Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare amenajare spatii Marinescu 23


Detaliu pentru invitatia numarul 320604
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Numar invitatie: 320604/27.02.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare amenajare spatii Marinescu 23
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-NapocaCod fiscal: 4288047, Adresa: str. Emil Isac, nr. 13, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.430.896, Fax: 0264.430.896
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. V. Babes nr.8, Cluj-Napoca, Romania, Registratura UMF, ,Iuliu Hatieganu"
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Emil Isac, nr. 13, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400023, telefon: +40 264430896, fax: +40 264430896, Sala Senatului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare amenajare spatii Marinescu 23
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE PROIECTAREpentru ?, Amenajare spatii de la etajele I-IV cladire Spatii de invatamant colegii si masterat?Str. Marinescu nr. 23
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 467 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1900 lei.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Valabilitatea: valabila pe toata perioada de valabilitate aofertei, 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor .Contul in care se va face viramentuleste contul de TREZORERIE CLUJ RO76TREZ2165005XXX006882.In cazul constituirii garantiei de participare prin instrumente de garantare emise de societati bancaresau societati de asigurari, acestea se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus.- In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentruconfirmare.Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilormici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatiade a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderiiin categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din pretul fara TVA al contractului.Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: -Formularul 10 - Declaratie privind situatiapersonala a operatorului economic prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Completarea formularului este obligatorie, autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.180 si are dreptul de a exclude din procedura ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art 181.Formularul va fi prezentat in original-Certificatul de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile de plataaimpozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in oricare din formele original, copie legalizta sau conform cu originalul- Certificat de taxe si impozite locale- privindIndeplinirea obligatiilor exigibile de plataaimpozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in oricare din formele original, copie legalizata sau conform cu originalulFormularul 22 : Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 22 din Sectiunea -FormulareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 29 din Sectiunea Formulare.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: RectorConf. Dr. Alexandru IrimieDirector Gen. Adm.Dr. Ec. Ioan PopDirector economicEc. Sorina TecarDirector adj.Ec. Susca PetreBiroul juridicJr. Popovici AdelinaJr. Lupau Ioana Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulteobiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ?in original, copie legalizata sau conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara, Bilant contabilAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude din procedura oferta depusa de ofertantul care prezinta informatii incorecte, respectiv acestea nu coincid cu rezultatul ce reiese in urma verificarii concordantei dintre cifra de afaceri decllarata si cifra de afaceri conform bilantului contabil depus si inregistrat la Directia Generala a finantelor Publice., Asigurarea riscului profesionalOfertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se angajeaza ca daca va fi declarat castigator va incheia: Asigurare profesionala pentru suma de 330.000, 00RON sau echivalentul sumei de mai sus in Euro, valabila pana la terminarea lucrarilor in decembrie 2012.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare, Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitatede care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se ridica de la autoritatea contractanta la solicitarea scrisa si transmisa de catre ofertanti la nr. de fax: +40 264430896
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer