2006 (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la Art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Operatorii economici participanti la procedura in calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform Art. 181 lit. a), c1) si d).Se vor depune documentele: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform formular anexat).- Certificat de atestare fiscala care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In situatia in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situatiei la data solicitata, se va proceda conform Art. 11, alin.(4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Certificat de taxe si impozite locale care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In situatia in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situatiei la data solicitata, se va proceda conform Art. 11, alin.(4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori sau subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la Art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006 (incadrarea in situatiile prevazute la Art. 69.11 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contratului de achizitie publica).Persoanele de decizie in cadrul D.S. Valcea pentru procedura in cauza sunt: Gheorghe Mihailescu - director, Adam Jinaru - director tehnic, Constantin Gogonetu - director economic, Alina Popoiu - consilier juridic, Elena Emanuela Ababe - consilier juridic, Ana Dumitrascu - economist, Daniel Radulescu - sef birou, Adrian Iosif - sef birou, Gheorghe Grigorita - inginer, Raluca Frunzescu - inginer, Sergiu Chera - inginer.Se vor depune documentele: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform formular anexat). Ofertantul are obligatia sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a presta serviciile solicitate prin prezenta documentatie. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se vor depune documentele: - Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Datele prevazute in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin valoarea contractuluipentru care oferteaza 22460 lei.Se vor depune documentele: - Declaratie privind cifra de afaceri (conform formular anexat). Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR (in cazul euro acesta va fi: 2010 -4, 2099 lei/euro, 2011 -4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4560 lei/euro).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a prestat servicii similare in ultimii ani.Se vor depune documentele: - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (conform model anexat), unde sa se gaseasca cel putin un contract similar.- Certificate /documente (exemplu recomandare /proces verbal de receptie /document constatatator) emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau clientul beneficiar care sa confirme executia de proiecte similare realizate corespunzator. In plus, ofertantul are posibilitatea de a prezenta in copie parti relevante din contractele respective., Ofertantul trebuie sa dispuna de personalul de specialitate necesar in conformitate cu prevederile legale si normele profesionale in vigoare.Se vor depune documentele: - Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului (conform model anexat), undese va regasi minimum 1 arhitect cu drept de semnatura si 1 inginer specialitatea constructii civile.- Copia diplomelor /atestatelor /autorizatiilor acestora.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2013 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer