Achizitie publica - SERVICII DE PROIECTARE A LUCRARILOR DE EXTINDERE SI MODERNIZARE SEDIU OCOL SILVIC BABENI
Detaliu pentru invitatia numarul 356171
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356171/29.11.2013
Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE A LUCRARILOR DE EXTINDERE SI MODERNIZARE SEDIU OCOL SILVIC BABENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CAROL I, NR. 37, RM. VALCEA, Romania, cod postal: 240591, telefon: +4 0250735840, fax: +4 0250739266, persoana de contact: Ing. Grigorita Gheorghe, Ing. Chera Sergiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CAROL I, NR. 37, RM. VALCEA, Romania, cod postal: 240591, telefon: +4 0250735840, fax: +4 0250739266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE A LUCRARILOR DE EXTINDERE SI MODERNIZARE SEDIU OCOL SILVIC BABENI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: [1].Conform caietului de sarcini, temei de proiectare si celorlalte precizari ale documentatiei de atribuire.[2].Valoarea estimata totala a achizitiei este de 22460 lei fara tva.[3].Pentru detalii privind durata exacta contractului se va consulta modelul de contract si caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 22, 460 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
[1].Cuantumul garantiei de participare (2% din valoarea contractului) este de 449 lei, valabila cel putin 90 zile (de la data limita de depunere a ofertelor) si se va constitui conform Art.86 din HG 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nu se admit modalitatile de constituire prevazute lala Art. 86 alin. (5) lit. a). Daca se opteza pentru plata garantiei in alta valuta, pentru echivalenta se va avea in vedere cursul BNR la data publicarii anuntului /invitatiei in SEAP.[2].Dovada constituirii garantiei va fi prezentata autoritatii contactante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Viramentul bancar se va efectua incontul Directiei Silvice Valcea RO81 RZBR 0000 0600 0107 1076 - RAIFFEISEN BANKRm.Valcea.[3].Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla, printre altele, in situatiile prevazute la Art. 87 din H.G.925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare.[4].Restituirea garantiei de participare se va face la solicitarea ofertantului, in conformitate cu prevederile legale.
Garantie de buna executie
[1].Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara tva a contractului si se va constitui in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.[2].Garantia de buna executie va fi constituita cf. Art. 90 din H.G. nr. 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-o modalitate de comun acord al partilor. A se vedea si capitolul relativ la garantia de buna executie din cadrul modelului de contract atasat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin valoarea contractuluipentru care oferteaza 22460 lei.Se vor depune documentele: - Declaratie privind cifra de afaceri (conform formular anexat). Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR (in cazul euro acesta va fi: 2010 -4, 2099 lei/euro, 2011 -4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4560 lei/euro).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a prestat servicii similare in ultimii ani.Se vor depune documentele: - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (conform model anexat), unde sa se gaseasca cel putin un contract similar.- Certificate /documente (exemplu recomandare /proces verbal de receptie /document constatatator) emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau clientul beneficiar care sa confirme executia de proiecte similare realizate corespunzator. In plus, ofertantul are posibilitatea de a prezenta in copie parti relevante din contractele respective., Ofertantul trebuie sa dispuna de personalul de specialitate necesar in conformitate cu prevederile legale si normele profesionale in vigoare.Se vor depune documentele: - Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului (conform model anexat), undese va regasi minimum 1 arhitect cu drept de semnatura si 1 inginer specialitatea constructii civile.- Copia diplomelor /atestatelor /autorizatiilor acestora.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2013 09:20