Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare arhitecturala ? Canton Silvic Pichet ? Zamostea Lunca


Detaliu pentru invitatia numarul 355192
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 355192/30.10.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare arhitecturala ? Canton Silvic Pichet ? Zamostea Lunca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA -DIRECTIA SILVICA SUCEAVA bdul 1 Mai nr.6, ,, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA -DIRECTIA SILVICA SUCEAVA bdul 1 Mai nr.6, ,, Suceava, Romania, cod postal: 720224
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare arhitecturala ? Canton Silvic Pichet ? Zamostea Lunca
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare arhitecturala ? Canton Silvic Pichet ? Zamostea Lunca? OS Adancata ยป intocmire Studiu de Fezabilitate ? realizare cladire noua, studiu geotehnic ? expertiza tehnica cladire veche, documentatii de avize acorduri pentru obtinerea autorizatiei de constructie, P.T., D.E., D.L., DTAC, DTAD si asigurarea asistentei tehnice la executie. Procentul afferent cheltuielilor diverse si neprevazute este de 5%, reprezentand 1.089, 00 lei;
II.1.6) CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 780 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Cuantumul total al garantiei de participare la licitatie este de: 413.82lei . Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICESUCEAVA. (adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA) Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (60 zile), de la data limita de depunere a ofertelor , cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante..Echiv. pentru o garan. de particip. depusa in alta valuta, se va face lacursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 4 zile.
Garantie de buna executie
Gar. de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: a) instrum. de gar. (formular 11), care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada convenita a contractului. Nota: Gar. trebuie sa fie irevocabila. Instrum. de gar. trebuie saprevada daca plata gar. se va executa conditionat sau neconditionat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Formularul 12A; 2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul 12B; 3)Certificat de participare cu oferta independenta -Cerinta obligatorie: Formularul F4; 4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta aGuvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul F3; Nota: Persoane cu functii de decizie, inceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul DS.Suceava Ing.Sorin Ciobanu-director, Ing.Valerian Solovastrudirector tehnic, Ec.Vasile Rusu-director economic, jr.Tironeac Aftanasie-birou juridic, ing.Bogdan Sepelea-responsabil investitii, ing.LazarConstantin-responsabil achizitii.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale peraza careia isi are sediul social operatorul economic din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care esteprevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilorscadente la plata in luna anteriora lunii in care se depun ofertele;Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se vacompleta si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare;Informatii privind asocierea-Se va complete si depune Acord de asociere, -potrivit Formular 10, Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei cafiind inacceptabila Prezentare certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din certificatul constatator. PENTRU OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC in urma stabilirii clasamentuluifinal: inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea, pentru conformitate, adocumentului in original/copie legalizata, DACA IN CADRUL OFERTEI ACESTA A FOST PREZENTAT IN COPIE CONFORM CUORIGINALUL. Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional; Documentele sunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea ?conform cuoriginalul?.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiindinacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind Cifra de afaceri globala medie pentru ultimii 3 ani deactivitate sau perioada de cand ofertantul este infiintat daca aceasta estemai mica de 3 ani.Cerinta minima obligatorie: Cifra de afaceri globala medie anuala din celmult ultimii trei ani, trebuie sa fie de cel putin 41382, 00 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii similare (Proiectare si/sau asistenta tehnica pentruCONSTRUCTII civile) prestate in ultimii 3 ani , cu mentionarea Numar/Dataa contractului, Beneficiarul contractului, valoarea acestuia, modul de indeplinire(contractant/subcontractant) , perioada de derulare acontractului indiferent daca beneficiarul este operator economic privat sauautoritate/institutie publica, insotita de de certificate/documente emise decatre beneficiar din care sa reiasa prestarea de servicii.Cerinta minima: Servicii similare (proiectare si/sau asistenta tehnica) in celputin un contract, maxim 2 contracte din ultimii 3 ani ce prezinta serviciiduse la bun sfarsit , a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 20691Lei fara TVA .In cazul contractelor incheiate in Euro pentru calcul echivalentei se va aplicacursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte .Se are in vedere ca ultimii 3 ani pt care se solicita experienta similara sestabilesc prin raportare la data limita de depunere a ofertelor (se are invedere si eventuala experienta din 2013), ., Cerinta nr.2Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Declaratie privind personalul de specialitate-propriu sau cooptat implicatin derularea contractului si certificarilor detinute.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa dispuna de pesonal cuexperienta in domeniul: - arhitect membru al unei asociatii profesionale recunoscute cel putin lanivel national- cu drept de semnatura conform Legii 184/2001, art.10 alin.1 .- inginer ? specialitatea constructii civile, cu experienta profesionala minim3 ani in proiectare de lucrari de civile.Se vor completa si depune urmatoarele documente: Pentru Arhitect: a)DECLARATIA DE DISPONIBILITATE SI DOCUMENTUL DIN CARE SA REZULTE CA ESTE ARHITECT CU DREPT DE SEMNATURA?Pentru Inginera) copie diploma absolvireb)Curriculum Vitae datat si semnatc)Declaratie de disponibilitateComisia de evaluare isi rezerva dreptul de a solicita informatii labeneficiarii serviciilor (angajator/beneficiar)., Cerinta nr. 3Declaratie privind dotarile specificeCerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in
dotare sau dispune de urmatoarele: - program ? soft ? specializat de proiectare;
- program ? soft ? specializat de intocmire a devizelor ? baza de calcul -; Certificare ISO 9001:2008Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate careconfirma Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 (sauechivalent) la ofertant, cu aplicabilitate la codul CAEN al prezentei proceduri.Se va prezent Certificatul ISO 9001 sau echivalent, in copie cu mentiune?Conform cu originalul? semnata si stampilata.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite detraducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iarlipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Nota Este acceptat inclusiv ofertantul care dovedeste ca raportul de audit afost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2013 09:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer