Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare arhitecturala - Anexe la sediul de ocol Brosteni


Detaliu pentru invitatia numarul 355299
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 355299/04.11.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare arhitecturala - Anexe la sediul de ocol Brosteni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA SILVICA SUCEAVA Bdul 1 Mai nr.6, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA SILVICA SUCEAVA Bdul 1 Mai nr.6, Suceava, Romania, cod postal: 720224
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare arhitecturala - Anexe la sediul de ocol Brosteni
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare arhitecturala - Anexe la sediul de ocol Brosteni ยป intocmire Studiu de Fezabilitate ? realizare cladire noua, studiu geotehnic ? expertiza tehnica cladire veche, documentatii de avize acorduri pentru obtinerea autorizatiei de constructie, P.T., D.E., D.L., DTAC, DTAD si asigurarea asistentei tehnice la executie. Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este de 5%, reprezentand 1.125, 00 lei
II.1.6) CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 22, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin viramentbancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Cuantumul total al garantiei de participare la licitatie este de: 427, 5 lei . Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA. (adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA) Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (60 zile), de la data limita de depunere a ofertelor , cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante..Echiv. pentru o garan. de particip. depusa in alta valuta, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 4 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de0, 5% din pretul contractului, - sau numerar la caseria Directie Silvice Suceava.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Formularul 12A; 2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul 12B; 3)Certificat de participare cu oferta independenta -Cerinta obligatorie: Formularul F4; 4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul F3; Nota: Persoane cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul DS.Suceava Ing.Sorin Ciobanu-director, Ing.Valerian Solovastru director tehnic, Ec.Vasile Rusu-director economic, jr.Tironeac Aftanasie-birou juridic, ing.Bogdan Sepelea-responsabil investitii, ing.Lazar Constantin-responsabil achizitii.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulteca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;;Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare;Informatii privind asocierea-Se va complete si depune Acord de asociere, -potrivit Formular 10, Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila Prezentare certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. PENTRU OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC in urma stabilirii clasamentuluifinal: inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata, DACA IN CADRUL OFERTEI ACESTA A FOST PREZENTAT IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL. Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele sunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind Cifra de afaceri globala medie pentru ultimii 3 ani de activitate sau perioada de cand ofertantul este infiintat daca aceasta este mai mica de 3 ani. Cerinta minima obligatorie: Cifra de afaceri globala medie anuala din cel mult ultimii trei ani, trebuie sa fie de cel putin 42750, 00 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1 Lista principalelor servicii similare (Proiectare si/sau asistenta tehnica pentru CONSTRUCTII civile) prestate in ultimii 3 ani , cu mentionarea Numar/Data a contractului, Beneficiarul contractului, valoarea acestuia, modul de indeplinire(contractant/subcontractant) , perioada de derulare a contractului indiferent daca beneficiarul este operator economic privat sau autoritate/institutie publica, insotita de de certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii. Cerinta minima: Servicii similare (proiectare si/sau asistenta tehnica) in cel putin un contract, maxim 2 contracte din ultimii 3 ani ce prezinta servicii duse la bun sfarsit , a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 21375 Lei fara TVA .Se are in vedere ca ultimii 3 ani pt care se solicita experienta similara se stabilesc prin raportare la data limita de depunere a ofertelor (se are in vedere si eventuala experienta din 2013), ., Cerinta nr.2 Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Declaratie privind personalul de specialitate-propriu sau cooptat implicat in derularea contractului si certificarilor detinute. Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa dispuna de pesonal cu experienta in domeniul: - arhitect membru al unei asociatii profesionale recunoscute cel putin la nivel national- cu drept de semnatura conform Legii 184/2001, art.10 alin.1 . - inginer ? specialitatea constructii civile, cu experienta profesionala minim 3 ani in proiectare de lucrari de civile. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie.Se vor completa si depune urmatoarele documente: Pentru Arhitect: a) Formularul 12 Ib) Formularul ?Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului si certificarilor detinute?c) Extras REVISAL pentru personalul de specialitate, iar in cazul in care acestia nu sunt angajati ai ofertantului se vor prezenta conventii de colaborare, sau angajament de participare;d)Ofertantul se va angaja ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Pentru Inginerg) Formularul 12 Ih) Formularul ?Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului si certificarilor detinute?i) Extras REVISAL pentru personalul de specialitate, iar in cazul in care acestia nu sunt angajati ai ofertantului se vor prezenta conventii de colaborare, sau angajament de participare;j) Curriculum Vitae pentru cadrele de conducere si specialistii angajati cu contract, datate si semnate.k) Copii, conform cu originalul, dupa documentele din care sa rezulte studiile absolvite si competentele deprinse in timp;l) Ofertantul se va angaja ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., Cerinta nr. 3 Declaratie privind dotarile specifice Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dispune de urmatoarele: - program ? soft ? specializat de proiectare; - program ? soft ? specializat de intocmire a devizelor ? baza de calcul Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate care confirma Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 (sau echivalent) la ofertant, in domeniul care constituie ob. contractului.Se va prezent Certificatul ISO 9001 sau echivalent, in copie cu mentiune ?Conform cu originalul? semnata si stampilata. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat. Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Nota Este acceptat inclusiv ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 11:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer