Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare aferente unui proiect integrat


Detaliu pentru invitatia numarul 198332
Autoritate contractanta
Comuna Prisacani (Consiliul local Prisacani)
Cod de identificare fiscala: 4540372
Adresa: com. Prisacani, jud. Iasi, Prisacani
Telefon: 0232 295999
Fax: 0232 295999
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de proiectare aferente unui proiect integrat
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de realizare proiect tehnic, detalii de executie, elaborare documentatii pentru avize, acorduri si asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie, pentru obiectivele de investitie: 1.AMENAJARE ALEI PIETONALE, AMENAJARE SCUAR SI AMENAJARE TERENURI DE SPORT, IN LOC. PRISACANI, JUD. IASI; 2.INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE IN SATELE MORENI SI PRISACANI, COM. PRISACANI, JUDETUL IASI SICONSTRUIRE STATIE DE EPURARE A APELOR UZATE.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 16.03.2009 15:16
Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2009 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Prisacani, comuna Prisacani, judetul Iasi
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local Prisacani, comuna Prisacani, judetul Iasi
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Declaratie privind eligibilitate;2. Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181;3. Informatii privind capacitatea de exercitare a activitiatii profesionale;4. Informatii privind situatia economico-financiara;5. Informatii privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani;6. Informatii privind dotarile specifice;7. Informatii referitoare la persoanele responsabile de indeplinirea contractului;8. Informatii privind subcontractantii;9. Informatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii.
De la sediul autoritatii contractante, in urma transmiterii unei scrisori de inanintare, cu o zi inaninte de ridicarea documentatiei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer