Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare-actualizare proiect tehnic, verificarea tehnica a proiectarii, precum si asistenta tehnica din partea proiectantului, pe durata lucrarilor in cadrul proiectului ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii tehnice pentru cresterea


Detaliu pentru invitatia numarul 335999
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Dambovita
Numar invitatie: 335999/25.09.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare-actualizare proiect tehnic, verificarea tehnica a proiectarii, precum si asistenta tehnica din partea proiectantului, pe durata lucrarilor in cadrul proiectului ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii tehnice pentru cresterea potentialului turistic al Pesterii Ialomitei din Masivul Bucegi, judetul Dambovita?, Cod SMIS ? 16929
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean DambovitaCod fiscal: 4280205, Adresa: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Telefon: +40-245-207.612, Fax: +40-245-616.827
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Romania, cod postal: 130060, telefon: +40 245207612, fax: +40 245616827, persoana de contact: Radu Sorin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Dambovita, str. Piata Tricolorului, Nr 1, Targoviste, Romania, cod postal: 130060, telefon: +40 245207612, fax: +40 245616827, persoana de contact: Radu Sorin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare-actualizare proiect tehnic, verificarea tehnica a proiectarii, precum si asistenta tehnica din partea proiectantului, pe durata lucrarilor in cadrul proiectului ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii tehnice pentru cresterea potentialului turistic al Pesterii Ialomitei din Masivul Bucegi, judetul Dambovita?, Cod SMIS ? 16929
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform caietului de sarcini. Servicii de proiectare-actualizare proiect tehnic, verificarea tehnica a proiectarii, precum si asistenta tehnica din partea proiectantului, pe durata lucrarilor in cadrul proiectului ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii tehnice pentru cresterea potentialului turistic al Pesterii Ialomitei din Masivul Bucegi, judetul Dambovita?, Cod SMIS ? 16929
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Valoarea garantiei de participare este de 1.400 lei 2. Termenul de valabilitate al garantiei de participare va fi de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. 3. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art. 86 alin. (1), (2) si (3) din H.G. nr. 925/2006; 4. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO15TREZ2715006XXX000252 ? Trezoreria Targoviste. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. 5. Dovada constituirii garantiei de participare in original se va prezenta separat de restul ofertei, cel mai tarziu la data si ora depunerii ofertelor; 6. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie prin atasarea Formularului nr. 25 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM . 1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma: 700 lei
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se va constitui in procent de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. b) Modul de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; - prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata cu respectarea prevederilor H.G. 1045/2011 pentru modificarea si completarea H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe vor prezenta: 1) Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta: Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareObservatie - persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care vor fi luate in calcul pentru completarea declaratiei: lect. univ. dr. Adrian TUTUIANU- Presedinte Consiliul Judetean Dambovita, BADEA Leonardo - vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, GROZAVU Ion Gabriel- vicepresedinte Consiliul Judetean Dambovita, jr. dr. Ivanoff Ivan Vasile - secretar general Consiliul Judetean Dambovita, ec. Carmen Igescu - director Directia economica, contabilitate, control financiar, ec. Mircea Nistor - director Directia investiti si dezvoltare regionala, ing. Radu Sorin- sef serviciu Directia Achizitii Publice - Servicii, Lucrari, Produse, ANA George Bogdan - consilier judetean, ANTONESCU Marin - consilier judetean, ANTONIU Florin Silviu- consilier judetean, BADEA Leonardo - consilier judetean, BANILA Alexandru-consilier judetean, BRICEAG Paul Robert- consilier judetean, BUTA Teodor- consilier judetean, CHITESCU Adrian - consilier judetean, CRISTEA Maria- consilier judetean, DINCA Georgeta - consilier judetean, DUMITRU Adrian-consilier judetean, FERARIU Ioan- consilier judetean, FOLESCU Ioan -consilier judetean, GROZAVU Ion Gabriel-consilier judetean, HERMENEAN Ioan- consilier judetean, ION Neli- consilier judetean, ION Sorin- consilier judetean, IVAN Gheorghe - consilier judetean, LUPOIU Mihai Marius- consilier judetean, MANOLE Mihai Alin- consilier judetean, MARINESCU Ioan-consilier judetean, MOCANU Adrian- consilier judetean, MOISE Vasile-consilier judetean, MOLDOVEANU Mihaita Dragos- consilier judetean, NECULAESCU Sache- consilier judetean, OLARU Luminita Elena- consilier judetean, OLTEANU Catalin Cosmin- consilier judetean, POPESCU Claudiu Cezar- consilier judetean, POPESCU Jean- consilier judetean, STOICA Liviu Cozmin- consilier judetean, STEFAN Corneliu- consilier judetean, TINGIRICA Marin- consilier judetean, TRIFAN Mihai- consilier judetean, VASILIU Teodor Emilian- consilier judetean. Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1) Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, valabil la data depunerii ofertei (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor).Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra de afaceri anuala globala medie pe ultimii 3 ani sa fie de minim 140.000 lei Modalitatea de indeplinire 1) Se va prezenta Formularul nr. 6 - Informatii generale 2.1) Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa bilantul contabil pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratia financiara. 2.2) Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: Anul EUR/RON 2009 4, 2373 2010 4, 2099 2011 4, 2379, In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul 7 -Angajament tert sustinator financiar, Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa fi prestat si dus la bun sfarsit, in ultimii trei ani, cel putin un contract similar., Modalitatea de indeplinire 1) Se va atasa Formularul nr. 8-Decl priv lista princip prestari de servicii din ultimii 3 ani conform art. 188 din OUG 34/2006, Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate fiind necesare indepl in bune conditii a contractului: - 1 sef proiect- 1 inginer constructii civile- 1 inginer instalatii electrice, Modalit de indeplinire Se vor atasa: 1) Form nr. 9 - Personal ce va fi angajat in contract 2) Form nr. 10 - Angajam ofertantului privind resursele umane 3) Form nr. 11 - Curriculum Vitae pentru special angajati in contract 4) Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele, adev, autoriz sau certific detinute de specialistii angajati in contract, Formularul nr. 12- Decl priv partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializ acestora 2) Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a res umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. 3) Formularul nr. 13? Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire 4) Toate documentele solicitate la Sit pers a op ec, Capa de exercitare a activ prof (inreg), Inf priv cap tehnica si Informatii privind capacit prof, 1) Se va atasa Formularul nr. 14 - Decl priv partea/partile din contract care sunt indepl de subcontractanti si specializ acestora Mentiune: Daca op ec castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autorit contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., In cazul in care op ec isi demonstreaza sit prof invocand si sustinerea acordata, in conf cu preved O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prez unui angajament ferm al pers resp, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 15 - Angajament privind sustinerea profesionala, Formularului 1 - Decl priv eligib, Formularul nr. 5 - Decl priv neincadrarea in preved art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si o Decl priv neincadrarea in preved art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006., In cazul in care op ec isi demonstreaza sit tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prez unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate., Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180. Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr.16 - Angajament privind sustinerea tehnica, Formularului 1 - Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c^1, d din OUG 34/2006. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare. Se va atasa copie dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer